Törökország május

Törökországban. Hotel „Carelta BeachSpa” 4 * (nem a fogadó ország „Tourtess” töltött időszak: ..... május 18-01 hotel idén, a túlzott kereslet Törökország a májusi, illetve egyáltalán a többiek Törökország az utóbbi az a benyomásom, hogy én voltam a szállodában. készen áll. a meglepetés a május közepén a szálloda. és a strand is. meghatározott három vízipipa sátor egyik pázsit május végén, de még mindig nem működik. (mind a medencénél és a strandon) után kezdődött május 25 és tart egy egész szezonban. Az első oka. A sorok az élelmiszer. mindez történt, miután május 25. ezt megelőzően pihentető nyaralás annak minden pr oyavleniyah.

27.06.12 Galimov Rustam

Soha nem lett volna Törökországba májusban. és aztán az ügy és olcsó utalvány. A szobák a régi, de nem halt meg, töltheti az éjszakát. Májusban nagyon nedves és a törölközőket és az ágyneműt. Mindig is adott alma, mandarin, narancs. Május 9-én este végzett egy nagy tortát, desszertet. de ez szinte az egész falu május tak.Voda nagyon élénkítő, bár a levegő felmelegedett is. ott, így azok minden szálloda menshe.Da és mentünk májusban. hogy vigyázzon magára valamit szállodákban.

A szezon a szamóca és a cseresznye. Nem én vagyok az első alkalom, Törökországban májusban. de ez így 5 * zsugori az eper. Élvezni fogja; Keleti édességek, mint a gazdagok Törökországban. volt 3 féle. Ez nem finom és édes. Este vacsora, szégyen. A horror, hogy mi történt május 19-én a vacsora. Fél óra múlva, hogy jöjjön a vacsorát.

Gyűltünk össze egy barátommal Törökországban májusban. jegyek ára olcsón, annál inkább ígértek közvetlen járat. a nyaralás. A hotel akartunk hagyni május 18-án 17 órakor, így várhatóan még egy fél napot. leszálltunk Novosibe körülbelül 05:00 május 19-én. Felhívtam a vezető. És azt mondta, hogy.

A kilencedik nyaralás Törökországban. Nyugalmi együtt, én és a férjem, gyermek nélkül. Az utalványok vásárolt t / a Pegasus. Vége a nyaralás. Mindig pihenni Törökországban májusban. Általában a második félévben, de az ilyen. ül a teraszán, és csodálja ezt a nézetet. Május 8. este az erkélyről figyelte nagyon szép.

17.07.11 Arutyunov Arsen

fertőzés (bél influenza). Mentünk a fiammal Törökország május hogy erősítse az egészségügyi, de kiderült, hogy. ahol hagyta a megfelelő nyilatkozatot, „Más szavakkal :.”, és akkor nem megy Törökország "

Voltunk Törökországban májusban. először, azt mondták, hogy nem volt semmi, hogy vásárolni az üzletekben, nem lehet olyan. Tehát ez nem igaz. Voltunk május közelében Belek Hotel 5 *. közel a falu káderek, ezért vagyunk.