Karlstejn Kastély, Csehország

Hello mindenkinek! Utunk a Cseh Köztársaság nem volt korlátozva a gyönyörű fővárosa. Egy napon meglátogattuk a második legnépszerűbb Prága után Karlstejn vár. Ebben a cikkben lesz szó, hogyan lehet magad Prága Karlstejn Castle, mutasd meg a képet, és egy kis leírást.

A kirándulás Karlštejn általunk előre nem tervezett. Ezen a napon, az általunk tervezett utazást Karlovy Vary, de amikor megérkeztünk a buszpályaudvar az összes jegy már elkelt. Day vesztes nem akar, ezért úgy döntöttünk, hogy látogassa meg a várat Karlstejn, amit soha nem sajnálta. Nos, Karlovy Vary, azt voltak hivatottak, hogy menjen a következő napon.

Vegyünk egy vonat az állomáson, akkor is Smihovski Nadrazhi.

Jobb, hogy jegyet közvetlenül a két fél. A megálló neve Karlštejn, irány a vonat Beroun. A box office fizetési Kártyát elfogadunk, akkor is fizetni készpénzben. A jegy 24 órán át érvényes a vásárlás időpontjában, nem határozza meg a helyét és számát a vonatot. Ha van egy tömegközlekedési jegyet egy nap vagy három hónap, a jegy olcsóbb lesz. Ez annak a ténynek köszönhető, hogy az út egy részét Karlstejn keresztül Prága és utazási terjed ez a rés utat, ezért olcsóbb. Meg kell mutatni, ha jegyvásárlás a vonaton, és a vezérlő a jegyet. vonat menetrend megtalálható az oldalon www.idos.cz. Adja meg a szükséges irányba: indulás Praha hl.n. Karlstejn érkezéskor.

De ahhoz, hogy a vonat Karlstejn el lehet jutni kerékpárral. Ez a lehetőség ideális az aktív utazók számára. Tart 25 kilométerre egy különleges pályán.

Azt is könyvet idegenvezetést autóval, ami körülbelül öt órán keresztül, beleértve az úton.

Nagyon szeretem az ilyen vonat, így ül a második emeleten, élveztük az utazást Karlstejn Castle. Útközben a szemünk tetszett gyönyörű természet, a Cseh Köztársaság, így 40 perc alatt repített által nagyon gyorsan. Miután kijelentette megállónk (ezt hívják Karlštejn) leszálltunk a vonatról, és elindult a tömeg az emberek. Útközben a kastély adás mutatók «Hrad» mert ő maga még nem látható.

Lassú ütemben, mindent figyelembe véve, hogy menjen a vár mintegy 40 percig az egész Karlštejn. Festői falu a rengeteg zöld és házak bohém jól néz ki.

Karlstejn Kastély, Csehország

A régi időkben a vár királyi vazallusok állandó, ezért feltételezhetjük, hogy most itt élnek leszármazottaik.

Növelve akár nem túl meredek, felmászni a várhoz gyalog nem nehéz. Entry tilos járművek, gyalogos zóna van. Azok számára, akik nehezen kap, vagy csak lusta, akkor felhajtja a vár lábánál a lovas kocsi.

Mindkét oldalán az út a souvenir üzletek és kávézók. És mégis, a Karácsony Múzeum, amely összeállította a legnagyobb gyűjteménye az országban, és Bethlehem betlehem ház órán 700-Tew mutat antik órák a világ minden tájáról. Ahhoz azonban, hogy látogassa meg, először meg kell beiratkozni.

Karlstejn Kastély, Csehország

Lelkesen séta, nem vettük észre, hogy az előttünk megnyitotta csodálatos kilátás nyílik a vár Karlštejn. Még nem megy fel rá, és figyeljük alulról látta annak hatályát és a szépség.

Karlštejn Castle nyári rezidenciája volt a cseh király és német-római császár - Charles IV. A gótikus vára bevehetetlen szikla semidesyatimetrovoy több mint 500 éve. Castle nyitották meg a nagyközönség 100 évvel ezelőtt. Azóta a turisták és a csehek örömmel jönnek sétálni a vár körül, és élvezze a környező véleményét.

Az ókorban, a hatalmas védett falak Karlštejn a ostromát huszita és a svéd. vihar, és senki nem vette fél évezrede. Egy érdekes tárgy a lock 78 méteres gödör található, amely a toronyban olajteknő. Mellé, kerámia üzlet.

Karlstejn Kastély, Csehország

Vissza a várból a város lehet másképp. A festői erdei úton, amely végigfut az erdő bozót. A történelmi feljegyzések szerint, hogy a pályán felmászott a várat a királyi tárgyak.

De mi volt nem sietett elhagyni, és elment ebédelni egy étteremben a bejárat közelében a vár, amely hagyományosan a továbbiakban: „Karl”. Mi középpontjában a látogatók számát. És ez kifizetődött. Itt csatlakozott a listát a cseh konyha. hogy szükséges volt, hogy megpróbálja utazik. Gyengéd sült sajt és gulyásleves volt, nagyon finom, és kiegészítette a cseh sör.

Mi volt elég ahhoz, hogy egy séta a vár szabad és nem fizet a túra. Az emberek ezen a napon volt nagyon nem akar sorban állni. De azok számára, akik szeretnék, hogy turnéra, minden tanácsos kerek szám 2. A Szent Kereszt-kápolna. Ez a legmagasabb torony a vár. Ez volt a kincstár a koronaékszerek és ereklyék, köztük a koronát a Szent Római Birodalom.

Karlstejn Kastély, Csehország

Pontosabban, a vár Karlstejn végzett három fordulóból áll:

Összefoglaló. Vonatok Prágából Karlštejn vár nagyon tetszett nekünk. Ez egy nagy változata önálló idegenvezetést. Karlstejn Castle az egyik legnépszerűbb a Cseh Köztársaságban, így azt tanácsolom mindenkinek, hogy menjen oda.

Város Karlstejn, Cseh Köztársaság.

Oksana, én nagyon érdekel a történet. Már most tért vissza egy utazás Kanadába, és az én ötletem az, hogy bemutassák a fia kényelmes vonatok, hogy kudarcot vallott. Csehország az egyik ország a listán az utasok, messze van, de mindenképpen elérheti valaha :-). És milyen hónapban voltál a kastélyban? A képek valóban minden zöld a nyáron látszik.