Az álmok valóra válnak Lisszabon Madeira, felülvizsgálata

Néha úgy döntünk, az országban, de a legtöbb országban minket választanak. Múlt télen, a sors megadta nekünk a felejthetetlen találkozó Spanyolországban. Idegenvezetőnk Michael Spanyolországban volt, oktatója a Szentpétervári Egyetem. Mikhail művelt ember, egy kiváló pszichológus, és egy csodálatos mesemondó. Az első történet, amit ellopott nekünk a kedvenc városa, tartunk a levegőt és némán hálát adott Istennek, erre véletlen találkozás, meghallgatta őt, és a végén az út mi már szinte biztosan tudta, hogy a következő ország, ahol mi lesz Portugáliában.

Házak, mint az egyik hangsúlyozta szigorú, szinte sehol sem kell tekinteni, mint a kedvenc kacér áttört erkéllyel és csodálatos vas rácsok. Elhagyott utcán, csak néhány - néhány őrült fürdött a szökőkút, ritka autók az úton haladó, nincs előzés, senki nem sietett, hogy találkozzon vele. Lissabontsy hagyott egy forró vasárnap délután a hűvös óceán. Ez az érzés a lassúság és lassúság nem hagyott minket alatt az egész út, lehet, hogy azért, mert a járdák, bélelt színes mozaikok, fekete és fehér kövek, nem kell sietnie, és nyüzsgés, és talán a helyiek megérteni az egyszerű igazságot, hogy nem lassan, nem több.

Lisszabon város felvonó
Lisszabon kolostor Jeronimos

Kikövezve mozaik burkolatok és házak díszített színes azhulezhu fut keresztül már a fütyülő, clanking és dübörgő régi, fából készült villamos, néha okoz a sajtónak a falak az épületek annyira szűk utcák, így a felejthetetlen varázsa a város. Város vittek fogságba fokozatosan, nem azonnal és nem hirtelen, kinyitotta előttünk a szűk és kanyargós utcák és házak egy egyszerű erkélyek, amelyen a hostess szárított ruhát, ő hívott, és vezetett bennünket, hogy a hangulatos terek, amelyek mindegyike megér egy emlék, akármilyen apró is.

portugál azhulezhu
Lisszabon: Baixa terület a Felső

És ez a műemlék ötvözi, így természetesen a területet, úgy tűnik, mindig ott volt, és öt-tíz évvel ezelőtt. Ebben a városban van a nagyszerűségét Róma, Madrid nagyképűsködés, de van egy harmonikus fehér régi templomok és házak minden eszközzel narancssárga cseréptetős, kék ég és ragyogó napsütésben.

Sétáltunk és örült, hogy egészen véletlenül, hogy vasárnap jelent meg a városban, a katedrálisok, melyek vasárnapi, és mehetünk ellenőrizetlen ezek közül bármelyik, és valamilyen okból zárja az összes templomok volt erős szaga tömjén. Templomok, látszólag szigorú, hit pompájában és gazdagsága nem ismétlődő. Megcsodáltuk a fafaragások, faragott adatok a Szűz Mária, az apostolok, akinek az arca és a ruhák festett elég hihetetlen színskálát.

Emlékeztetett a film, hogy néztük, mint a gyermek, ami azt mutatja, a rendkívüli szépsége a szobor, mint szerettük volna látni őket, legalább az egyik szemét, és hevesen boldog, hogy minden kedves gyermekek álmai valóra ebben a napfényes városban. Elmentünk a templomok, senki nem száműzték, és nem Shikal bennünket, otthon, leült egy padra pihenni és hallgatni az orgona és a templom ének, és fokozatosan ment valahová a fáradtság és az éberség vissza.

Ha mászni gyalog a vár Szent György, a tőle jobbra látható fehér, mint a hattyú, a templom körül nagy a kolostor falai. Ő annyira rejtélyes és fenséges uralkodott a fülledt levegőben, ami fordítás indiai nyelvek lenne valami olyasmi, hogy „Az Egyház, szárnyal, mint a madár.” Este a szállodában felfedeztük, hogy a kalauz, és azonnal felismerte. Church of San Vicente de Fora egyik legfigyelemreméltóbb építészeti emlékei Lisszabonban.

Hétfőn reggel mentünk Sintra és a lisszaboni kerülnek vissza elején a hatodik. Miután a tegnapi túra harminc hő érezzük pamut babák. Egy rövid súrlódást, amikor a férjem próbált meggyőzni, hogy a legmegfelelőbb ebben az időben, hogy inni hideg sör, hamar jött egy konszenzus és vánszorgott a buszmegálló 28 villamossal.

Lisszabon: 28 perc villamossal
Sintra

Szinte soha nincsenek helyek számát, mert állandóan tele van turistákkal. Közelebb a végállomás az emberek az autóban csökkent, és amikor véletlenül kinézett az ablakon, hogy szembenézzen saját utastársai, az alig elfojtott nevetés. Emberek, akik nagyon fiatal és középkorú, ül egy ilyen áldott boldog mosoly ... valóban én vagyok egy kis paradicsom maga másképp képviselte. És egyetlen ember fogott én látóteret, nem nézett ki az ablakon.

Az a tény, hogy megyünk Lisszabon Museum Calouste Gulbenkian, tudom Moszkvában. A múzeumban, gyalog mentünk. A tér a márki Pombal rá a kezét, és megérkeztünk megnyitása előtt - múzeum megnyitja 9.30. Sétáljon a festői terek, felment az utcán. Láttuk a ház: nem krepost- vár, mint nem egy múzeum, elkezdte keresni azt a térképen. Mi is megkeresték egy középkorú férfi, és kifejtette, hogy mi megy a rossz irányba, a múzeum alatt található. Mint például az utak figyelme egy ismeretlen városban! Nagyon jól érzik magukat Portugália, amelynek lakói a diszkrét, segítőkész és barátságos.

Lisszabon: Gulbenkian Museum

Calouste Gulbenkian Múzeum - Lisszabon a Tretyakov Képtár. Egy internetes írtak róla méltatlanul kevés. Calouste Gulbenkian, mecénás, az örmény olajmágnás. Ő kezdte gyűjteni műalkotások gyermek- és csinálja egész életében. Ha a gyűjtemény lett elég nagy, úgy döntött, hogy azt a washingtoni National Galleryben és a National Gallery of London. De a megállapodás nem volt képes ezeket a múzeumokban. Az elmúlt 13 évben az élete élt Lisszabonban és hagyott a város gyűjteménye műalkotások.

Felkészülés az útra, azt olvastam, hogy a Gulbenkian ugyanebben az időszakban szerzett a Hermitage 24 francia ezüst, tele nagy francia művészek a tizennyolcadik század a megrendelések orosz Erzsébet és Katalin II. Sajnos, nem tudom, megcsodáltuk a múzeum ezüst, vagy sem, de ezek a dolgok, amelyek azt láttuk, egyediek.

Az elmúlt 3 terem összegyűjtött festmények szeretett impresszionisták: Corot, Manet, Monet, Degas, Renoir, hogy felsorolni az ügyet?

Ahhoz, hogy a templom a San Vicente de Fora megérkeztünk 08:00 este az utolsó napon mi marad Lisszabonban. Itt ülünk a lépcsőn a fáradt lány, aki úgy nézett németek vagy holland, és olvassa el az útmutató. A templom része a zenekar régi kolostor árkádos. Teljesen egyetértek azzal, hogy a templom egyik legfigyelemreméltóbb építészeti emlékei Lisszabon, nem csoda, vagyunk annyira szívesen vele. Befelé nem tudtuk, hogy este, már túl késő volt, hogy látogassa meg, és aztán úgy döntöttünk, hogy menjen le a vízparton a Tejo.

Az ötlet jó volt, a templom melletti San Vicente de Fora egyik legszebb templomok Santa Engracia Lisszabonban. A templom az alakja egy görög kereszt a stílus a portugál barokk és neobarokk, és az egyik legcsodálatosabb a városban. Most a templom a panteon. Sikerült egy csomó templomok Lisszabonban, de ez előtt a templom, megdöbbentem. Dusk fokozatosan, Lisszabonban elsötétedik később, sétáltak át az ősi utcáin Alfama a központba. Alfama - munkásosztály kerület este lakosok öntötte ki a bejáratoknál és élénk vitát a hír az utca túloldalán.

Lisszabon metró tetszett nekünk több, mint Moszkva az egyszerű használat, vele akkor nem lesz probléma. A nyelv ők is finom. Ha Olaszország feszes még az angol, a portugál Angol tartani. A szálloda is beszél németül, és a francia nyelv, és azt mondja, hogy nem szükséges, hogy hasznos útlevél-ellenőrzés, francia találkoztunk éttermek és üzletek.

Sürgősen feküdt ki a bőröndöt a mérkőzés csónakok és kedvenc cipő sarka 3 cm, amelyben vágtató nosites munka után tanulni. Jobb, hogy cipő 1,5 cm nd könnyű platform a láb menetel érzem minden pontján láb fölött előrejelzések.

A hotelről, ahol laktunk, Lisszabonban nem akarok emlékezni. Nagykövet szálloda melletti márki Pombal tértől. Azt fel neki két plusz. Méltóságát, akkor a központban, és akkor nem hal éhen, az élelmiszer normális, hogy a három rubel számlák, valamint a gyümölcs meglepően tisztességes.

A szoba nagyon szoros, fehérnemű neprostirannoe, nincs hangszigetelés. Mivel a szálloda egy olcsó, sok fiatal, és ez teszi a fiatalok nyaralni, jobb, séták. Psychic orosz dal „A lányok sétálnak és jól érezzük magunkat”, ez nem rólunk szól. Amíg aranyifjúság volt szórakoztató, mi hiába próbált aludni, legalább kap, és elkezd táncolni velük együtt. Elvileg ez volt a legrosszabb treshka azok közül, ahol kellett, hogy legyen.

Lisszabontól mentünk Madeira. Pihent a Pestana Carlton. kiváló szálloda. Szívében a Funchal, menj jobbra a központ lép, menj balra a Promenade jönni. A személyzet a munkát hozott „kiváló”. A szobák tisztítani 2-szer egy nap, strandtörölközők szobalány a szobámban az esti órákban. A szobák tágasak és nagyon kényelmesek. WC és fürdőszoba szétválasztjuk, és a fürdőszobában is van egy zuhany. És a legjobb az egészben, hogy a fürdőszoba padlóján melegítjük!

Hal úszik, félénk, egyértelmű, hogy ezek nem annyira, mint Egyiptomban, rákok mászik át sziklák, tengeri virágállatok nő. A parton láttunk tengeri csillag két típus, és férje, a mi gyerekek az a szálloda, üldözte polip, ami nagyon sokat, hogy vétkeztek, mikor bökött rá az ujjával, de makacsul tovább él ugyanazon a helyen, hogy a végtelen örömét a férfiak.

Jártam Capri szigetére, élni 10 napon egy sziget az Indiai-óceánon, de Madeira meg nagyon más, mint amit valaha is elképzeltem. A sziget nagyon szép, ez üdülőhelyen Isten által teremtett a pihenésre és egészség fenntartásához. Van allergia, hajtott óvatosan a „sziget a virágok”, hogy tényleg annyi szín .... szóval ... - tenger, nincs - az óceán! De allergiás problémákat szinte soha nem merül fel. Épp ellenkezőleg, mintha csak 8 nap, azonnal eltűnt allergiás nátha.

Nagyon félt, hogy menjen a Garden of Monte, akkor gyűjti ezer növény szerte a világon. A Garden Monte menni a nyitó, nyit 09:30. Egyébként jó képek ne csináld ezt, a látogatók a vacsora észrevehetően érkezik. És a sorban a felvonó lesz fél óra, hogy felálljon, és szükség van rá? Garden Monte található egy magas hegyre és a városra néző és az óceán megnyitja ezt - érzelmek túlcsordulás. A hegy mehetsz le egy fa szán a szél, és akkor, és egy néző, nem jelenti azt, hogy még élvezetesebbé.

Ez a kert - a legjobb design művészet, ez uralkodik a szépség, a harmónia és a béke. Ha a kertész, és nem mentes a törekvés, a Garden of Monte jobb, ha nem gyalog, elfogyott a kenyér. Felismerve, hogy ilyen tökéletes soha nem fog elérni lépjen ki a munkát! Watch Fotográfusok Háza, az ítélet egyhangú barátaink, ez nagyszerű. De nem, még a legjobb kép, nem utal semmilyen kert hangulatát Monte, Funchal nincs varázsa, vagy hegyek szépsége.

kert Monte
Monte kert

És milyen szavakat közvetíteni az érzést, amikor utazik ki a kanyarban, és a következő csak két méterre tőlünk, úszó felhők, és az autó úgy hangzik, hangos „Ah. „Míg az összes ott ül, egy kilégzés, hogy az üveg tőle kezdett rezegni. De térjünk vissza a mi juhok, bocs, allergia. Láthatjuk a levegőt a kertben Monte, mint a gyógyító, hogy megy bele szenvedtem viszonylag könnyű.

De amikor másnap elment a Botanikus Kert, itt kezdődött, és senki és semmi nem papagájok festett vagy vicces teknős vagy pavochki büszke vagy óriás kaktuszok, nem érdekli. És újra a következő reggel sokkal könnyebb volt, csodák, és csak. Ha azt szeretnénk, hogy menjen, menjen először a Botanikus kert, majd a kertbe Monte. Bár ezek a környéken, ezek nagyon különböznek egymástól.

Unatkozik nyaralás nem kell 2-3 óra, hogy élvezze a strand és oda, hogy ellenőrizze a környéken, és a sok érdekes helyen. Vettünk Moszkva Guide to Funchal és járt minden olyan helyen, amiről meg van írva. Nem azonnal megtalálta az emlékmű Columbus. Ne leborulnak Columbus, bűn. Miután eredménytelen kereséseket, és kérte a rendőr, a nagybátyja Stepan, aki mindent tud a kis város, és nagybátyja Stepan veti fel a kezét.

Megkérdeztük a fiatalok nagyon tisztességes nézni, szemében a gondolat, meglepett a fiatalok. Azt is csoda, kérem francia, majd angol nyelven - nincs emlék. A turisztikai iroda is szimpatizált: „Érték szórt le, és keresse meg a műemlék néhány senkiházi spanyol. Vannak olyan jelentéktelen a történelem a város emlékmű”. Az emlékműnél Columbus, bukkantunk az utolsó nap! Nem található a parkban, mentünk minden nap, Columbus közelében áll egy kis kápolna, figyelte az óceán, de nem a nyugati és déli.

Kellemes benyomások az utazás súlyát. Vegyünk legalább egy utat a sziget nyugati részén. Közel Hotel Savoy utazási iroda vehet túrák egy orosz útmutató, és vettünk a külföldiektől, érdemes sokkal olcsóbb. Vezess minket kommunikálni francia, és a brazilok anyanyelvükön portugál. Lisszabontól mentünk a Cape Cabo de Roca, de én nem érzem. Volt sötétség az emberek, néz, fotózni, hogy egy kullancs. De amikor megérkeztünk a Cape Cabo Girão, öten turistákat.

Ha mi volt ez a nyár, nem láttuk ezt Milyen jó, mi maradt volna százszor rosszabb. Azt nem titkolta a korát, de ott, ott, én tizennyolc. Azt akarta kiáltani, tombolni, hogy ugrik a felhők - az - azt hiszem, ezt hívják eufória. Felemeltem a kezem, felálltam, hogy a szélén a szikla, úgy éreztem, mint egy madár. Egy bizonyos ponton Féltem, hogy jövök le a földre, és repülni. A tapasztalat természet, van, hogy vele egy-egy, úgy, hogy senki beavatkozott, és akkor majd kommunikálni a kozmoszban. Típusai vannak ... nyitott, a brazilok - a kamera halott.

Kedvéért úszás Porto Manizha már állt menni. A parton, a természetes vulkáni betétek, medencével, elválasztva az óceán, csak egy kis falat. Úszni, és a közeli óceán hullámai lekötésére. Előfordul, hogy a hullám gördült erőssége, a helyi emberek kedvenc szórakoztató, ül a falon úgy, hogy fújva a medencében, és amikor repül hullám kezd úgy tűnik, hogy ő viszi ki akkor a mélyben a tenger.

Porto Monizh város

Talán észrevetted, hogy a férfiak az okos lányok inkább, hogy a barátok és a szerelmesek, hogy őrült dolgokat, és elveszítik a fejüket a szép. És mi történt a Madeira, nem hiába a szigeten lány nevét. Vannak a világon sok országban, hogy azt szeretné, hogy Isten úgy akarja, mi lesz velük, de álmodom jön vissza Madeira újra és újra.