Víz út a folyó területén

. Három bölcs emberek egy medencében
Hagyja, hogy a tengeren egy vihar.
Samuil Marshak

Víz út a folyó területén
Ez a kis út tettünk együtt Arishki (7 év). Az elején, van ember megy 7-8, de néha előfordul, amikor utoljára maradt két. Én már régóta mondta, hogy együtt leszünk, de a végén még kellett ismernie. Mielőtt mentünk Krivandino apa, és indultunk a közúti híd a területen. Az első napon, hogy Vlaszov meder erős szél mezőkön, réteken, ez valamivel szélesebb, mint a mi pisztráng-2, és néha nehéz beilleszkedni sarkokat. Mint kiderült, egy sorban van egy pillanat, Arishka minden alkalommal valami azt súgta, kérve, és az idő repült. Ahogy lebegett lefelé a folyón további 2 csoportok mentünk az első napon. „Hover” közelebb van az elején vacsorát. A parton az erdő volt az első tea party. A szúnyogok nem kap még. Csak hajózott amint csörgő, sötét és az eső kezdett. Az eső egyre hangosabb lett, de zörögni, és folytattuk vitorlázni. De itt van a megnövekedett szél és jégeső kezdett. Fedett köpenyt és film, megérkeztünk a partra. Mit csinál vissza, azonban kérte Arish, nem pedig lebegett a jobb alatt köpeny. Ebéd van elrendezve, ideális strand, csak miután a falu Dmitrovka. Már voltak szúnyogok, és adtam Arishki képernyőkön. 5 óra vitorla, azzal a szándékkal, hogy egy pár órát. Aztán az erdő véget ért, körülbelül - végtelen rétek. Meder kanyarog az egyik bank a másik őshonos, nekünk tántorgó kilométer. Sétált egy másik kenu egy nővel, akkor először a területen, és már tervezett felkelni. Találkozott a helyi halászok, azt mondták, nagyon közel a távvezetékek balra (van a térképen), és a híd a Vlasov. Adtuk át a hídon, de előtte már oly sok jó helyen. De a híd után erdő megváltozott. Aztán fogott egy vihar és a heves esőzések. Elbújtunk a köpeny alatt újra, és utaztak. De a villám kezdődött a sztrájk jogát felettünk, elsötétült. Ez egy kicsit ijesztő, és úgy döntöttünk, hogy a partraszállás és akár az éjszaka. Mivel evés ahogy megvan egy csomó, a tűz nem hígul, és a fa nem volt normális. És Arishka azonnal elaludt, amint a fejét nyomja a puha tarisznya.

Egész éjjel esett eső. De minden csendes volt a reggel. Reggeliztünk, és folytatta, úgy tűnt számunkra, hogy késésben mögött. Ismét rétek és petlyanie. Mentünk tovább. Garmoniha. Az utolsó pont - áthidalja a kisvasút. Ezután az erdőterület az egyetlen utalás - jobboldali mellékfolyója, Voymegoy. Mint kiderült, egy tó mellett Lake Smerdiacheje Voymegoy - valószínűleg egy meteor kráter mélysége 40 méter. De mi róla nem tudta, és megvizsgálja, hogy elmenjen. Úgy kezdődött, az eső véget ért, mi hősiesen leküzdeni az eltömődés és hidak a folyón, egy hajón portage Portage-t. Egy év alatt a Portage találkozott túrázók érkező Kostereva a Misheronsky, a híd előtt a pálya, az egykori falu (p. Ivanovka). Vacsorára ismét emelkedett 4 óra nagy bank a szép. A nap jött ki, szárított ruhánk és felébresztette a szúnyogokat. I fürdött. Ismerős helyen, 15 évvel ezelőtt voltam itt MihVasom. Menj előre. Az időjárás javult, a magas tartományban gyönyörű strandok, fenyőerdők. Talált jobb a patak partján. Madarak életre eső után és csicseregte. River ismét erős szél, valamint minden alkalommal. Ez egyáltalán nem volt világos, hogy hol vagyunk. A nap lement, és megvakult én, az ilyen pillanatokban, a tanfolyamra, majd Arishka kajakok és megparancsolta, hogy hol evezni. Met erős akadályt, és a fatörzsek. Pass nem, a kifutási a meredek parton. Érdekes, itt is május, amikor a nagy víz. Itt fejezte be a tűlevelű erdők és lombhullató ment, így hamarosan Klyazma. Mielőtt a szája a Poly - hajóállomás. És mint mindig, hirtelen megjelent előttünk Klyazma, meglep minket a maga széles, sima felületű és nyitó kiterjedésű. Hívja haza, mindenki kíváncsi, hogy hol vagyunk, mint a nap legnagyobb részében nem volt kapcsolat.
A Klyazma elindultunk 8 órakor este, és megy tovább, egészen sodródott. Parkolóhelyek vannak, de nem akar felkelni a vízben, és nem szúnyogok körül nagyon szépen. Csak egy órával azután Tsepelevo szemben d. Kopnin leszálltunk a magas banki mellett, a száraz fűz. És ha egyszer lement a nap, a mező elérte a köd és az összes alá bújt, fehér mennyezet.

Másnap odaértünk a 02:00 délután a falu mellszobor, ahol köszöntötte a pápa, és elindult haza. Ezen a napon, amikor találkoztunk egy csomó kajak, séta a Klyazma. Fürdött és gyűjtött kagyló, elszenesedett és napozás.