River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

Mi Szocsi hőt, és te? Magába végül nyáron?

De most el akarom mondani részletesebben róla maguk szurdok. By the way, akkor oda, nem csak lóháton ...

Canyons Psakho: nedves és nagyon nedves

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

Kis folyó Psakho. ami egy baloldali mellékfolyója, a Seregek folyó folyik keresztül a gyönyörű szurdok alján. Úgy alakult, mint eredményeként a földrengés. A folyó könnyen eljutott a mészkő sziklák a sziklák, és. azóta gyönyörködtet minket szépségével. És Szocsi Nemzeti Park - profit. Azonban összehasonlítva más tárgyak a Nemzeti Park (azonos Agura vízesések) szóló Psakho nem olyan sok turista.

A lényeg az, hogy itt nem olyan könnyű eljutni. És biztosan nem normális buszok vagy személygépkocsi! Ezért a legtöbb vállalkozás inkább bejárjuk ezt a feladatot nem különösebben érintett. De, hogy ezt a gyönyörű helyet továbbra is lehetséges és szükséges. Nézd meg a képeket, és nézd meg magad.

Canyons Psakho: hogyan lehet

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

A legegyszerűbb módja, hogy itt SUV tulajdonosok crossover is elmúlik (általában a bejáratnál, hogy a kanyon, meg lehet nézni a teljes körű crossover - Cruiser, Vitara, Outlander, RAV4 és így tovább.) De az autó itt, azt nem tette. A turisztikai iroda a turisták általában dovozyat meg UAZ. Általában, hogy itt, egy kis kínzás gép - az út itt nevazhnetskie: sziklás, kiálló belőle macskakő, meredek lejtőkkel / felemelkedés.

Kell menni (mert Adler hogy Glade) mielőtt Naselle Galitsyno. Mássz fel a hegyre, mi hajt át az egész falu, miközben az irányt a falu erdészet. ahol a Szentháromság-St George kolostor. By the way, ebből kolostor is van lehetőség, hogy az útvonalat Psakho, de később ezt. Tehát irányába mozog az erdő, meg a bal oldalon a kanyon Psakho mutatót. Mint látni fogjuk - kapcsolja, és attól a pillanattól kezdődik a legproblematikusabb „off-road”, ami miatt a Psakho nem olyan könnyű vezetni ...

Amíg mi itt ezen az oldalon, villant egy-két alkalommal néhány nyaralókat. Itt-ott a kapu látható a jel „SALE”. Igen, az a hely, szép, persze, de én nem akarom, hogy minden nap, hogy ki itt az úton. Kár az autót. És így ő, szegény, minden nyikorog test, átáramlik buldygany és gödrök ...

Hivatalos kanyon Psakho

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

Megy, egy pár fotó a hídon, és irány a kanyon. Hihetetlen még körüli erdőben a kanyon: a fák (és ez főleg puszpáng) benőtt a moha. És az a benyomás csodálatos erdő. Faragott szobrok mesebeli karakter, találkozunk az úton, erősíti ezt a hatást.

Kanyon. Szendvics között két sziklákat vízfolyás megkerülve őket, alkot egy nagy tálba. Fényképek ezt a helyet, és látni fogja a legtöbb értékelés erről a helyről.

Míg legyőzése az utolsó lépcsősoron, vegye figyelembe: ezúttal nincsenek jumper a sziklákon. Lett sekély kanyon, vagy csak végre átvette a biztonság?

A tavak mellett a sziklák, mint mindig, a lepényhal körülbelül egy tucat fürdőző. Van is egy plakát, címke, amely arra figyelmeztet, - ez a végén egy rekreációs zóna. Bár a valóságban - még csak a kezdet ... De turistacsoportok, amelyek idehozták Szocsi, ez a túra véget ér itt ezt követően 5 perc séta. Ezt követően, felkérik őket fürdeni, és ülni enni az étteremben. Mert valaki, talán a legideálisabb lehetőséget kommunikálni a helyi jellegű.

De mi nem tervezzük, hogy itt megállni. A cél -, hogy mélyen a kanyon legalább 500 méter, és végül elhagyják a „rekreációs terület”, és megy „a saját felelősségére” a kanyon. Mert van kapcsolva, és kezdődik a móka ...

Egy saját kockázatára

Canyon hossza körülbelül 1,5 - 2 km. Úgy terveztük, hogy gyalog egy gyönyörű hely (Emlékszem még jobban az utolsó séta a kanyon): sziklák óvatosan vissza a víz, ha kényelmes, hogy egy lapos, sziklás terület, ahol szét, és a matrac. napozni, és még tesz egy összecsukható asztal, ha ez szükséges. És van elég egyszerű származású a vízbe, a természetes kő lépéseket. És az izgalom -, hogy bekerüljön a fürdőkád, amely-ben alakult egy hasadékban a vízesés alatt.

Igen, mi a helyzet a napozás: még egy séta a kanyon fog menekülni a hőség miatt Gyakorlatilag nincs nap -, mert a meredek sziklák és sűrű bozótos növényzet rájuk. De ez nem a megfelelő helyen Psakho folyó kanyarodik és hasadék van kitéve közvetlen napfénynek. Az igazság az, nem hosszú idő, de pár óra múlva ott csak napozás.

De először, akkor menj végig a meder, időnként kapcsoljon az egyik bank egy másik, a fény szürkület, ad egy különleges rejtély a séta:

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

Általában, figyelembe véve az utak keresztül a kanyon, akkor kell készíteni kell. Először is, a cipő: minden esetben, nem strandpapucs, egy város sem cipőipar - podskolznotes az első követ! És mezítláb, akkor is, nem lehet. Lő-kopott cipők előtt minden átkelés a folyón, túl kényelmetlen. Ideális esetben ez egy speciális sport szandál, vastag talpú, ami áztassa a vízben. Vettem magamnak egy ilyen miután több ilyen utak.

Másodszor, egy hátizsákban: az ivóvízellátás és egy könnyű snack. Legalább a víz pontosan kell venni - rugók ezen a helyen nem láttunk. és határozottan akar inni. Mivel mászni a sziklához a kanyon - nem beteges, mint a fizikai aktivitás! Nos, a páratartalom a nyáron itt - a gőzfürdőt. Akkor azonnal változni fürdőruhák, mert ruhák továbbra is nedves volt az izzadságtól után pár száz méter.

A gyermek már megkapta a tapasztalat az ilyen követés egy sétára orekhovsky a vízesés a folyó Azhek szinte nem panaszkodott, és elég ügyesen tette az utat velünk az utat mélyen a kanyon. Csak azokon a helyeken, ahol szükséges volt átkelni a folyón egy pihentető szünetet, mi vitte a karjában. Néha lába alól ugrott gyíkok. A férje félt a kígyóktól és a kígyók, de mi még nem találkoztunk, szerencsére.

És akkor végül, mi célokat. Spread egy log a dolgok, és szeretné, hogy belevetik magukat a hideg víz a folyó.

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

30 perc múlva a verseny végig a kanyon már nem tűnik annyira cool, mint az elején.

A buzz - helyettesítő szerv alatt a jet hideg víz!

De a gyermek nem osztja meg véleményét, és a vízben nem akar mászni. És mi nem ragaszkodunk. De ahhoz, hogy szendvicsek sajt és zöldség megmutatja fokozott érdeklődés! Mi is nem tagadja magát az öröm, hogy enni és inni teát termoszban (és az én esetemben - és még a tüdő abház bort hozott a látogatás az ország szív).

Késő délután volt, és haladunk az ellenkező irányba. Mert meg kell tervezni, hogy egy másik megközelítés, hogy a kanyon Psakho már a kolostor közelében.

egy másik Psakho

Ismét kénytelen „izzad” mi „lenyelni” Honda egy meredek emelkedés a sziklákon, amely lezuhant le a kerekek alá ... A szív összenyomódik ezek a hangok! De minden megy elég jól: sehol tsapanuli nincs alja, nincs vonóhorog. Végül elérjük az aszfaltozott út Galitsyno és balra a toron s.Lesnoe. ahol fényes kupolák kolostorban.

Ellentétben az első, hivatalos, megközelítés Psakho Canyon, ez az út még nem ismert rám. De mi az, amit feltétlenül tudni. Mi még mindig a kora tavasszal tett kísérletet, hogy menjen Psakho ezen az útvonalon, de aztán jött a folyón. Ahol megálltunk, és nem mertek nedves lábát jeges vízben.

Ekkor elérjük a kolostor kapuján, és az első a gondolkodás, hogy elhagyja az autót itt, felügyelet mellett. De aztán eszébe jutott, hogy sokkal több pohat sétára ezt a helyet, a villa-kertben co-op, úgy döntünk, hogy menjen tovább - már egy kicsit, mielőtt a sötét, és a gyermek fáradt. Ennek eredményeként, átadjuk több, körülbelül egy kilométerre a kapu nagyon kertek, hogy mögötte hajt minket, hogy nem - nem vagyunk tagjai a kertben közösség. Tehát hagyjuk az autót ott a folt a kapunál, és menjen gyalog.

Lemegyünk a kerti úton, nézi a föld és otthonok. Valahol, minden egy elhagyott állam, hanem valahol a házban, és építettek egy új, uchastochek nemessé (pavilonok, gazonchik). De gyakrabban ez valami, ami a következő:

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

Keresztül 15-20 perc múlva elérjük a végén a kertek. Itt, az út balra fordul, és felfelé. És meg kell, hogy persze a pálya le a jobb oldalon. Az utat, hogy megy meredeken lefelé, ami a folyó nyírfák - ez mind ugyanaz Psakho. Mi megy a part mentén a bal oldalon, arra a pontra, ahol abbahagytuk a tavasszal. Next - átgázolni a folyón, hogy a másik oldalon.

Mi megy körülbelül egy órát, csak nem tudni, hogy hány több lesz ideje járni, és hol gyalog. De ül a strandon pár biztosított bennünket, hogy csak körülbelül 15 percig látni fogjuk, egy gyönyörű hely. Miért dönt, hogy jön vele legalább. És mégis rájövünk, hogy 15 perc alatt kiderülhet, hogy a 30., és így tovább. Minden ember egy „jó szemmel” a távolság, mint a gyakorlat azt mutatja.

Különösen, az ösvény vezet el bennünket a folyó fel a hegyre, és gyorsan menni nem működik. Az egyetlen jó hír, hogy az út elég „hodibelnaya”, és ítélve az nyomok itt nem olyan régen valaki elment is.

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

És valóban, néhány perc után elénk ki a cég a két srác és két lány. Mi vonzó számukra a hagyományos kérdést: „Mondd, milyen messze volt megyünk”, és hogy a hagyományos válasz - néz, ahol szeretne elérni. Ha a vízesés - amely neki még egy órát, és akkor nem lesz ideje még sötétedés előtt. Milyen érdekes dolgok közelebb? A közelebbről is van egy gyönyörű hely, és akkor már majdnem elérte. Fordítsa le, és vigyázni kell a gyermek: van egy meredek lejtőn.

Igen, cool - megvalósítják azt szelíden. Mivel az elefánt egy nagyon meredek és csúszós. Crouching ötödik pont a földre, lemászni, kapaszkodott a fa gyökerei. Mert mi, kérdezed? De a kedvéért ezt a csodálatos várost!

Ez nem photoshop! Úgy néz ki, és a szűrő nélkül! Nos, ez nem éri meg óra séta térdig a vízben, ami előttünk az úton vissza? Próbálom megtalálni a jó szögben képeket, de a kamera nem hajlandó átadni a dolgokat, hogy a szem ellát:

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

A cserjések szőlő elrejtette egy kis barlang:

Természetesen megvan a maga érdekes története. Valamilyen oknál fogva úgy tűnik, hogy egykor elrejtett kincseket. Vagy talán még mindig ott van, arra vár, hogy Tom Sawyer ...

De nyilvánvaló, hogy nem volt ideje. A nap már beállított a horizont mögött, és a 30, maximum 40 perc alatt teljesen sötét.

Nos, legalább most már tudjuk, hogy a „nem hivatalos” Psakho nem lehet kevesebb, mint a hivatalos meglepő. És nem Nemzeti Park itt nem számít a ruhába ... Ja, bocs, a fizetési átjáró a szabadidős létesítmény.

Annak érdekében, hogy azok, akik szeretnék élvezni a kanyon nélkül Psakho éttermek és létrák - örvendetes, hogy a másik út. Csak nagy szívességet: ne felejtsük el, hogy magával a szemetet a sarokban érintetlen természet ugyanaz marad érintetlen tiszta.

River Canyon Psakho hogyan juthatunk el oda, és mit lehet látni fotók

Mi megnyitva az utat vissza egyenesen a folyómederben, amelyek nem kívánnak mászni a meredek lejtőn. Ez a lehetőség is, ügyességet igényel, és a figyelmet: menjen térdig vízben, néha elhagyja a part menti sziklákon borított moha. Saját szandál én második alkalommal egy nap nagyon segíteni!

Útközben a kertben megy már elég fáradt. Papucsot a kocsiba, és elindult a visszaúton. fényszórók áthatja déli bársony sötétedésig. Elhaladunk a kolostorba, elmerül a csend; Mi lassítja a boltban - a vízellátás kiszáradt az utolsó tekercs a kanyon.

Találkozunk a blog!

Barátok, ha volt érdekes és hasznos, akkor kifejezni, kérjük a véleménye szerint a cikket, vagy ossza meg közösségi portálokon! Így segít egy csomó ember, hogy megszervezzék a szabadság. Köszönjük!