Mielőtt atysha autóval

Azt már régóta álmodott, hogy a vízesés Atysh autóval. végre megvalósult álmát. Minden volt, még könnyebb, mint amire számítottam, és nagyon cool.

Amennyire én tudom, van több lehetőség, hogy a Atysha autóval vagy kerékpárral. Az első - az, hogy az M5 autópálya déli, a második - az autópálya-Ufa Inzer-Beloretsk North. Pénteken munka után, mentünk a második lehetőséget. Két Chevy Niva, nem kifejezetten felszerelt terepjáró és a Nissan Largo csörlővel. Arra számítok, hogy lesz egy pár mély gázlók a folyón Lemeza annyira aggódik a légbeömlő Chevy Niva, mintha keresztül víz kerül a motor, a következmények szörnyű.

Ufa megérkezett arkangyal, de azt megelőzően, ahogy azt már megszoktuk úszni a meleg Inzer közelében Mirror vízesés. Miután arkangyal a kavicsos áthaladt több falu: Kazanka - Suhopol - Mikhaylovka - Frolovka (Verhnefrolovsky). Miután elment a primer a mezők és elhagyott falu Birch és Severyuhinsky.

A vízesés 15 km bal és volt egy olyan érzésem, hogy ez olyan könnyű neki, és mi lesz. De ott állt az első ford, érdemes megjegyezni, hogy ez a legkellemetlenebb az összes ford, meg kellett átadni. Alján áramló sekély folyó, az alsó sáros és helyenként a mélység a térd felett, a bankok meredek és csúszós. A belépés a ford nekünk UEE készült járdák a két gerenda, amelyek egyéb naplók, de a probléma az, hogy ezek a naplók pop és végül inkább akadályozzák menni.

Az első telt ford Nissan Largo, minden második ment tovább Shevi Cornfield és búvárkodás vízbe, elakadt. Úgy döntöttek, hogy a motor ki van téve a víz, mert az autó nem indul, vagy elindul, de amikor megpróbálja mozgatni glohla. A kocsi Nissan, miután telt gond nélkül, és a megtett első Chevy Niva kezdett húzza tovább. Mielőtt Lemeza közel volt, de már sötétedett, ezért úgy döntöttünk, hogy tölteni az éjszakát, és reggel, hogy nem az autó.

Mielőtt atysha autóval

Ezt követően a Ford a Lemeza út megy csúnyán eltört, ment sokáig, így kellett felhúzni egy másik autó, és nem repülnek egy rut. Megérkeztek a sziklás parton Lemeza amikor már sötét volt, de úgy döntöttünk, hogy jobb helyet találni, és elindult a folyó is. Az út így néz ki: van, hogy állandóan mozog az egyik bank a másikra zátonyok. A probléma az volt, hogy sötét volt, és nem látja a mélység és a kövek. Ezért mindegyik ment előre mélységmérők, hogy erről lehet vezetni. Így telt el 2 km. Megáll, és hogy egy parkolóban már reggel legyőzése után a következő szegmense a folyó, mint kiderült, elég mély volt egy pillanat az volt az érzésem, hogy én ragadt, de van még egy Chevy Niva húzza, de végül sikerült.

Korán reggel kezdtük látni az autót. A levegőszűrő száraz volt, hogy boldog. Mint kiderül, a második Chevrolet Niwa (futó gáz) flied vékony gumigyűrű, mint az anti-nevű pop. Javított és az autó elment.

Összegyűjtöttük és vezetett be újra cikcakkban a folyó mentén. Elején az út Vártam, hogy nem lesz több gázló, de kiderült, hogy az út túloldalán a folyó maga, hanem ellen áramlását.

Mielőtt atysha autóval

Így mentünk néhány kilométer, amíg nem talál egy ellenőrzést az út az erdőben. Az út nem rossz, de a csapda. Az egyik ilyen hely - egy meredek és csúszós süllyedési és emelkedési ültem Nissan Largo. Indítók ásni, push, stb ugyanabban az időben volt egy felhő legyek és harapás minket, néha bujkál egy autó tőlük. Largo kiszállt a lyukat egy csörlő, de a generátor szíj eltört.

Mindkét Chevy Niva telt gödör is, már segített, hogy a gumi, a többi lánc a hátsó kerekekre. Mi vezetett még néhány lyukat és egyszerűbb az egyik tisztások bal Nissan Largo, ez vezetett a barátja szülei, ők már többször utaztak Atysh annyira az érdeklődés irántuk nem volt. Nos, mentünk, ismét elindult lefelé a folyón, és elkezdett zegzugos.

Útközben találkozott a parkolóban, ami egy Land Rover, a tulajdonos kérte a kötelet húzni néhány kínai SUV. Hogyan juthat el hozzánk ezen a gépen - nem egyértelmű, de ő ült az alsó felújítás hogy nekünk 2 kötél elszakadt. Miután kihúzta a kocsiból, mentünk tovább.

Mielőtt atysha autóval

Mielőtt Atysha volt pár nehéz helyeken, mint például a check-in, hogy a parton egy elég mély helyeken, és még a nagy kövek. De hogy mi telt el, már csak egyszer kell húzni egy másik Shevik amikor leült egy hatalmas szikla a folyó közepén.

Mi maradt ugyanazon a helyen, és a turisták, akik csak gyalog a vonat, a 71 km-re. Mi vezetett a strand és letáboroztak. Később megkereste több gép: 3 mezők, UAZ és néhány külföldi autót. De mindannyian sokkal jobban felkészült. A UAZ jött fentről, a vezetés az áramlást. Egy kis pihenés, és elment, hogy Atysh szent barlang (Medve).

Másnap visszament. És ha az út Atysha vettünk az első ford 5-6 órán át, majd elindult vissza a 1,5 óra. Volt némi ügyességet, és talált egy elkerülő út az erdőn keresztül, így vágott 4 km-re a folyó mentén. Igaz az eső rajta nem igazán vezetni. Úgy lovagolt ugyanazon pár kerékpárosok, úgyhogy mostanra világossá vált, hogyan lehet eljutni Atysha kerékpárok.

Mielőtt atysha autóval

Az első, és most a legújabb, Wade ragadt hosszú ideig. Largo ment először megint nem tudott bejutni naplók, lebegett és összegyűjtött előtte, felmászott egy csörlő, majd kihúzta, és én egy másik.

Ezt követően utazás, rájött, hogy egy utazás Atysh nagyon fontos, hogy legalább egy pár hétig volt egy száraz, napos időjárás, majd a vízesés mehet akár gyerekekkel, nem valószínű, hogy elakad valahol.

Károsodástól az autóban vettem észre a hajlított csak kőkereszt sóvárgást. Minden más rendben van, kellemesen meglepett, hogy nem hagyja, hogy az indítómotor és generátor.