Két órakor reggel elindultunk Hot Key Szocsiban oldalon. GPS, a megbízható barátja az úton, rámutatott arra, hogy meg kell leküzdeni 300 km. Valaki út pánik valaki Szocsiban tőle rossz, de én személy szerint szeretem a Serpentine. Megérkezett 07:30 helyett, töltöttünk egy kis időt a keresést a szálló, ahol már lefoglalt egy szobát. Annak ellenére, hogy az online check-in megadott szám a két óra már cseppentve reggel. Egyébként száma négy költsége mintegy 1160r, és ez található majdnem szemben a box office „Mountain Carousel”.

A helyiség felöltöztettük volt a reggeli és gyorsan ment fel az emelkedőn. A költségek egy egynapos síbérlet a központban „Mountain Carousel” a 1400r, és ha akár egy éjszakai síelés, a 1800R. Előre tekintve azt jelenti, hogy éjszakai síelés megéri a pénzét.

Síközpont hegy körhinta

Ebben utat jártunk barátainkkal, hogy még soha nem állt a snowboard. Ígéri, hogy tanítani őket vezetni, nem kaptunk, de a segítséget ebben a nehéz eleinte valójában nem volt hajlandó. Az első felében a nap türelmesen megosztották egymással tapasztalataikat, és minden módon a tanulás megkönnyítésére. Ezután hagyva maguk a gyermekek, elindult, hogy meghódítsa a lejtőkön a resort „Mountain Carousel”.

Három felvonó gondola típusú sorban szállítják a magassága 2200m tengerszint feletti magasságban. Innen a libegő felvonóval lehet feljutni még magasabb.

A kilátás nyílik a hegyekre, csak irreális. Kaukázusi gerinc látható egy pillanat alatt. Itt látható a hegyek, akik lehetővé tették számunkra, különböző időpontokban a mászás: Fischt, Oshten és Pshekha-Su. Az is jól látható, Lago-Naki fennsíkon. Egy ideje, mi megragadt egy lélegzetelállító kilátás.

Ezután kezdődött a legérdekesebb - katuha. Tábla naparafinennye nap előtt, csúszott, mint hal a vízben.

Síközpont hegy körhinta

Pályák itt egy kicsit, néha túl szűk és kanyargós, de ez nem unalmas az ereszkedést.

Miután elindult lefelé le a zöld utat, meglátogatjuk a barátainkat egyidejűleg, és egy snack. Vettünk tea a kávézó a 50p és Butera kiszállt a hátizsák.

Az időjárás szombaton napos volt, még napozni.

Síközpont hegy körhinta

Az étkezés után mentünk vissza a csúcsra. Az emberek a pályán nőtt, de még mindig nem volt zsúfolt. Mentünk fel a zárást. A nappali és éjszakai síelés a központban és fél óra szünetet. Kihasználva a szünet, mentünk vacsorázni, és egy kis pihenés.

Visszatértünk a pálya elején a nyolcadik. Az emberek több mint egy nap, és nem egy józan, legalábbis mi az emelkedés nem találkoznak. Éjszakai síelés a „Mountain Carousel” valami. Sokkal meredekebb, mint a központban Gudauri. legalább ott van, és ingyenes. Az útvonal hosszú, kanyargós és széles. Ride öröm. Plusz, a csodálatos kilátás nyílik az éjszaka a falu Krasnaya Polyana.

Lezárása előtt a sífelvonó persze nem tartott, mondta az alváshiány és a fáradtság felhalmozódott a nap folyamán. Vissza a szálló vettünk zuhanyozó, ittunk teát és a korpa, mint mondják, anélkül, hogy a hátsó lábak.

Másnap nem volt olyan napsütéses, mint az előző nap. Sky szigorodtak a felhők és az időjárás-előrejelzés kéri, hó. A reggeli után összepakolt és kijelentkezett a szálló. Elhagyva az autó a szabad mélygarázs a központban, mentünk egy meghajtóra.

Milyen jó, hogy az, hogy csúszik a táblán egy lejtőn, érezte a durvasága út lábak és belélegezni a friss hideg levegő. Két napon át, hogy Ön a pályán, legalább a felét a nyaralók elkezdi felismerni az arcát, valamint a ruházati cikkek. Az idő, hogy repül a gyorsan és csendben, hasonlít egy morajló gyomrot. Miután megitta Puer voltunk vele egy termosz és egy falat édességet, jég folytatjuk.

Síközpont hegy körhinta

Még egy óra és fél szórakozás és öröm a fedélzeten, és itt az ideje, hogy menjen haza. Bye a vendégszerető Krasznaja Polyana, mentünk vissza a mindennapi munkát.

Amit szeretnek és mit nem

Az előnyök:
1. Ne a legdrágább síbérletek
2. Nem sorban állás a sikló
3. A kanyargós út
4. Az éjszakai síelés 5+
5. Az árak a kávézó magasak, de nem tér.

hátránya:
1. A libegő csak a számukra egy pántos Bordeaux. Számomra ez nem probléma (bár kényelmetlen), de a kezdők ez egy rémálom.
2. Nem elég fut.

Síközpont hegy körhinta

Következtetés: „Mountain Carousel” Én személy szerint úgy tűnt, egy jó alternatíva a resort „Rosa Khutor”. Kevesebb pályák kompenzálni a hiányzó sorokat és az ár síbérletet.

Ossza meg ezt a cikket in: