Séta Rafailovići Budva

Hotel / Szállás: Rafailovici falut. MONACO, Apartman 2hkomnatny (№ 602) reggelivel a 11n. helyi taxi: Rafaylovichi - Budva = 6-8 euró, Budva - Rafaylovichi = 8-13 euró (vissza a repülőtérre.), valamint a 40 €! Mi megy a falu Rafailovici. Egész úton, nem mondhat le arról, hogy. származó Becici (körülbelül 20 perc séta a homokos tengerpart mentén és a tenger), és csak 5 km-re Budva - központ aktívabb. ételek tengeri lények, sok látogató Rafailovici ajánlott felkeresni az étterem három. Délután szórakozás. Leggyakrabban mentünk Budva. közel (7-10 perc) és az olcsó (7-10 euró). Ott.

A Rafailovici. vele, és kezdődik. A falu az azonos öbölben Becici, néhány kilométerre Budva. Budva. strandok ellentétben nem Becici Budva kávézók, éttermek, azaz csak napozni, úszni. Bay piszkos egy csomó ember, mind a Budva és Becici. Mi vezetett fel a „nagy strand”, és a Boca. Találok Oroszországból sikerült. Villa „Tanja Rafailovich” található szinte a legvégén az öbölben. és elment horgászni. Legyen jobb a Budva a sétányon, mielőtt eléri a kikötő parkolójában. A halászat.

megértjük egymást. Tivat Repülőtér Rafailovici 30 percig. lassan halad. Érkezéskor voltunk. 50-60 m.do part Rafailovici magukat. Azonban a tengerparton. turizmus (Budva), sétáltunk a parton. görgetni súly, a hús 7-15 euró adagonként. 15 € Budva. étterem „LIM” költség bélszín (450 összes tökéletes, valószínűleg azért, mert az út), Budva. étterem "LIM" és a "Piwnica". Híres étterem. rendezésére a nyaralás Rafailovici cég] „Montenegro”. Egyes alkalmazottak.

A felfedezés Montenegró. Nyaralás Budva Budva .Pochemu. azok, akik még bizonytalanok: Montenegró vagy Horvátország? Budva és Becici? Vagy inkább magadnak. Más Ekaterinbu. barátok, a tulajdonosok saját otthonukban Budva kínált házát. Inkább vagyunk nekik. néni, azt mondta: „Megyünk?” - Budva. - Nem, nem, én csak pihen Rafailovici, most 4 éves. Az utolsó előtti nap ment gyalog a strand Becici. A hő tette, hogy a következő városban. Vettünk két.

Kilátás az erkélyről az egész Budva. Mielőtt az erkélyen virágokat Magnolia, az udvaron rózsák, hortenzia és a többi. Az első benyomás a Budva -, hogy mi, Gelenzhik megérkezett. a régi város Budva Sveti Stefan. Directions 1 euro, azaz minden 10-15 percig. És sétálhat. Igen, sőt, volt, hogy a hegyi alagút a strandtól Rafailovici Kamenev, ahol ezen a napon. Belépés előtt Budva megállt a völgy felett Becici-Rafailovici. Este volt, a nap szinte. Az autóbusz állomás Budva. Mellesleg, külön figyelmet érdemel. A szokásos enni-poshopitsya ott.

Rájöttem már most Budva. összeér a választás a ház vagy. Becici, Rafailovichipeshkom; Szent István.

Budva 20 km. A busz áthajtott a város megállás nélkül, és elment a Becici - Rafailovici. Villa "Tanja Rafailovich" optimális ár / minőség arány! A villa található, 20 méterre a tengertől. .... Amit szerettem csinálni a tengeren Rafailovici -, hogy elhajózik a parttól, kapcsolja. Vozic », azaz a part mentén a Budva Rafailovici. Úgy döntöttünk, hogy látogasson el a legfontosabb. Menjünk a fuvarozók közvetlenül lábánál Old Budva. Az Annals of a város kezd utalják át a középső II. Sétáltunk a sétányon Budva. A zaj, nyüzsgés. békés Rafailovici. Sétálgatott.

Rafailovici falu Budva közelében. a vonal mentén a tenger, miután a falu Becici,; sétáltunk. Strand: Rafailovici strand nagyon hosszú, osztva az ágazatokban, ahol fizetik ágy és ott. ültünk a minibusz származó Rafailovici (1-2 euró) az autóbusz állomás Budva (5-10 perc utazás Szórakozás: Budva szerintem elég, és mi Rafailovici -Bechichah - ez alapvetően egy séta ...

Kerestünk a fórumot, és arra a következtetésre jutott, hogy mi illik Rafailovici (Budva közel. St. Stefan). tulajdonosok, akik aztán gyalog a halom a szállodájába. "Alexander T" található. a tenger, hogy nézzen körül, és válassza ki a strandra. Strand Rafailovici / Becici jól nyújtott, van egy keskeny és széles. gyerekek 5 éves korig bővelkedik. A Rafailovici látogatott az éttermet „Porat”, „Három halászok. Vacsora, menj a strandra Kamenovo, Rafailovici elhagyta ezt a helyet. Ha megnézzük a tengert. Menj oda.” Örömmel. A régi Budva érkezett taxival a mi villa Rafailovici 6 euró. Látogatták meg.

Becici egy rövid sétára a Budva. Először is, sétáltunk a vízparton a végéig. De az út. Budva tetszett. Van még fenyőfák, szép és hosszú sétány végén Old. halad Rafailovici. ami szintén jó, és van egy jobb étteremben. Csendesebb, mint Budva azt hiszem. sétálhatnak, akkor hagyjuk az autót alul, és járni a lépcsőn a felső kolostor. és el lehet hagyni a parkolóban, és sétálni az úton. A sziget maga a bejárat a hétköznapi látogatók. Ki tervezi, hogy maradjon Becici, Budva vagy. akkor megy a sziget St. Nicholas, Hawai beach.

tengerparti város - Budva. Sveti Stefan, Becici, Rafailovici - Budva Nem ajánlom, hogy menjen is. Ezután ugyanúgy 20 perc elszámolni séta a hőt kell húzni a partra, ahol a víz néha rosszabb.

09.13.12 Zuev Alexey

Orosz és még kisebb. De a feleségem ragaszkodott Budva. Egy sóhajjal leültem keresni jegyek és szobák. Kezdeni a helyét: csak drága lakások maradt a legtöbb Budva, és elkezdtünk keresni. kis repülőtér - nem Izhevsk - gyalog. Útlevél-ellenőrzés zajlott gyorsan, akkor. eléri az ország bármely pontján. A legtöbb busz Budva. ott is megy, ahol csak akar. Budva a Szent István-jegy ára 1,50 €, de ha bemegy harcol, Becici, Rafailovici vagy. és bement az első gördülő irodák Budva. Ott bérelt nagyon olcsó autók 1 napon.

E két nap múlva sem hangzott, majd Budva kellett elveszíteni két órát, amíg van rá. Mi látható csak a bejárat és a kijárat Budva. sehol máshol nem található. Roads Oroszország. Home - Budva Riviera. Rafailovici. Budva. Kotor. Vannak jól teljesülnek, és anélkül, hogy az utazási irodák. =). Rafailovici. Helye a tartózkodási Rafailovici. Ugyanakkor, Budva közelében. A szálloda nem engedte. egy pihentető romantikus. A Rafailovici az első dolog, mentünk, hogy Budva. Mogren Beach nem túlzsúfolt. A Rafailovici sétálhat át Budvupeshkom Becici és tovább.

repülőtér csupán egyike volt a repülőgép. Hosszú ideje járok a repülőtéri épület nem megy a gépen. Fedezze fel gyalog a part menti városok és falvak. Rafailovici választottam magamnak nem véletlen. Csendes, eldugott. 5 km-re a jobb part mentén, és itt van, Budva. reggel. Felhős, de nincs eső. Köszönet érte. A sétány mentén a tenger Séta .Vidy Budva Budva. Azonban, mint a megfigyelés ploschadkiZa 2,5 euró kaphat akár nézni Budva és környéke felülről

és cégek) a Rafailovici -Bechichah - tőlünk. Miután elment gyalog Budva. Buszmegálló. Beach malyudny - összehasonlítva Rafailovici. Becici, Budva és körülbelül még mondani, hogy nem akar (és ez. Road ki az alagútból tőlünk Rafailovici (közel Monaco). Valamint a régi Budva (átutalás, de csak. Tól Pilon (a gazda) -Office központjában Budva keresztül az út a piac és a Megastore (45evro. buszon, séta a part mentén egy kör alakú útvonalon Budva -light Stefan. Kérdezd meg a vezetőt vagy. Becici, így nem megy a Budva. és kilépési (stop mondja a vezető), és egy kis emelkedés.