Board of nyolcadik, vagy hogyan lehet egy testnevelő tanár ...

Az előző tanács már utaltunk, hogy a kép a tanár testnevelés. És egy sípot a nyakában, és a kemény munka, még a megjelenés szempontjából. De itt, azt hiszem, itt az ideje, hogy vizsgálja meg, hogy a tanár lelkét. Mi legyen a tanár fizikai kultúra, hogy mi legyen a karakter? Az ezekre a kérdésekre, kollégám megkérdezte a diákokat, hogy több iskolában. A válaszokat, arra kérték őket, hogy rögzítse a papíron. Kiderült, kis eredeti művek.







Annak ellenére, hogy felkérték, hogy jellemvonások, sokan (különösen a lányok) még egy pár szót érintette a megjelenést. A legnépszerűbb szó: fizikailag fejlett, jól felépített, erős. Lányok középiskolában gyakran beszélt a kognitív fejlődés: testnevelő tanár kell intelligens, van egy átfogó képet, tudását nem kell korlátozni a sport, legalábbis - művelt.







Minden jelezte, hogy testnevelő tanár legyen jó. Egy nagyon fontos minőség! Itt egy jó példa (én is a szöveget - amint az):

„A folytatása a kapcsolat a tanár-diák. Lessons érdekes lesz. Képesnek kell lennie arra, hogy érdeklődést a diákok a sport, különösen a lányok. Amennyiben nem háziállat. Fordítson nagyobb figyelmet a lemaradók a fejlesztés a diákok. Mi a helyzet a valós értékelést. Képesnek kell lennie arra, hogy kezelje a gyerekek.”

Itt egy újabb érdekes nyilatkozata: a tanár ne legyen késő osztályban.

Természetesen ez nem minden a nyilatkozatok és kívánságait a hallgatók. Furcsa módon, senki sem próbálta leírni a portré az ideális tanár. By the way, van egy iskola, a diákok, amelyek szinte minden írtak a következő: testnevelő tanár legyen ugyanaz, mint a mi ...




Kapcsolódó cikkek