Vorgolskie Cliffs 2

Vorgolskie szikla - telek tartalék "Galichya Mountain". 10 km-re a város Elec Lipetsk régió Vorgol folyón.

A folyó egy szűk kanyon-szerű völgyben. Részéről a bal parton a völgy szélén alkotnak mészkő sziklák. A magasság a legmagasabb, amely eléri a 25 méter - a Ravens, a Fox és füstölt kövek, nagy Kichi.

Körül a kőzetek állandó drevnevengerskih két város, amelyek közül az egyik központja volt Vorgolskogo fejedelemség.

Vorgolskie sziklái egy kedvenc helye a hegymászók Lipetsk és a szomszédos területeken. Vannak gyakran rendeznek különböző versenyek és rendezvények.

Enyhén lefelé a gát van, amelyre lehet menni a másik oldalra. Itt vannak a sétány hidak és helyeken az úszás és a halászat. A közelben van egy elhagyott komplex szökőkutak, egy régi malom és egy régi hostel a függőhíd a folyón magántulajdonban van. Egy kicsit tovább megtalálja az épület egy egykori kastély.

Hogyan lehet eljutni a sziklák Vorgolskih

A város Elec: a mutató az utazás az irányt a település kulcs élet előtt a kereszteződés, közel a bolt balra és jobbra tarts, miután mintegy 5 km-re balra Village Dernovka és Olkhovets. Keresztül Dernovku délebbre a folyó.

Az autóbusz állomás №1 származó Jelec hogy Dernovki ötször a busz №206 sétál egy nap, így egy taxit.