Szanatórium tanganzy, Anshan, Kína, hogy vizsgálják felül a turista alicce

Gondok vannak az indulás a korábbi leletek egyedül:

• vagy egyszemélyes szállás és kiegészítő támogatási érte, akár saját keresési második személy, azaz nagyon problematikus. Egyetlen cég nem veszi entitás ülepítő.
  • ha az út nem származó Nakhodka, szüksége van egy szállítás a Artema vagy Vlagyivosztokig (+ hotel), majd este táskák hát- és ez a nagy dop.raskhody- nekem elvileg elfogadhatatlan. I meghajtó csak a bejárat a bejáratot.

Ennek eredményeként, mentem a cég Amit (Vl-ég office) a Golden Eagle.

Orosz határon át minden gond nélkül. A kínai első glitch történtek. Ott állt egy rendszert, számítógép volt tétlen, és a határ felhalmozódott 6 autóbusz 45 ember minden, akik többsége vonattal.

Ítélve a program, amely minden turista kéznél, el kellett hagynia a Tumen (Hun Chun) vonat K7374 at 16:43 helyi idő szerint, azaz van raktáron lenne egy felhő az idő! NO.cherez óra leszámolás a határon voltunk hozott egy kis busz, és lerohant az autópályán a Jangce! Repültünk ott, úgyhogy lélegzetelállító volt. Ahogy azt már kifejtettük, elkésünk a vonat, így simán ment a Jangce ... .aha.i jegyeket vásárolt a Jangce a Anshan teljesen más ... hogy mindent előre megtervezett, és senki sem fog minket a Tumen a vonatunk .

P.4.1.1.- a szerződésben egyértelműen megtört.

És ez nem azt mondja, hogy az a lehetőség helyett a szó vonat a programban. Az emberek számítanak egy kicsi, de maradni Hong Chune.kazhdomu van szükség, hogy vásároljon valamit, és valahol, hogy menjen. Mi nem hajtható végre.

A második hiba az volt, amikor az egész csoport elment a kupé, és én vagyok a fenntartott helyet a polcon 2 ... Ki ment a kínai vonatok, el lehet képzelni, hogy ez a takoe.odna orosz vagon.vtoraya az egész ezred ... éjjel-nappal Champs felhő kínai. Sem ülni, sem a teát, mert xs ahol a berut.i senki megkérdezni. És nincs krantik forró víz a mi vonatok. Útmutatók anglitski csak azt tudják, a férőhelyek számát.

Amikor utazik mindig megvannak a hátrányai, vannak pluses. Ezúttal a harmadik hátrány az volt, hogy a csapat a nemzeti csapat, nevezetesen:

5 embert Anshan (mi) + 7 emberek Baydahe. És irányítja az egyik egyáltalán! Ő, vagy inkább ő vette el a csoport pihenni Baydahe, és egyszerűen elküldött vezető nélkül, és azt mondták, hogy az ő egyetlen feladata az, hogy nekünk a határ túloldalán, és az összes kérdést, hogy kérje a fogadó fél.

Vannak oldalon a kínai fordítók, akik válaszoltak a Org.topics való elhelyezéshez, jólét, eljárások, vizsgálatok, nem több.

Arra a kérdésre: Mikor látjuk a jegyet a visszaútra? Azt mondták, hogy nem volt munkájuk, és vásárol egy jegyirodában foglalkozik Dalian.

Kezdték hívni a Dalian, ott azt válaszolta, hogy van egy iroda Anshan, hívja vissza, mert elviszi a jegyeket.

És így az összes 2 hét fogjuk be a hívást oda-vissza, rázza a fordítók, de nem volt, és megmutatta nekünk a jegyeket az indulás napján otthon - skan.malyuyuyusenkie bumazheyki, hogy alig tudtam kivenni őket: Dalian-Tumen a rekesz mind az öt. (A kupé én a helyszínen fizetendő 100 jüan). A többi felülvizsgálat még valami, amit nem tudott.

Mielőtt elmész Tanganzy olvastam 2 év sok visszajelzést, és indulás előtt ismét újra olvasni 18 oldalt Anshan vladmame. Ott volt a benyomása, és vázlatos tervek az eljárást.

Igen, valóban, akkor át kellene vizsgálni, minden ott van, azt fizetni. És rengeteg kezelések! De vannak sorok mindenhol.

Az első 3 nap futottunk kidülledt szemmel, és nem értette, hogyan megy át az összes eljárást ilyen rövid idő alatt. Úgy tűnt irreális ... Figyelembe véve, hogy pénteken és szombaton minden szobában csak a munka 8-11, kivéve masszázs. Vasárnap nem működnek voobsche.sanatory az állam.

Aztán egy kis „költözött a szíve”, ami ott található, ahol megtalálták és elkezdett kezelésére mindent nyugodtan.

(A Udalyanichi valószínűleg már az egészet, bár abban az időben úgy gondoltam, hogy nagyon kevés kezelések. Igen, azt a térdek kép érkezés után azonnal meg sled.den ragadt a lövések, és elkezdtem menni a masszázs a lábak és inni reggel a vizet istochnikov-valójában az összes eljárások én delala.nu volt, majd egy teljes testmasszázs kissé.

Igloo nyitó ott is, és van egy csepegtető, és valószínűleg valami mást est.dazhe nem tudom, de az nagyon hangulat úgy tűnik számomra, hogy sokkal jobb volt. + Power Udalyanichi sokkal jobb volt. Itt nem egyszer, 12 napon belül nem adja meg a padlizsán, és így akarta! )

Gyümölcs csak adott arbuz.ostalnoe fű ... nos, általában nem marad éhes, bár egy kellemes vacsora itt messze volt. Gyümölcsök vettünk magunkat az orvosi épület szinte minden nap.

Miután „ustakanivaniya” mi az én szobatársam úgy döntött, az eljárásokat, és elkezdte keresni valamit csinálni éjjel. Eleinte sétáltunk a hatalmas terület, helység és rákattintott a táj. És vacsora után, többnyire mentünk a térre, hogy nézd meg a kínai táncokat. Úgy kezdődött 18.00 egy bemelegítő, ami tartott pontosan egy órával, ami után elkezdődik a tényleges tánc. Nice)). De egyszer sem rájuk tapadt, mert a mozgás elég gyors és zökkenőmentes egyidejűleg. Az egyetlen dolog, hogy mi volt, mert részt vett a bemelegítés egy párszor a végén, és a végén a nemzeti tánc csatlakozott a szokásos „vydelyvaniyu / vydrygivaniyu” - elég szórakoztató.

Mentünk a városba egy párszor. Taxi egyirányú költségek 30 jüan. Meg kell rendelni egy fordító egy adott időpontban. Ez hajt közvetlenül a szervezetben. Ha a fogás az úton kívül a kapu, és a kért, és 40 és 50 jüan, és majdnem olyan jó.

De ez csak 2 raza.taksi ... az összes többi alkalommal mentünk busszal 2 jüan. Elértük a vasútállomás és elment más irányba körül üzletek, metró, butikok, kávézók, szupermarket.

A piacon táskák is ment taxival, akkor a másik oldalon a város. Táskák felhők! De akár durva vagy túl fényes és lyapisto-metal, bár legyőzte a kép szép. Konskiy.za ára 380 jüan (1800 rubel), én és Nakhodka találtunk táska.

W-Fi a fajta van, de a terem is az én kis svájcisapka. Van egy számítógép, a földszinten a hallban, Svyaz-mail lehet olvasni, alig mozog, megy osztálytársak nizya)) kell 10yu óránként.

Pat fehérnemű lehet ugyanazon a helyen, közel a kompom- ingyen.

Forrásban lévő víz, az 1. emeleten.

Az étkező az 1. emeleten.

Éltem a keleti figyelembe, hogy drága, Dél mert az étkező ugyanabban az épületben. South üdvözlendő az én négy testben, és mennek vacsorázni az utca túloldalán egy különálló épületben.

Ugrás az orvosi épület gyalog 12-15 percre mind szállodák, ha gyors.

A Udalyanichi minden egy helyen és étkező, valamint masszázs csak egy 5 perces csöpög, nos, a vízért forrásból származó menni minden reggel 40 percen nado- ez egy rituális!

Itt adják át 3000 jüan érkezéskor a központban. Végén számolva az összeg, amellyel sovány a különbözetet fizetni vagy vissza. A Udalyanichi én nem.

Eljárások Tanganzy nagyon.

Az orvos minden kérni, de tartsa szem előtt a ellenjavallat.

Kaptam egy csomó eljárások, mindent megpróbált, és csak azokat, hogy tetszett. Az összeget 3000 jüan ágy, a felárak csak 79yu. Adtak egy VIP kártyát kuponokat és bónuszokat 146 jüan. Ők fogják alkalmazni sled.raz és 2 évig érvényes. Zamaniha ilyen))

• obschiy- masszázs láb, nem rukami.ne tetszett.
  • Részleges sár koleni- elviselhető.
  • Összesen sár (radon fürdő + üregi a sárba folyékony iszap +), szuper!
  • Növényi Banja szuper! (Normalizálását csere-in eljárás)
  • tűk spinu- is
  • Sárkány lépéseket (normalizálását anyagcsere az in-és-súlycsökkentő egy nagyon hosszú tűszúrások a has) - ellenállt 4 raza.bolno!
  • áramok poyasnitsu- fajta szemetet
  • csontritkulásos ágy- normalno.toka még nem világos,
  • Cseppentő - 1 alkalommal cseppfolyósító vér

Mindezen eljárások nem 10-szer, és kevésbé váltakozó. A legtöbb kerekes gyógynövényes gőzfürdővel és általános sár + tű hátán, megéri!

Megjegyzem, hogy a kínai emberek továbbra is a termoskami átlátható eljárást. Úsznak egyes gyógynövények és azok folyamatosan öntsünk forró vizet, melyek ott vezde- az orvosi épület, lakó, stb, és inni ezt a moslékot folyamatosan - .. Lásd normalizálják az anyagcserét, így, izzadás))

A városban, a bejáratnál, hogy a metró, a jobb, akkor is nyomtathat, érdemes 0,80 per 1 darab. Tedd a közvetlenül előtte van, és Edit- világosítani, sötétíteni termés lishnee- minden nagyon gyorsan.

Fiatal gyerekek semmi, azt hiszem, ez lesz unalmas.

Az udvaron, minden eset fitness gépek, különböző mindenhol. Akkor a vonat a szabadidejükben. Reggel az RCC (középpontjába idegenforgalmi szolgáltatások) végezzük én Qi gun.ni egyszer és soha nem hagyta.

Az emberek jönnek az egész országban, sőt külföldről is. Amikor már az emberek Irkutszk, Novoszibirszk, Moszkva, Ausztrália, Új-Zéland.

A számítás az utolsó előtti napon az indulás előtt. Hogy jöjjön a TOT és kerül sor a kártya, amelyen prinimayut- viszont megjelenik az eredményjelző táblán, és bejelentette. Ott, a készülék áll a hallban a központ, ahol láthatjuk a raskhody- erősen tartani, nem szükséges hozzá. Felnéztem fiókjába, és látta, hogy az összeget a 9770 yuaney.gygygyg ... ez 3-szor több, és nagyon sovány. Megkérdeztem a tolmács Viti- sho TSE az összegből. Elmagyarázta. Ez van benne élelmiszer, szállás, és azt mondta, hogy nem fürdik ebben a kérdésben egyáltalán.

Felajánlották több. Mi voltunk az egyetlen, a legnagyobb dorogoy- barlangokban Bence 290 th

Egész napos kirándulás. Indulás 7:30, vissza 18:00 szép! Ez érdekes.