Prince of Persia a Forgotten Sands folyosón - a múló játék - Kiadó - Clan honlapja -

A mester a vezetésben. Fuss előre, ugorj át a szurdok. Ölni ellenségei által a bal egérgombbal. Tönkretenni hordók és vázák feltölteni az egészségre. Nyomja meg az RMB, mássz fel rá a párkányra. Fuss a falak mentén, akkor is használhatja RMB. Elpusztítani ellenségeit. SCM - tolja őket, és a CTRL - kijátssza támadásokat. Ugrott át egy másik szurdok ragaszkodnak kiemelkedés. Mi megy a végére, majd ugorj le. Séta végén, ismét mászni magasabb. Holding RMB, majd lépni a következő párkányra. Elpusztítani az ellenséges csapat, halad előre, eltávolítjuk az akadályokat az út. A helyiség megragadja a párkányra. Ugrik a falról a szóköz lenyomásával. Miután elérte a felső, halad előre, másznak a falakon, elegendő, ha a zászló, és lement. Miután a második zászlót, az első futtatni a fal mentén, és taszítja élesen, és a harmadik zászlót fejtünk alján. Nyomd meg a gombot a központban. Ölni az ellenséget. Re-kinyitotta az ajtót, gyorsan végigmenni. Elhaladunk néhány egyszerű teszt. Nyisd ki a következő ajtót. Megragadta a lapokat, emelkedik felfelé.

Erőd.
Ez fut a darab fa. Mássz le a zászlót. A jobb oldalon, a szobában, elpusztítva az őrök. Mi felmászik, vigye át a másik oldalra. Tartás bevonatok vihetők crit. Felmásznak tégla. A mechanizmust a falon. Mi futott a fal mentén. Menj a másik oldalon. A földszinten, előrefelé áthaladnak a lyukat a falon. Tönkretenni az őrök, felkapaszkodunk megint megy át a másik oldalra, és lement a tégla. Amikor elérték az ajtót, beszélj a testvére. Hogy segítsen neki átadni, aktiválja mechanizmusok a torony, amely az első torony tervét. Aktiválja a harmadik és folytatta útját.

Gyere le. Szembesülve egy új típusú ellenség, meg kell foglalkozni vele. Először SCM punt pajzs, és aztán csak lehúznak. A mechanizmust a falon, és gyorsan fut az ajtón. Útközben több tucat ellenfél! Általában két vagy három, pajzsok és a többi rendes őrök. A legjobb, ha használja szuper - üti és ügyetlen támadás repülőgépek indulnak utoljára. A sarkon, és aktiválja a mechanizmus nagyon gyorsan befut az elkerülő út, hogy időt futni (lehetőleg idején figyelembe a falon, hogy álljon le, és közel maradni a falak). Mi mászni az erkélyre az oszlopok.

Vegyünk egy kis macska jelenet folytatása a testvér. Keresünk le útját, mozgó oszlop oszlop. Az egész csarnok jóvoltából szórt hordó gyógyító golyó. Elpusztítsa az ellenség a kapuban. Mivel a kapu zárva szűk, keres egy alternatív utat. Megmásszuk tégla a tégla, ugrani oszlop oszlop. További elérjük a zászló, és lement.

Kincslelet.
Menj előre, ugrás az első, és csak akkor tartja a jüant, mászik fel. Végig az úton, amely egyesíti a kifinomult trükköket, megkapjuk, hogy a kincset. Öld meg a támadók, akik megpróbálják ellopni az aranyat. Továbbá, újjáéledő a faltól, megragadja az egyik oszlop, emelkedik felfelé. Élvezi egy filmet, amelyben hősünk találkozik Malik (testvér). Malik nem akar hallgatni senkinek, és aktiválja erő hihetetlen teljesítmény. Most meg kell állítanunk ezt az átkot! Futunk az időben előre ugrott át egy szakadék keletkezik. A falon látjuk a portál, mi áthaladjon rajta. Fogott egy ismeretlen világban, megyünk a központba. Beszélünk egy lány egyfajta gin. Ez arra figyelmeztet bennünket a veszély, és kéri, hogy a ragasztó két tömítést együtt megállítani az átok a királynő.

És végül ruház bennünket a hatalom a homokban. Visszatérve ugyanúgy. Haladunk előre. Egy pillanattal később már leheveredett és meghal. De néhány perccel ezelőtt, már bemutatott egy egyedülálló módon - a szél le ideje! Végül, a fő jellemzője a játék már elérhető a használatra. Nyomja meg a „J” szél le időben egészen addig a pillanatig, amíg szilárdan állva valami szilárd. De ne élj vissza ezt az erőt, t. Hogy. Használata időt rollback lehet pontosan négy alkalommal. Miután a macska jelenet, balra a végén a szobában. Ez az új ellenfelek. Ettől a ponttól kezdve a megsemmisítése az ellenség fog keresni pontokat. A szemüveg javíthat tudásukat. Például, hogy egy egészségügyi bár hosszabb vagy számának növelése az energia sejteket. Mi felkelnek, mozgassa az oszlopot. Lóg a bárban, nyissa ki az ajtót és menj tovább. Átugorjuk az akadályokat, ahogy az ábrán látható.

Megyünk előre, és harcolni a merénylők. Ezután a jobb sarkában újjáéledő a fal, lóg a bárban és a mechanizmus működtetésére. Felmászni, és kap egy menetben. Nézze meg a kivágott jelenet. A hatalmas lapátok és arra törekszenek, hogy morzsolódik minket kis darabokra. A mechanizmust a padlón. És megpróbál futtatni egy köztes, t. E., megáll. De nem marad el, t. Hogy. Az ajtó zárva. Miután letettem a vizsgát, a teremben spinning a tárcsákat csak egyszer! Mint látható, a bal oldalon kiemelték akadályt. Faltól falig, és most itt vagyunk a csúcson, akkor ugrik a vízszintes sáv - az első mechanizmus aktiválódik. Csavarja ki a dobot, hogy a határ. Most mászni az emeletre egy másik utat, és aktiválja a második fokozatot.

Elpusztítani a gonosz tömeg. Ok, most a közepén a fal felmászni. Elhaladunk egy kis teszt, hogy megfeleljen a testvérével és elmagyarázni neki, mi történt, és hogyan kell megállítani a gonosz. Vissza, újjáéledő a falról, a mechanizmust, menj át a másik oldalra, újra aktiválja a mechanizmus. Mi megy át a falon az ajtó kinyitása, gyorsan ugrott oszlop oszlop, hogy mi módon benne.

Mechanizmus.
Az első teremben a vizsgálatok meglehetősen egyszerű. Futunk a falak mentén, várva a megfelelő pillanatokban. A második teremben is mindent elég könnyű. Mozgás a hordó egy hellyel. Felmászik, amíg el nem érjük a vízszintes sáv, és nem aktiválja a mechanizmus. Az aktiválás után a dob emelkedik ugyanazon a szinten, mint nekünk. Mi megy neki, és beköltözik két pozíciót. Elvégezzük újra ugyanazt a műveletet. Most haladunk a dobot három pozíció, a mechanizmust a falon, és gyorsan eljutni az ajtót. Ez már a harmadik teremben.

Így, az eljárás a következő: mozgassa a dobot egy pozícióval, menjen át egy nyitott utat, aktiválja a mechanizmust a bárban, akkor kapcsolja a második dobot pontosan egyszer. Lemegyünk egy kicsit alacsonyabb, az első dob, tegyük azt egy további pozícióba. Menj balra, menjen fel a második dobra. Ugrás olyan nagy kör és a kör az oszlopra az oszlop másik körbe, és íme, ugrunk az erkélyre, és elpusztítsa a gonosz. Elhaladunk a vizsgálatok száma.

Ahhoz, hogy a szokásos hordák lázadók már fel nagyobb állatokat, hogy dolgozzon ki, amelyek csak speciális támadásokat. Ne felejtsd el használni a mágia, ha nem szivattyúzzák. Felelős érte "1, 2, 3, 4" gombra. Mi felmászni, megsemmisíteni az ellenséget, folytassa az utat. Mi át a vizsgálat, az alsó a mechanizmus működtetésére a falon, és át. Következő lesz jó nagyon egyszerű, így fogok összpontosítani a főnök. Meg lehet oldani a négy erős kombó. Idő zsugorodik otego dühös támadások és gyors ütemet karddal és ugyanolyan gyorsan ugrik belőle. A szokásos ellenség lehet, és nem zavart, t. Hogy. A főnök fogja pusztítani őket, és a mi részvételünk nélkül, úgymond, esik az ő „forró kéz”. A falon van egy olyan mechanizmus, amely aktiválható, és így mászni rajta, és abban a pillanatban, amikor ez a fal a csúcs a kimeneti gyorsan taszította, és mászni az ellenkezője. Elhaladunk a tesztet. Igyekszünk a mechanizmust a padlón - lehetetlen. A közelben van egy dob, csavarja meg egyszer, és kinyit a mechanizmus. Kiváló, át. A második egy kicsit bonyolultabb.

Aktiválása a mechanizmus mozog a fal mentén. Találkozunk a testvérével.

Van előttünk három mechanizmus, ez szükséges ahhoz, hogy a felszerelés fel a kívánt helyre tegye, ahogy az ábra mutatja.

Továbbra is csak a csavar a hajtómű eltávolításával az akadály előtte. Ugrás a peronra, és onnan egy alig észrevehető téglafal. A mechanizmust, megint ugrani egy másik platformon. Gates lezárjuk. Miután beszélt a bátyámmal, megtudjuk, mi a rossz szándék erejéről a homok. Sürgősen meg kell csatlakoztatni a medálokat, egyszer és mindenkorra megszünteti a gonosz szellemeket. Elhaladunk egy kis tesztet. Ismét portál! Mi áthaladjon rajta. Az úgynevezett „Power Marida” tudjuk, hogy a víz kemény! Tartsa lenyomva a Shift billentyűt, megáll a víz áramlását, és használja azt a leggyakoribb vízszintes rúd. Elhaladunk egy egyszerű tesztet, végző trükköket a fagyos vízben.

Börtönben.
Meghátrálni ahol küzdünk halott. De aztán megint, a felső kezdve az oszlopon. Továbbra is a tetején, a törött falon. Miután a felfüggesztés sejtek gyorsan rájuk, t. Hogy. Ezek összeomlás! A földszinten van kihúzta a lények a homok. A falon a mechanizmust, és gyorsan nyomja le az újonnan indított a platform. Aktiválja a vízsugarat a bárban. Az alján lesz ellenségei, de nem lehet figyelmen kívül hagyni, és továbbra is a felfelé vezető ösvényen. Aktiválásával mechanizmus a földre, gyorsan végigmenni. Elhaladunk egy kis tesztet.

Csatornázás.
Ez nem a legjobb helyen, elpusztítva ellenfelek. Ezután, az átfolyás leállítása mellett a víz, mászni a falakon keletkezett. Igyekszünk, hogy ki, időnként elhaladó egy kis teszt. Egy bizonyos ponton, találkozunk egy új típusú ellenség, az alkotó a legtöbb homokos őrök. Tehát az első dolog, amit levágja vagy tudsz harcolni örökre. A falakon egy kis tülekedés a dob. Csavarja ki a legújabb helyzetbe. Alakult egy kis chip vizet, hogy menjen át a bárban, amely kinyitja az ajtót. Ezután csavarja ki a dob vissza kialakulásának nagy vízsugár. Mi belépni az ajtón. Mi mászni a falakon. Amikor elérte a lefolyóba a pusztító ellenfelek. A sáv aktiválásához vizet. És ezen keresztül a dob változás helyét, megy előre, és add meg a tesztet.

Bani.
A mechanizmust a padlón, és azonnal állítsa le a víz áramlását, hogy a vízszintes sáv. Amikor az ajtó kinyílik, a tömeg ellenség rohan ránk. Az első dolog, bármilyen módon, hogy áttörje a ősök gonosz. Ellenkező esetben, a harc véget vethet a hiba, ha az idő nem elpusztítani őket. Adunk át. Egy kis szoba aktiválja a két vízszintes sáv, és vizet használva, mint egy fal, felmászni. Miután találkozott testvérével, kérve őt, hogy a második rész a medált, de nem volt hajlandó. Mi mászni még magasabb. Miután egy kicsit több vizsgálat, mentünk lefelé.

Royal lakások.
A mechanizmust a bal oldalon, a földön mászni. Megjelenése után a démon, és igyekezett nem tartoznak az a pusztulástól. Fedett, lement. Kihúzta a gonosz szellemeket. Adunk át, ismét szembe ügyesen elhelyezett démon csapdákat. Fedett, ölni gyengébb ellenfelek. Természetesen először a gonosz alkotók. Mi mászni magasabb, és folytatta útját. Minden jelent ez fattyú nem megnyugodni. Minden próbálkozása, hogy megakadályozza minket kudarccal végződő. Ismét itt menedéket, mi is nem adnak többit. Mi folytatta útját.

Obszervatórium.
Az egyik cél - eljutni a csúcsra. Erősen aktiválja a különböző mechanizmusokat. Nehézségek merülnek fel.

Az utóbbi vizsgálat, két dob ​​oldalirányban, hogy a bal oldali csavar egyet, aztán egyszer jobbra és balra ismét. De akkor a problémák a jövőben még inkább így van. In. Minden a platformok elkezd mozogni a kaotikus módon. Amint a sárga platform lesz előttünk, lenyomva a Shift billentyűt, ugorj rá, és azt, hogy a vízsugár a közepén. És ez így kell eljárni a platformok, menjen át a másik oldalra, és találjuk magunkat az utcán. Vissza le, kapaszkodott a zászlókat. Előttünk a következő főnök. Öld meg csak sújtó erős támadásokat. De először is elszámolnak kis lények. Elhaladunk a további vizsgálatok.

Trónterem.
Mi megy a nagy kapun, és látni, hogy mi testvérünk harc egy démon. Amikor odaért hozzájuk, magukat harc ez a szörnyeteg. Ez egyszerű, támadni őt közvetlenül a legjobb, míg a háta mögött, így legalább nem lesz képes-hoz kap minket. Amikor leül, nem teszünk szép halálesetek száma. Miután elhagyja, megkapjuk azt, és indítsa el a második fordulóban, de most zavarja rendes őrök. Közeledik nagyon közel van a démon, és elkezdi támadni azt. A győzelem után megyünk a nyomvonal testvére. Mi belevetik magukat a portálon. Miután beszélt a nővel, jöjjön vissza. Van egy új combo! Ha van ellenség csinálni a folytatásban, és gyorsan nyomja meg a Ctrl gombot, így hamar vándorolt, és kap egy csapás. Elhaladunk a tesztet egy új, egyedi kombók.

Terasz.
Elérjük a dob. Utána mentünk le, és megcsavarta. Mi mászni még magasabb, felhasználva a különböző mechanizmusokat. Mi jár gyorsan és egyértelműen. Mi ütközöl egy kis szoba egy csapda, ahol egy mini-boss gyakorlati veszi fel a fele a teret. De képesek vagyunk megérteni nincs baj velük. Az ajtó nyitása után, hogy továbbra is megy előre. Elvileg igen nehéz pillanatokban, mielőtt a végén a szint nincs jelen, egy új ellenség típusú lecsapott elég egyszerűen.

Tetőkertek.
Mi megy a tetőn kertek, megsemmisítése új teremtmények, mintha azok ösztönzést gyorsabb haladást a szinteken. Látva a testvére kövessék. Ezen a szinten kezd sag észrevehetően a képkockák száma másodpercenként, mert a túl vastag és gyönyörű növényzet. Tehát vége előtt ezen a szinten, és megy a törekvés bátyja. Tesztek egyszerű és világos folyosón.

Meg kell, hogy a hídra. Amikor a navigációt a vízoszlop, a sarkon lesz egy boszorkány a kész, így meg kell ölni, hogy nagyon gyorsan. Általában ez a szint a fejlesztők szükségét érzik, hogy áthaladjon a vízoszlop után közvetlenül a villám, vagy egyszerűen nem élte túl. időszakos testvér mikor elmegy, de zárkóznak fel. Malik végül mutálódik egy hatalmas démon képében, amit megsemmisült korábban. Foglalkozni tömegeit ellenséget. Mászni a csúcsra, a madarak a kiterjesztését a repülést.

Tomb of Solomon.
Harcolj a testvér, vált egy démon. Csakúgy, mint az előző esetben, támadás lábban, az időt az emelés a levegőben gyorsan mögé a burkolólap érdekében, hogy ne sérüljenek a hullámok. Killing fél egészség, tönkreteszi a platform és a hazugság, de utolérte, harcolni vele. Mi közvetlenül a bejáratnál, hogy a város a gin. Kezdeni mászni, hogy könnyen. Miután a szobában, harc egy csomó nagy legyek. Csavarja ki a dob a kívánt helyzetbe.

Mi mászni magasabb. Aztán egy kicsit nehezebb, t. Hogy. Most fonás két alak, és azok különböző pozíciókban. Megáll az idő, a víz megfagy, és a részecskéket egy vonalban Buddha. Most már mehet tovább. Elérjük a harmadik Buddha. Passage a város nyitva áll! Gyere le időben, lecsúszott, másznak a falakon. Miután egy kicsit több vizsgálat, megyünk a portálon belül. Most tudjuk fizetni vissza az órát nyomja meg az Alt billentyűt. Úgy néz ki, hogy valahogy nem meggyőző.

Mi megy le, és elpusztítják a főnök. Aztán át a teszten.

Trónterem Evi.

A bal oldalon a trónon van egy kőfal, amely egyesíti az ideiglenes hasznosítás, folytatta útját. Aktiválása vízszintes sáv, át lefelé. Megsemmisíti a főnök.

Pusztítsd el az ellenséget, és lépni, hogy a vizsgálaton.

Harcolj két mini-főnökök és egy nagy főnök! Következő helyreállítása lenyűgöző darab a fal és a vízoszlop felmászik. A második terem ismét a harc, de könnyebb. Ezt követően, hogy két elpusztult falon. Visszaállítása az első, majd egy másik mászni, a tetejére. Elérte a mechanizmus és a dob, a dob fordul, és a mechanizmus a padlón, és tolja elhagyása nélkül, tartsa lenyomva a Shift eléri titkos szoba. Hurrá a kard! Mi megy először a portál, majd keresni Malik. Ugyanakkor, tesztelheti egy új kard, amely elpusztítja ellenségeit sokkal hatékonyabban.

Utunkat a palotába, hogy ellássa a nehéz próba. De ha összpontosítani, akkor nem lesz olyan nehéz.

Mi a mechanizmust, és kezd megtörni. Most már nem késlekedik, t. Hogy. Az áramlás homok katonák lesznek végtelen! Aktiválása két mechanizmus a falakon. És miután megkapjuk a vízszintes sáv, és megszünteti a minden rossznak gyökere. Adunk át.

Először a mechanizmust a padlón. Megyünk fel a vizet falak. Szint meglehetősen bonyolult, de semmi nem lenne ismeretlen a menetidő. Végén a találkozás nagyon mutáns testvér, aki, mivel az utolsó találkozón vymahal körülbelül ötször. Mi zsugorodnak a támadásokat, és maguk nem tartózkodnak tétlen: a legkisebb lehetőséget, hogy támadás neki közvetlenül a szív, ez a medál ...

Mi a mechanizmust, és kezd megtörni. Most már nem késlekedik, t. Hogy. Az áramlás homok katonák lesznek végtelen! Aktiválása két mechanizmus a falakon. És miután megkapjuk a vízszintes sáv, és megszünteti a minden rossznak gyökere. Itt padló minden, amit tettem, hogy ez csak az ajtó nem nyitható. mi a probléma? Én ebből nem tudok átadni. Kérem, mondja meg azokat.