Hogyan repülni Kijev Antalya

Egy szezonban Antalya repülni sok charter nemcsak kijevi, hanem más városok Ukrajna. A jegyet a charter nélkül túra nem csak vásárolni, de lehetséges, hogy ez csak telefonált néhány tucat utazási irodák, ezek közül bármelyik abban, hogy eladja a jegyeket nélkül túra. Még jegyet charter járatok Kijev mehet itt és itt.

Vettünk jegyet Antalya két héttel az utazás. Flight Kiev - Antalya váltással Isztambul (5 óra), majd vissza Antalya Kijev két változás az óra Ankarában és Isztambulban, mi volt költsége 806 dollár két.

Hogyan repül Moszkvából Antalya

Moszkvától Antalya repülhet közvetlen rendszeres járatot Aeroflot és a Turkish Airlines. Jegyek megvásárolhatók a saját honlapján aviasales.ru. You can fly közvetlen charter járatokat. Jegyek a charter járatok keres helyszínek és www.clickavia.ru chartex.ru.

A Turkish Airlines járatot Kiev Antalya

Ez meglepett a sorban útlevél-ellenőrzés, gyakran Borispol nem sok embert. Flight késik kb fél órát a vihar, és nem zavarja, hogy jelentse.

Turkish Airlines mi repült először, és kellemesen meglepett a jó repülőgép, kényelmes ülések és örvendezett több lábtér, ellentétben Iberia légi társaság. repültünk Mexikóban.

Étel Turkish Airlines is elégedett. Minden friss és finom, a italokat is felajánlotta a bor és a sör, bár repülni csak 2 órán át. Próbáltam a török ​​vörösbor - nagyon jó.

Flight Antalya Turkish Airlines
Ízletes ételek a Turkish Airlines. Különösen elégedett csokoládé mousse :)
és a bor jó volt :)

A repülés volt, gyors és kényelmes, azt nyugodtan ajánljuk Turkish Airlines járatok nagy távolságokra. Azt, hogy egy csomó járatok Moszkva és Kijev nem csak Törökországban, hanem Európában, Ázsiában és Afrikában. Néha ezek vonzó árakat járat Bangkokból váltással Isztambulban.

Megérkeztünk Sabiha Gokcen repülőtér Isztambulban. Isztambulban két repülőtér, hogy nem vagyunk. Mint mindig Isztambulban sorban útlevél-ellenőrzés. De ez mozgatja elég gyorsan, ott álltunk körülbelül fél órán keresztül.

időnk, mielőtt a következő járatot Istanbul és Antalya még körülbelül 4 óra az idő töltött az utcán - a gyepen előtt a buszmegállóban

A zöld gyep, közel a Sabiha Gokcen repülőtér

majd egy kis séta a repülőtér - bár nincs helye járni, különösen ott, Sabiha Gokcen repülőtér egy kicsi repülőtér, ivott kávét McDonalds (7,5 líra)

Megváltozott néhány dollárt a líra cserébe az arány $ 1-2 líra (másnap Antalya, mi változott a 2 083 a dollár), és tartottak a váróteremben.

Szinte üres váróterem

Az emberek először a partra Antalya nem volt sok, de a gépen ültünk egy órát, amíg ez hozta egy nagy csoport ember, valószínűleg egy összekötő járatot.

Ha veszek egy jegyet, akkor választhat a transzplantáció Isztambul 01:00 vagy 05:00. Féltem, hogy transzplantációs óra, mert nem tudom, a repülőtér és a rettegett nagy sorban állás útlevél-ellenőrzés. De azt lehet mondani, hogy ha érkezik a Sabiha Gokcen repülőtérre, akkor egy rövid dokkoló, egy kis repülőtér, nemzetközi és belföldi járatokat egy épületben találhatók, és a Turkish Airlines várnak tranzit utasokat.

Isztambul és Antalya járat mindössze egy óra alatt, de még itt is etetik 😎

Flight Antalya Turkish Airlines
Ismét finom csokoládé mousse :)

Repültünk Antalya egy órás késéssel, mintegy fele a tizenkettedik éjszaka május 1. Poggyász Antalya átmenő másik városban van szükség, hogy vegye fel sem a szalagon, ha a poggyász a repülés, és a tranzit szalagot.

Poggyász pick tranzit szalag - a képen legtávolabbi szalagot a fal közelében

Az Antalya repülőtér vettünk a bérleti autóba ült, és első látásra egy benzinkút, majd a szállodába, ami végül egy kis szünetet a hosszú utat 😎

Előre néz, és megmondja a mi járat vissza Antalya Kijevbe. Mint mondtam, már a jegyet a két változás az óra Ankara és Isztambul. Járatot Antalya kellett volna lennie 6:45 és érkezik a Ankara at 07:50, indulás Ankara és Isztambul 9 órakor, valamint az indulás Isztambulból Kijev 11:10.

Alig néhány nappal az indulás előtt kaptam egy levelet az e-mail, az indulás Ankara és Isztambul változott 08:00-11:30 és 11:10 már repült egy járat Kijev.

Miután egy rövid levelezés voltunk kínált két lehetőség van: Repüljön Antalya Isztambul at 3:40 és Isztambulból Kijev at 07:55 május 10-23:50 Antalya május 10-én és 07:55 Isztambul május 11-én. Természetesen a második lehetőség az volt érdekes, már kialakult egy extra nap Antalya, amit lehetett tölteni hasznosan, de május 11-én reggel voltunk már tervezi, hogy utazik Kijev Moszkva autóval, így megállapodtak abban, hogy az első lehetőség.

Nagyon nehéz volt felkelni a padlóról a második éjszaka, és álmos, hogy menjen a repülőtérre.

Az Antalya repülőtér
És nő a narancs a repülőtéren :)

A járat ment gyorsan, késedelem nélkül. Ezúttal már dokkolt egy másik repülőtér Isztambul - Atatürk. Ez egy hatalmas nemzetközi repülőtéren, a Domestic Terminal (belföldi) nemzetközi (nemzetközi) 15 perc alatt megy keresztül egy hosszú átmenet.

Nemzetközi terminál maga is nagyon nagy, akkor leveszi a reggel a járatokra, mint a tömeg az Atatürk repülőtéren nem láttam sokáig! Mi dokkolt volt 03:00 és mi általában van ideje sétálni dyuti krumpli, és eléri az indulás kapun. De itt a kikötőben egy óra - fél, hogy tegyen meg mindent, hogy nehéz. Tartsa ezt szem előtt vásárol jegyet a kapcsolatot a repülőtéren az isztambuli Atatürk.

Ezúttal a repülés levette időben és két órával voltunk Borispol, ahol mint mindig nagyon sokáig vár poggyász, és 12 napon át, május 10 volt otthon!

Hamarosan lesz egy cikksorozatot utunk Törökország autóval és sok hasznos információt autókölcsönzés Antalya, szállodák, látnivalók és persze az utazás költségvetést. Feliratkozás blogfrissítés olgatravel.com én youtube.com csatorna - ez történhet kitöltésével az alábbi űrlapot.