Újévi a komp Silja vonal

Az egész kezdődött vissza az ősszel, amikor a nagy család (7 fő) fellázadt (különösen a női rész), és úgy döntött, hogy a következő találkozik új évet egy salátát és a hering alatt bunda egy nagy asztal már nem kívánatos.

-Érkezés Helsinkiben. városnézés busszal, egy kis szabad ideje;

-beszállás a komp Silja vonal Serenade és az ő indulás 17-00;

-stb Szilveszter;

-Érkezés 11 órakor Stockholmban és egy buszos városnézés + séta + szabad idő;

-ismét leszállás ugyanazon a komp (minden dolog a mi kabinok voltak), és hagyjuk 17-00;

-egy éjszakát a szórakozás;

-Érkezés Helsinkiben 09:30, majd szabadidő vagy látogatás a vízi park;

- és a tényleges indulás vissza Moszkvába megint a vonaton az érkezése a harmadik szám a 09:00 haza.

Lehetséges volt lehetőség, így különösen az anyánk, akik nem tudnak aludni a vonaton, és ezért nem szeretem őket, által szervezett légikatasztrófa egy nappal korábban Helsinkiben, és egy nappal később vissza tölti az éjszakát a szállodában.

Része a család (köztük én is) marad egy napra Helsinkiben menni vásárolni (ami sikerült, de ez egy másik történet), úgy, hogy a lehetőségek voltak és a mi utazásszervező ICE-NAT az volt, hogy találkozzon velünk minden kérést.

Általánosságban elmondható, hogy egyértelmű, hogy a cél az utazás nem annyira, hogy külföldre menjen, és valami új, hogyan ünneplik az új évet egy szokatlan környezetben. És ez valóban megtörtént, ami szokatlan volt egy „+”! Ezért írom le, általában nagyon időtöltés a komp helyett a város nevezetességei, amit meglátogatott.

Természetesen elolvastam az interneten a komp Silja Line és láttam képeket, de amit látott még meglepett.

Esik a hatalmas 12-deck (vagy 13, de ez nem számít) a hajó, és látni a nagy utcán, ahol üzletek, éttermek és kávézók, minden fénnyel urasheniyah felöltözött a szőrme-fa és a léggömbök - ünnepi hangulatban kezdte törni a tojáshéjat!

A kabinok minden jól egy pár éjszakát, ez egy kényelmes ágy, egy öltöző asztal tükörrel és szék, gőz szekrények, zuhanyzó és az összes kényelmi, beleértve. Nincs probléma a víz (és ugyanazt a történetet az utazást a Viking Line olvashatunk az ilyen). Igen, a füst az utastérben, természetesen lehetetlen, de minden fedélzeten, a bejárat közelében a lakossági kabinok már speciálisan felszerelt helyeken bőrkanapékkal és néhány étterem volt lehetséges, hogy egy csésze kávét.

Egy további időtöltés csak attól függ a vágy. Megpróbáltam pihenni -, hogy egy nap, és a férjem elment egy túra a hajót. Azt mondta, hogy aludni, persze, nem adott, és egy idő után, és csatlakozott hozzá. Ie mentünk keresztül az üzletek, és a ruhákat, kis cipő (ez nem akadályozott meg, hogy vásároljon hideg fehér stiletto csizma csak 56 euró (természetes bőrből), kozmetikumok, parfümök, ajándéktárgyak, ital és édes.

Van egy hely barangolni jelenlétében vágy és a pénz. Találtunk egy szórakozóhely. amely megígérte, gratulálok Magyarország 11:00 (Moszkva New Year), show műsor, élő zene és tánc.

Egy kicsit később vásárolt egy elegáns ruhát a tizenéves lánya (amely találkozott a New Year), általában a hangulat liftek. A gálavacsora vár minket 10 órakor egy külön étterem, nyilván ő kapott kiszolgáltatva magyar csoport, és honfitársai volt elég sokat.

Buffet befolyásolja a rengeteg finomságot, beleértve a különböző típusú tojások (teljes medencék), igen, fekete volt a fehérje, de a piros elég tisztességes, óriási a választék a rák, kagyló és még volt homár, halak különböző formái, és a hús GTA elég, és valószínűleg egy csomó dolgot, de én minden nyilvánvaló sem kíméli. Egy pohár pezsgő az asztalon minden, fehérbor / piros és a sör, az összes fizetett.

Úgy volt, hogy kiégett a régi évet, majd ismét a család két részre oszlik kívánságai szerint, néhány tartózkodott inni / enni a szokásos orosz csapat pirítós, beszédek, himnusz éneklés magyar újév, ének még néhány dalt, de mivel ez nem volt érintett, a részleteket nem tudja megmondani, és az én része a család elment egy szórakozóhely.

Az egyetlen dolog, hogy mi volt előre orosz szokás - foglalkoztak előre (kb 09:00) asztal, amivel neki egy pohár gyümölcslé és ásványvíz, és hagyja a széket, sál (stoles), stb mert Miután kérve az angol a pincérnő rájött, hogy a könyv nem az a hely, az emberek jönnek / mennek, de mindig van egy csomó.

A elővigyázatosság nem volt hiábavaló, valóban a 11-szobában volt egy póni az emberek, de a tábla senki enni, elvégre az európaiak képzett emberek. Már élő zene, és bár nem tudom állni a „amatőr” és mindenféle élő zenét a kávézók és éttermek, minden rendes volt, angolul éneklik elején lassú romantikus, és akkor a mélyben lévő, megtanulni táncolni.

11 órakor megszakított a zene, a hivatalos hölgy formájában (kapcsolódó nyilván a hajó) és a pezsgő a kezükben, gratulált az orosz jegyzet, az jön, hogy Moszkva, Boldog Új Évet, megszámoltuk nekünk 12-szer (az összes többi fordította az egész beszédet más nyelven ) felkeltünk, kiabálni és Boldog Új évet, és Magyarország, a hazáért, ivott, a külföldiek nézett minket nagyon kedvesen és mosolyogva.

Aztán elkezdtem elég tisztességes show műsor a tánc és az ének és Abbovskoy Happy New Year végén, amely már énekelt az egész közönség nemzetiségtől függetlenül.

Mellesleg, ebben a klubban, én még nem láttam olyan vusmert részeg finnek, vagy bárki más, ez egy nagyon értékes és ruhák, és a viselkedés, és a tánc. Magyar volt érdeke 20%, annak ellenére, hogy a hajó mintha hallani csak a nyelvünket, és nem áll ki annak ünnepi viseletben, számos külföldi férfiak öltöny (ellentétben néhány a történet, hol olvastam, hogy külföldiek voltak szakadt farmer / t-shirt, és a cél álltak, csak az egyik -, hogy részeg).

Mielőtt az új év már - finn idő sikerült bejutni a tánc düh és jobbra tánc közben, így életben patak folyt a fő fedélzeten / utca neve Promenade, az egyik egy pohárral a kezében, és aki csak a jó hangulat.

Ismét volt 12 gyönyörű és impozáns férfi, ismét formában (lehet a kapitány?) Zsíros néhány kötél és repült le a magasból. Több ezer színes léggömbök, meg kellett bizonyosodni arról, hogy tört, ott volt egy ilyen ágyúzás, nem rosszabb, mint a futás tiszteleg, és olyan váratlan volt, és az egész ivás, nevetés, csókolózás és átölelve.

És a család újraegyesült ezen a ponton. Aztán mentünk táncolni újra. A felfedezés volt, legfeljebb 4 reggel, de a 2. kimerültek voltunk. Van egy csomó dolog, nem volt ideje, hogy vizsgálja meg - még mindig a kaszinó a hajón, egy másik diszkóba fedélzeten 12, azaz azok számára, akik változtatni helyüket zavar nem volt tilos.

Reggel felébredsz, jó hangulatban, mert az az érzés, ünnep balra, nem sokat eszik az előző este, mint mindig, és nem upilis csak natantsevalis bőven, hogy boldog.

Útközben vissza ugyanaz a móka, amíg a reggel, de még mindig van egy komp fedélzetén szaunával és jacuzzival, pálmafák és barlangok, vízesések. Láttuk őket az utolsó pillanatban (működnek tól 10 óráig), és ott nem volt hit, csak az, amit kíméli.

Általában a hangulat az út bal mindannyian boldogan-felajzott.

Bólintás a komp szinte nem éreztem, ezért tele fel tablettát csak abban az esetben, és azok elfogadása után nem érezni, hogy egy hajó a nyílt tengeren.

Az árkülönbség a túra csak az utastérben osztály és a kilátás az ablakon - a tenger sokkal drágább. De este és éjszaka semmi bármelyike ​​látható, és reggel mehet a fedélzeten (van ilyen lehetőség), hogy álljon fel, nézd.

Akusztikus áteresztőképessége a normál kabinok és nem álltunk aludni már 02:00 nem üres tömeg a fő utcán (bár mi kabinablak kap és ki).

De általában kívánunk valamint egy öröm, hogy megfelelnek az alábbi új év, mint mi!