Pöttöm kalandok - Buster - s rejtett kincs - a teljes végigjátszás

Pöttöm kalandok - Buster rejtett kincs

Mindenki szereti a finom apró tonhal, és ebben a játékban, amellett, és kiváló animációt. Ez olyan, mint keres egy sorban, egyik a másik után, a hét rajzfilmek Tiny Toon - minden fázisában a játék jelentősen eltérnek egymástól, és pontosan léteznek egymástól függetlenül. A játék nagyon emlékeztet a „Super Mario Bros.”: sok futás, ugrálás és a rejtett tárgyakat.

A „Pöttöm kalandok” meg rejtett tárgyakat. Mi megmondjuk róluk. Akkor tudja, hol talál külön él (1-UP) és más, kevésbé fontos elemeket minden egyes szakaszában a játék.
Tudod venni ugyanazt a lépést többször keresni egy extra életet. Számos lépést, amelyben két külön él, és egy szakaszban (vége előtt a játékot), ahol ők már három darab.
Ha esik Gogo DODO nem minden esetben követi azonnal rohan hozzá. Átugrani, és nézd meg, van 1 -UP mögötte, vagy valami más hasznos.
Három nyújtásának szinten szigorúan titkos - annyira titkos, hogy azok nem is szerepel a kézikönyvben. Csodálatos! Ezek bónusz szint érhető el, ha a mért (és tapintás) kör alakú szivárvány ikonra. Nevezzük őket ikonok Vekilenda. Minden szakaszban van egy hasonló ikon.

3. lépés: mély, sötét barlangok

Step 1/3 (2 kimenet): A kezdetektől fogva, menj balra, és ugrik a béka, akkor ne superpryzhok és megragadta a csengőt.
Amikor eléri a falat tüskékkel, gyere le gyorsan, és fuss balra: a fal kezd simán, ha éppen fut. Ugrás a béka, majd jöjjön le, és ugrik a denevér. Ugrás a falon a jobb és (jobbra tarts) földet egy titkos alagút. Menj jobbra, hogy összegyűjtsék a sárgarépát, és ne felejtsük el, hogy egy speciális marker segítő.
Később, miután felveszi a gyémánt, menj jobbra, és az alagútban, amíg meg nem botlik egy egér. Ugrás balra és felfelé és használja superpryzhkom megragadni 1-UP a mennyezeten. Akkor menj jobbra, és akár a szív, majd továbbra is felmegy, és a bal oldalon. Fuss már a sziklák az ereszcsatorna, ahol találkozott a gördülő boulder. Várj egy mozgó platform és ugrik rá, majd ugrik a platformok és kap a párkányra a jobb oldalon. Menj jobbra, és mássz be egy keskeny alagút. Ugrani a szünet. Innen megy minden a két kimenet. EXIT N1 (vezet 3-2 lépés): Menj balra, és lezuhant a párkányra. Tartsa a leszállási jogot melletti furcsa lény. Ugrani a titkos alagút. Ragadd meg a szív és ugrik a jobb oldali falon, melyik lesz a másik Zsák. Menj jobbra, és meg fogja találni Gogo. EXIT N2 (lépéséhez vezet 3-3): látni fogja a két pályák körül esik. Menj le és jobbra a vízesés, majd menj jobbra, amíg meg nem találja a szív. A feladó a bal, és fel a dombra, akkor ugorjon a jobb és a párkányra. Ugrani a falba, és jönnek a legtöbb Zsák. Menj jobbra, hogy megtalálja a harang.
STEP 3-3 (OUTPUT 1): a bal flow esik, és menj balra, hogy megtalálja a helyet, ahol a teljesen békák és denevérek. Menj balra és ugorj a békák, akkor ugorjon a bal oldali falat, hogy behatoljanak a titkos alagút. Menj balra, és meg fogja találni a két szív és az 1-UP. Kifelé az alagútból, és menj vissza oda, ahol a vízesés felbomlik. Kövesse a megfelelő jet és menj jobbra.
A végén, akkor találja magát a párkányon, amely hamarosan elkezd felfelé mozog. Ugrani, és megüt a denevér, majd ugorj a párkányra, mielőtt összetöri a TV-ben $ mennyezetre. Kövesse az alagút balra, amíg meg nem jelenik egy pár szürke platformokon. Platform leereszkedik a vályú gördülő boulder benne. Menj balra és ugorj a falra bizonyítani, hogy a titkos alagút. Az alagút vezet, hogy az ikon VEKILENDA,
Az odaítélési szinten meg kell ugrani a rugók, elkerülve Gogo Dodov a levegőben lesz valamivel fel rá L-negatív életét.
STEP 4/3 (1 kimenet): A kezdetektől fogva, úszni a jobb, és látni fogja sárgarépa, aki mondani a „CAR”. Gyűjtsd össze mindet, majd úszni a jobb és ugrás a párkányra. Ugrás krokodil, majd menj jobbra, és menjen a vízbe. Ugyan egészen úszni, majd eldobja egyenesen lefelé és meg fogja találni 1 -UP.
Miután proplyvesh át szögesdrót sharov csoport, úszni, és a jobb és látni párkány és több platform a víz felett ugrik fel a platformok, és megtalálja a tetején harang.
STEP 5/3 (1 kimenet): Legyen a jobb szélén a képernyőn, és Plaka DAK nem lesz képes megütni egy kalapáccsal. Amikor a kalapács eléri a földön Plaka, cseppkövek alá a tetején és Dr. splicer a földre esik. Kapcsolja cseppkőbarlangokban és ugorj a főorvos szeletelő. Szokás, hogy megnyerjük a csatát, akkor meg kell, hogy öt ugrik a sorban.

4. lépés: vulkáni barlangok

4-1 lépés (OUTPUT 2): Ha perebereshsya láva egy tócsa a sárga tégla, balra és kúszni szűk alagútban. Ne állj balra tégla feküdt a láva. Ugrik, és várja meg a tégla fog rohanni előre. Amikor tégla emelkedik a levegőbe, akkor leugrik a bal (lásd. N1 Output) vagy jobbra (ld. N2 hozam). OUTPUT N1 (vezet 4-2 lépés): várakozás, amikor a nő a levegőben tégla és ugrik rá, és onnan - a bal vállát. Menj balra, és bebújt a szűk alagútban. Menj tovább balra, amíg nem felel Gogo. OUTPUT N2 (vezet 4-3 lépés) Menj jobbra és fel a hegyre, majd töltsük superpryzhok irányítani SZÍV mennyezetre. Menj jobbra, és ugorj át hibák segítségével sárga tégla legyőzzük Amikor a második hiba, menj jobbra és fel a hegyre, majd töltsük superpryzhok megragad egy másik szív lóg a mennyezetről. Menj jobbra a sárga tégla. Ne superpryzhok kap 1 -UP. Ezért a vezető jobbra keresve Gogo.
4-2 lépés (1 kimenet): Ez egy nagyon kis lépés, de ez fog történni egy komoly teszt a jumping: van, hogy idő kell mászni a tégla és állványok, mielőtt a láva fedezi Önnek. Engedheti meg magának, hogy csökken egyszer vagy kétszer, de ha halmoztak fel több mint kétszerese - te ítélve. Őszintén.
4-3 lépés (1 kimenet): Továbbra is vizsgáljuk meg a tető keresve rejtett tárgyak (szív, harang, külön él), amely akkor kap, ha egy superpryzhki.
Menj előre, amíg meg nem jelenik a forgó- át a láva a jogot, amely akasztani három sárgarépát. Gyűjtse sárgarépa, majd ugorj a falra, hogy a jobb és találta magát POATYNOM alagútban. Menj jobbra, és érintse meg VEKILENDA. eljutni a bónusz szintet.
Ha elvégezte ezt a bónusz szintet, menj balra, és felvettük a peronon, majd menj jobbra és fel a dombra. Ne superpryzhok, hogy megragad a 1-UP, rejtve a mennyezet. Menj jobbra, és akár a következő dombon, majd tegye superpryzhok sárga tégla. Ugrás jobbra és felfelé egy második tégla, majd, hogy egy másik superpryzhok 1 -UP.
4-4 lépés (1 kimenet): Túl könnyű! Csak egy ötszörös ugrás szeletelő orvos a fején és egy győzelem a zsebében.

5. lépés: vízesés és hajóroncsokat

STEP 1/5 (1 kimenet): Great Falls ebben a szakaszban, tartani! három elem, amelyeket érdemes megtalálni. Ugrás a bal a párkányokon, hogy a tetején a vízesés, és megtalálja ICON VEKILENDA. (Ő viszi egy olyan szintre, rugók.) Tovább ereszkedik le a jobb szélén a vízesés, és megtalálja az alagút belsejében 1-UP. Lábánál a vízesés úszni lefelé és balról találni egy másik 1 -UP.
STEP 2/5 (1 kimenet): Menj jobbra, és mássz le a lyukba, majd menj jobbra, és ugrás a következő lyuk. Menj jobbra, és nyomja a hordó balra, majd ugorj fel egy hordó a árboc. Fuss és ugorj a következő árboc, a bal oldalon. Továbbra is ugrik a tartóoszlopok, mászás felfelé, amíg eljut a csúcsra az árboc hogy a jobb és nem veszi fel, ahol 1 -UP. És ugrik vissza a lyukba.
Menj balra, és várja, amikor a beszívja a csúcsok vissza a földre. majd mássz le a lyukba, és menj balra, majd ugorj a párkányra. Ha esik, tyanis jogot, hogy a titkos alagút. Menj át az alagúton, a jobb, és megteszi a gyémánt. Ne superpryzhok vissza a párkányra, és feltérképezi egy keskeny alagút. Menj tovább jobbra, amíg leesik a párkányon. Ugrik ki a lovagok, és menj balra a harangok, aztán gyere vissza. Ugrás a párkányra, menj balra, és felugrott a felső párkány két oszlopok. Menj jobbra, és ugorj fel a lyukba.
Felugrik, megkerülve az árboc, és menj jobbra, amíg meg nem találja a másik lyukba. Menj le, és fuss balra az omladozó tábla. Bukik le őket, hogy a következő párkányra, és menj jobbra. Ne superpryzhok jobbra és fel a párkányra egy béka. Onnan, menj jobbra, és kövesse a párkányokon, hogy a következő lyuk a hajón. Ugrás a lyukba.
Menj jobbra a következő lyukba, és ugorj bele. majd jön lefelé, amíg meg nem találja magát a falon; Menj balra mentén őszéig. Mozgatni a bal és mássz le a párkányról, majd futtassa elhagyta már a becsukódó szegélyek és lemászni, elkerülve tüskék tartani a balra, amíg el nem éri az ajtót jelölt „IN”
Menj jobbra, hogy megtalálja a kincset. Ennek hatására a támadás akkor MONTANA MAX. Mellé a törzs, ahol a kincsek vannak tárolva, és várjon. amikor Montana áttörni az alján a hajó, és elkezd dobja a polip. Ugrás polip, hogy elpusztítsák őket. A legtöbb Montana elég mindegy öt ugrik.

6. lépés: földalatti tenger

7. lépés: FACTORY földmunkák

7-1 lépés (1 kimenet): ugrás a robot elején szakaszban, majd ugrás a fején. Ugrás a feje egy mozgó platform, majd, hogy superpryzhok egészen a tető és a rejtett a szobába, ahol az 1-es UP tárolva. Vegyünk 1-UP és esik vissza. Menj jobbra, és ugorj fel a lépcsőn, majd ugorj a mozgó platformon. Ugrás a bal, és akár a következő platform, akkor felugrik a lépcsőn.
Amikor eljut a kapcsoló rugók, tolja átrepülés joga a törést. Te vrezheshsya a lejtőn, a másik oldalon a span. Menj jobbra a legvégén a padon. Esnek a párkányra, és tartsuk lenyomva a bal oldalon, hogy elkerüljék a csúcs, hogy süllyed. Most fut balra és ugorj át a két rugó. Ha megy velük, akkor dobja ki, és akkor megy a csúcsok kilóg a felső határt. Ugrás az ismét balra.
STEP 2/7 (1 kimenet): Ugrás a mozgó platform, majd - a bal és fel egy kis párkányra, majd - felfelé és jobbra a nagy párkányon. Továbbra is felfelé, majd menj jobbra, amíg a robot (ugyanaz. Ahogy az elején 7-1) nem folytatja Önnek. Menj jobbra, és mássz le a párkányra, majd menj jobbra a kék prések. Menj jobbra, és ugorj a falra, hogy egy titkos alagút. Collect 1 -UP. BELL és a szív, majd menj végig a jobb falon. Ugrás a falon, és találja magát a másik alagútba.
Menj jobbra, és mássz le a szegélyek, amíg el nem éri a következő mechanizmusokat kék, majd ugorj balra a falba újra bejutni a titkos alagút. Menj balra, és érintse meg VEKILENDA. (Itt találja magát egy alagútban prémium.) Ha elkészült a prémium szintű, menj jobbra, és menjen át az alagúton. Elsétálnak a Blue mechanizmusok és megtalálni Gogo Dodo.
LÉPÉS 7-3 (1 kimenet): elejétől a szinten kell tartani halad át futni; Tedd superpryzhok és megragad 1-UP. Menj le vissza a földre, és menj balra a következő lyuk. Tedd superpryzhok, majd ugorj a párkányra, a bal oldalon, és fut át ​​távozott három képernyőn. Tedd superpryzhok balra és kúszni szűk alagútban. Ne superpryzhok nyíláson keresztül, és menj jobbra. Ugrás 1 -UP, és hagyja, hogy a tüskék meg fogja ölni. Persze ez nem túl szép, de ismétlem, ez a folyamat újra és újra, hogy minél több életet.
Ha van elég nekik, hogy a következő része a színpadon. Kezdettől fut végig a jobb oldalon, nem superpryzhok és megteszi a 1-UP. Szállj le a földre, és menj balra a következő lyuk. Ne superpryzhok a lyukon keresztül, majd ugorj a párkányra, a bal oldalon, és fut a bal oldali három képernyőkön. Tedd superpryzhok, majd ugrani a szűk alagútban. Kúszni, és teszi superpryzhok. Ugyan az ajtó jelölt „IN”, és most nem túl nagy nehézséget elérte a végét ebben a szakaszban.
STEP 7-4. Az első fele vesz szakaszban versenyfutás Elmir. A trükk. hogy szükséges lassítani többször fut Elmira. Először átugrani Elmira maradt. Akkor megáll, és fuss balra. Átugrani, hogy újra és fuss jobbra fordul újra, de elveszti sebesség már beírt. Ne használja ezt a trükköt túl gyakran, és akkor magad időzzön, és elkapta.
Miután elhagyja a szegény Elmira messze elmarad, akkor MONATANA MAX az ő óriás robot. Várja meg, amíg a robot nem lő lézerek, akkor ne superpryzhok a falról, és nyomja meg a fejét a robot (hogyan vetted észre, mindannyian ezt fájó pont), és összeesik. Fuss, hogy a másik oldalon a szobában; A robot kezd gyűjteni magának a jogot akkor. Várja meg, amíg mindkét lába a robot nem repül veled, majd tegye superpryzhok a falról, majd ismét sztrájk a robot feje. Ismételjük ugyanebben a szellemben. Amikor végre ezt az eljárást ötször feje repedt és Max felfedi magát; tíz stroke a robot lesz teljesen megsemmisült, és a játék nyert Önnek.