Prediction gypsy (Oleg Slyusarev)

Egy nap, mi, két barát, két fiatal szakemberek küldtek egy üzleti útra a város Szverdlovszk.
És érkezéskor, leszálláskor a vonatot, mentünk az állomásra tér Szverdlovszk.
A terület a látogatók többsége hirtelen „támadta” cigányok.

Az út nagyon hosszú volt és nehéz.
A hazatérő, úgy döntöttünk, hogy a pihenés és a kikapcsolódásra. Ez volt a nyár. Jegyet a vonaton - ez volt a probléma, és úgy döntöttek, hogy menjen a Fekete-tenger partján autóval. Alexander közelmúltban szerzett „Moskvich 402”, és ki akarta próbálni a gyakorlatban. Az autó megbeszéltük, hogy végezzen váltakozva.

Két nappal később voltunk Szocsiban. Annak ellenére, hogy a mindennapi nehézségek, mindannyian tetszett. Sun ... strand ... tenger ... parkok ... déli este ...! Néhány nappal később, de mi érthetetlen erő kitolja minket hely az utazás. Úgy döntöttek, hogy lépjen a Krím-félszigeten.
Mert nehéz szerpentin már eltelt, tölti az éjszakát sátorban strandokon, Tuapse, Gelendzhik, Novorossiysk és elértük a város gyerekkorom Anapa.
Ez egy szép, déli este. Telihold ... A aranyszínű homokos strand. És reggel, hirtelen szitálás eső. Azt is meg kellett, hogy elérje a Temryuk város Kerch, komppal át a Kercsi-szoros. Azonban az eső felerősödött, és hamarosan kiderült egy zápor. Mi volt egy kicsit, hogy a komp, de a homok és a Shell az úton, amelyen mentünk, fordult a sár. A helyiek azt tanácsolta, hogy menjünk tovább. „Elakad - azt mondták - és az eső fog menni egy pár napig.”
Nem volt más választása, mint hogy forduljon vissza.
Jelentősen frusztrált úgy döntöttünk, hogy menjen haza, hogy Moszkva keresztül Krasnodar, Rostov-on-Don és azon túl.
Este voltunk Krasnodar. Leültek a szállodában általában aludni, mielőtt hosszú útra. Reggel - a hazafelé. Eső, eközben nem állt meg, mintha üldöz minket. Reggel mentünk Krasznodar. Aztán észrevettem, hogy Sasha, autóvezetés jobb kezével megpróbálta kiűzni az autó menet közben. Valószínűleg repült hozzánk, hogy elkerülje az eső. Egyszer sikerült kiabálni neki: „Ne légy figyelmetlen! Vigyázz!”, Úgy érezte, hogy az autó elejétől a kópé, pörögni kezdett ... és akkor egy darabig én elvesztette az eszméletét.
Amikor felébredtem, rájöttem, hogy már megfordult, és az autó fejjel lefelé a szántóföldön. Közel Sasha nyögött. Kiderült, amint azt majd azt mondta a tanú,
gép egy kerék elhagyta a közúti és a hit az eső elmosódott fekete talaj. Ez - mint a vaj. Az autó elvesztette az irányítást. Nos, ezen a ponton nem volt közeledő autókat. Mi túlélte, de Sasha került a regionális kórházba egy súlyosan sérült mellkasát. Én megúsztam kisebb sérülések.
Most kellett vontatni az autót vissza a Krasnodar, és elvégzi a javítást.
Nem messze a szolgáltató központ, ahol az autót javítani, én bérelt szobában. A háziasszony nagyon kedves nő. Beléptem a pozíciómat. Amikor elmentem a kórházba, hogy Sasha, ez neki mindig kaptam valami finom, otthon. És sokszor elege.

Néhány nap telt el. Podremontirovali gép. Sasha, sajnos, még nem zárult le, és nem előre, ha lemerült. Aztán úgy döntöttem, hogy menjen haza autóval, és Sasha megtérülése helyreállítási vonaton.
Ezen túlmenően, a háziasszony megígérte, hogy jöjjön Sasha a kórházban. Sőt azt mondta, hogy a lánya jön, és akkor is megy Sasha.
Azt biztonságosan visszatért Moszkvába.
Két héttel később, Sasha hívott, és azt mondta, hogy a vonat megérkezik, és kéri, hogy megfeleljen. Ő hordozza a jelen.
A vonat elhagyta Sasha egy kosár almát, és mellette volt egy gyönyörű lány. „Meet - mosolygós mondta Sasha - A menyasszonyom. Úgy döntöttünk, hogy férjhez. "
- Találd egyszer a nevét -
- Catherine? -
„A nevem Kate,” - mondta a szépség és nevetett. Mintegy már tudta a történet a cigány.

És akkor üss meg! Sasha, tudod? Végtére is, a régi neve Krasnodar - Ekaterinodar.
- Igen, tanultam itt. Sőt, az anya úrnőm A kationok bérelt szobában - mondta a lánya nevét kapta tiszteletére
Catherine a ragaszkodás apja - egy örökletes kozák.
Ez volt a kozák család, és a kozákok köztiszteletben Katalin cárnő, hogy nekik a földet.

Megdöbbentem!
Előrejelzése a régi cigány teljesül leghihetetlenebb módon!
A sorsa a komplex által vezetett Alexander a kívánt várost. Ne hagyd ki egy nagyon kegyetlen módon. És mindenütt ez volt a legjelentősebb oka az eső, ömlött az ég a forró nyár.

Ellentétben a több
versek történet ebben az osztályban.
Pohlesche én (kb cigány).
Nekem tetszett.
őszintén

Köszönöm, Yuri.
Örülök, hogy tetszett ez a szigorú olvasó.
Egy mosollyal, Oleg

Ez a munka van írva 8 értékelés. Ez itt jelenik meg utoljára, és a többi - Teljes lista.