Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

Ebben a cikkben fogom leírni egynapos kampány Chatyr-Dag az alábbi útvonalon: Angarsk át - Bükk Meadow - Eklizi megszakító - a Hangar-megszakító - Tiszafa szurdok - Angarsk át. Utazás nem bonyolult, de nagyon izgalmas és méltó a figyelmet!

Az ábrák rövid ismertetése Chater-Dag.

Chater-Dag fordításban a tatár jelenti Chater - sátor, Dag - Mountain Mountain sátor. És valóban, ha megnézi a hegyen messziről, hogy alakja, ez hasonlít a király sátra, a távoli időkben. Ez különösen nyilvánvaló Alushta és a falu Marmara.

Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

Chater-Doug is ismert barlangok. A leghíresebb és felszerelt a turisták, hogy látogassa meg a barlang Márvány és Emine-Bair-Khosar (Mammoth). Leírása utunk ezek a barlangok itt olvasható.

Hamarosan elérhető lesz a turisták még egy barlang Emine-Bair-Koba. De eltekintve ezek barlangok Chatyr-Dag ismert tucat, ha nem több száz vad barlangok, amely vonzza a figyelmet a barlangászok az egész világon.

Eklizi megszakító - a legmagasabb csúcs a Chatyr-Dag. A magassága 1527 méter tengerszint feletti magasságban, és az ötödik csúcsa Krím-félszigeten. Ez csak 18 méterrel alacsonyabb, mint a magassága a legmagasabb hegy a Krím - Roman-Kosh. A Eklizi megszakító lenyűgöző kilátás nyílik a Alushta Demerdji és a Fekete-tengeren. Tiszta időben látható Szimferopol, és ha szerencséd van, akkor is látni Szevasztopol.

A második „magas” Chater-Dag a Hangar-megszakító, egy magasságban 1459 méter. Is elég érdekes hely a turisták számára. Így elhatároztam, hogy útvonaltervet, így, hogy nézze meg a két csúcs egy kampányt.

De Chater-Dag meglehetősen veszélyes hely, különösen akkor, ha célba egy rossz környéken. Ha előzni a hegyek köd vagy felhő cseppek, akkor könnyű a kóbor le az utat. Ezért a turistaúton Chater-Dag gyakori kő túrák, hogy jelezze, hogy te vagy a helyes úton.

Chater-Dag több érdekes, mert két alsó és felső fennsíkon. Alsó fennsíkon található a tengerszint feletti magasság 1000 méter tengerszint feletti magasságban. Csak az alsó plató szerepelnek számos barlang Chater-Dag. Van még egy turisztikai bázis „Onyx” az alsó plató, ahol lehet enni, pihenni, hagyja autóját, és még izzad a szaunában.

És a felső plató Chater-Dag kevésbé vendégszerető, magasságban található a 1400-1450 méter tengerszint feletti magasságban. Itt nem talál fák vagy rugók, néhány kő és sztyeppék. De könnyen találkoznak szarvas.

Leírás a túra

Ez talán a legegyszerűbb módja annak, hogy mászni a Chater-Dag. Az útvonal nem nehéz, de nagyon szép, és kiterjed a sok érdekes helyen.

Így érkeztem meg a Angarsk át. Azt utazott jaltai trolibusszal. Az ár az utazási mintegy 35 rubelt, csak nem emlékszem. Az utazási idő körülbelül másfél órán át, de van bőven, hogy megcsodálják a látványos díszlet South Coast. És közeledik a Chater-Dag, láttam, hogy a felhő pihent a hegyoldalakon, és aggódnak, hogy szükség van, hogy mászni a rossz látási viszonyok között. De, mint kiderült, a félelmek megalapozatlanok voltak.

Angarsk pass magasságban 752 m tengerszint feletti magasságban, így Eklizi-megszakító, kellett pontszám csak 775 méter, ami valójában nem is olyan kicsi. A Angarsk pass, akkor is, hogy a fel- és Demerdzhi.

Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

Itt az egyik azon ritka trolibuszok örömömre szolgál, hogy lovagolni Jaltában, vizsgálja a környezetét. Nekem tetszett. )))

Továbbá az emlékmű van aszfaltút. Ezen az úton, ki fog lépni a boltba. Egy kicsit tovább, hogy csak egy stand a nyilak.

A háttérben látható a gáton. Saját útját feküdt egy kicsit balra.

Zöld Nyíl - az út a tiszafa szurdok, megyek vissza rá. Sárga - A tisztás Saurgan és vörös - ez az én útvonalon keresztül bükk tisztáson Eklizi-megszakító.

Saját útját számozott 5/116 és pirossal jelölve. Útközben még soha nem volt a kérdés: „hová menjek innen?” Bár ez fog a nyomvonal az első alkalommal. Így gyakran találkozott az úton jeleket.

Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

egy-két alkalommal is találkozott a nyomvonal jeleket a Hangar-megszakító. Az a tény, hogy a Hangar-megszakító, közel van a Beech elszámolási mint Eklizi-megszakító. Ezért az út vezet, pontosan Hangar-megszakító. Elmentem Eklizi. Fent, a felső fennsíkon van egy villa, ahol lehet menni mind a hangárba, és Eklizi-megszakító, attól függően, hogy az útvonalon.

Körülbelül 15 perc elteltével mentem a bükk tisztásra. Glade különösen nem, hogy milyen figyelemreméltó. A bejáratnál egy tisztásra, a bal oldalon, van egy rugó, és töltsétek be a vizet. Polana kedvelt célállomása a sok turista parkoló, és a szezon általában van mindig állni sátorban. Én is találkoztam egy kis turisztikai táborban.

Miután elhaladtak egy tisztás, és egy kicsit több, hogy magasabbra emelkedjen jöttem ki az erdőből, és a szemem kinyílt steppe Chater-Dag. Így láttam a felhők, amelyek alattam. De nekem is voltak a felhők. Olyan volt, mintha én egy felhőtlen közbenső réteg két réteg felhők. Ez egy nagyon érdekes és szép, annak ellenére is felhős időjárás.

Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

Roe megszökött, és folytatta az utam. Miután az erdő véget ért, jelölés találkozott a sziklákon, és a rudakat is bélelt kő túrák. Az ösvény jól kitaposott, és marad ez egyszerűen lehetetlen.

Az ösvény visz magasabbra. A nő egy meglehetősen hosszú és felkészületlen turisták bonyolult lesz. Azért választottam kényelmes tempóban akár esetenként megállás megcsodálni a szép megjelenés, így nem is mászik érzett. És itt meg van egy ilyen csúcsra.

Fent a toronyban van egy villa: "megyek jobbra - a Hangar-megszakító jön a bal - a Eklizi-megszakító. Hagytam. Vörös jelek ment rendben, s az út, tovább megy nincs címke.

Ez a felső plató Chater-Dag. Mintegy sztyeppe, fehér kövek és a felhők. A tiszta hegyi levegő illata a gyógynövények, egy keskeny ösvény, és én egy a természettel. Ez nagyszerű. Mintha szállítani egy másik valóság ...

Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

Nos, megtörve utolsó egyszerű helyreállítási találtam magam a legmagasabb csúcsa Chatyr-Dag - Eklizi megszakító. A hátsó, hit jeges északi szél, a hőmérséklet meredeken, de aztán láttam, gyönyörű panorámával.

Az egész emelkedés elvitt csupán 2 órát és nagyon kevés energiát (legalábbis azt hittem, sokkal nehezebb). 10 órakor reggel én már a csúcson, és a rendelkezésemre volt az egész nap dolgozni fel elég mentén a felső plató Chater-Dag.

A tetején a Eklizi-megszakító kell egy ortodox kereszt, emlékmű a partizánok, és még mindig van egy kis kő asztal, amelyen sok turista szeretne fényképezni. És ez az, amit látni fogsz Eklizi-megszakító.

Egy kő mögé rejtőzni áthatolni a jeges szél, ittam forró teát, nézte a felhők lassan sodródó alattam. Úgy tűnik számomra, hogy ez a szer, mint ez, a fej jöhet a teljesen új és váratlan gondolatokat. Tehát meg kell utazni, meg kell mozgatni, távol a nyüzsgő modern élet. Legalább néha, de határozottan kell!

Rengeteg megcsodálta gyönyörű kilátást, mentem a Hangar-megszakító. Találkozzunk egy csoport turista hatalmas hátizsák, a szikár megjelenése, engem csak mosolyogj, mert nagyon jól tudom, hogy egy ilyen emelő fel a hegyre egy hátizsák.

A felső plató, én ismét találkozott a szarvas, de már könnyedén.

Egyszer tettem a feljutás Chater-Dag. Ezután fordított Chatyr-Dag három éjszaka, és egy éjszaka költött a felső fennsíkon. Nagyon jó volt! És nagyon érdekes volt, hogy gyalog vissza a települések, amelyek régen volt már, megtalálja a helyét a régi vendégéjszakával és a tapasztalat a vándorlás újra. Elvégre az élet egy olyan dolog, amit nem tudom, hogy lehet ezen a helyen újra ...

Ezekben gondolatok mentem a Hangar-megszakító. Ezen a ponton, a felhők teljesen eltűnt, és kisütött a nap. És még Chater-Dag mosolyogni kezdett, és lett sokkal barátságosabb. Legalábbis úgy tűnt nekem akkor.

A Hangar-megszakító, nem habozik sokáig. Nézte elsuhanó a gépet, látszott búcsú pillantásra felső plató Chater-Dag, és elindult lefelé az alsó plató. A süllyedés elvitt kevesebb, mint 10 perc alatt. És emlékszem, hogy milyen nehéz volt felmászni Itt a hatalmas hátizsák. Mi majd meghúzta az élelmiszer, sátrak, víz, stb Ez egészen más dolog, hogy ilyen utak enyhén, főleg lefelé.

Lement az alsó plató, magassága 1000 méter tengerszint feletti magasságban, találtam magam egy tavaszi napon. Nem volt szél, a nap meleg volt, és úgy döntöttem, hogy megállt, és még egy kis napozásra. Olyan csodálatos napozzon az átállás után. Csak egy órával ezelőtt varrtam egy jeges szél, és itt feküdt a fűben, és napozni. Ez csodálatos.

Jobb gyönyörű panoráma nyílik a Demerdzhi és örömmel töltött körülbelül egy órát a barnító.

Csökkenő a Hangar-megszakító, szükséges, hogy tartsák be a szélén a szikla, van egy jól kitaposott utat. Az alsó plató, ezt a nyomvonalat is fut végig a szikla, csak néhány helyen, lábazat a kis homokos utak. 15-20 perc út vezetett, hogy a diszkrét, de nagyon észrevehető kő túra. Ez azt jelenti, hogy ezen a ponton a süllyedés kezdődik tiszafa szurdok.

Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

A süllyedés a szurdok tiszafa egész zöld címke. Ők voltak a régi és már rosszul megkülönböztethető, de az út jól látható volt. Csak néhány helyen, mert volt egy csomó levél, elvesztettem szem elől az utat, de még mindig úgy találjuk, hogy újra.

Sam származású volt kb 20-25 perc, és kezdetben meglehetősen meredek. Nagy hátizsákok nehézségek merülhetnek fel néhány helyen. Az ösvény hamarosan vezet kissé balra, és miután a fő származású kezdődik, hogy vegye fel határozottan a jobb oldalon.

Akkor is, ha letér az útról, akkor lehet menni a pályán. A zaj az elhaladó autók látható, és akkor megy a hang, de jobb, ha nem távolodik el az utat. Ez gyorsabb és megbízhatóbb. ))) Miután fél óra az út oda vezetett, hogy az erdei úton, ami már nem veszít igazán. És ismét kaptam késő ősszel: a csupasz fák és fagyasztott pocsolyák. Újra kellett, hogy viseljen kalapot.

Egynapos kirándulás a Chatyr-dag, utazás és turizmus

40 perc tempós séta, elmentem az aszfaltút közelében, a fülkében címkékkel ahonnan kezdte útját.

Ez arra a következtetésre jutott az én utam csaknem befejeződött. Lement az Angarsk pass, betöltve a buszon, és fél óra múlva visszatért a zöld Jaltában. Kontrasztok egy nap utazás is nagyon erős.

Ui Brega természet, nem hagynak hátra szemetet.

Ön is érdekelt az olvasás:

Sajnos, ez volt a legnagyobb sikertelen hadjárata számunkra. Eleinte nem találtunk az elején a nyomvonalat. A úgynevezett meteorológiai állomás tűnt férfi, megkérdezte tőle. Nézett minket szkeptikusan navigátor vigyorogva vetette, hogy itt is, tud emelkedni. Röviden, mi hiányzott az összes))) Mi fordult jobbra valahol és bükk tisztásra nem látott), de felvette a fennsíkon szinte fej-on. Elérése előtt a fennsíkon 10 méter, láttuk, hogy a felhő elnyeli fennsíkon. De ennél is tovább ment. Természetesen elértük Eklizi-megszakító, de az eső és a jég a ködben) Amikor egy felhő hirtelen megnyílt, és láttuk a napsütötte völgyben. Tehát szeretnénk eljutni a Chatyr-Dag, de jó időjárási körülmények között.

Lily, Nature nincs rossz idő :). Több feltétlenül keresse fel a Eklizi egy tiszta nap egy mosollyal, és emlékezni fog az első emelkedés itt.

A bükk elszámolás általában nem kell aggódni, a szokásos elszámolási, semmi különös nincs, kivéve a tavasszal.