Közel Lazarevskiy

Általában végül a sor, hogy a Lazarev. Akart menni sokáig, annál több van. Lazarevskoye ütött egy hatalmas, jól, csak egy hatalmas gépek száma. Ez talán a legerősebb. Mi nem inspirált, nem vette semmit, különösen a Lazarev lehet tenni egy pohár bort, Chacha, vodka. Bár egy támasztó fal még mindig jelen van. Mellette van beállítva a szent forrás. Bármikor. minden hazatértek, bal 2 órával a Lazarev. A turné sikeres volt, fáradt. Mi jön vásárolni. A koncert lesz. Az árak természetesen magasabb, mint a Lazarev. Sertés 300 p per 200g, egy kicsit.

02.10.03 Dmitry Bobovich

A Lazarev. nekem az a munka az egyik alkalmazott az imént tért vissza a Lazarev. 4- Ne zárja be az F / A (azt javasoljuk, hogy a munkavállaló, aki onnan jött). inkább azt a 22 felszállt a vonatra, és valahol a 10 volt a Lazarev. Az út, megvan a jó szomszédok. bolt közelében, stb! Felmegyünk a lakásban. Szuvas és elment sétálni Lazarevski. Leírom. mondjuk csak két utca, utcán a győzelem és a Lazarev. Victory Street, nagyon hosszú, láttuk ott. .Zheleznaya kis út volt, nagyon közel. de egyrészt a vonatok minden 3 órában.

Egyes összetett régi egyesületek választotta Lazarevskoye. Úgy döntöttünk, hogy mi fog menni vonattal. Lazarevskoye. Nem üdülőhely! Ez áll. Úgy tűnt, szebb. Ismét a piacon van jövő. ebéd egy kávézóban kezdődik „szórakoztató” program. A Lazarev általában nagyon zajos. Helyi meg. - 2500. Nekem úgy tűnt, hogy a Lazarev - egy kicsit drága. Hit az utazók többsége - táblázat. (Felszállt a buszra 04:00 visszatért Lazarevskoye 2,00 másnap éjszaka) megkerülte, úgy tűnik. Miért nem érzik, hogy a többit. A Lazarevskoye mi már nem megy vissza. És általában.

Továbbá a pénztárgépek forgókapuk, lépcsők, majd néhány zárt, de a „lenyelni” eljut a vasútállomástól a Rosa Khutor közelében, egy kis kötélpálya Alpika szolgáltatás, a Lazarev, hogy „lenyelni”. szeles, napos, bár szerettem volna meleget és a kényelmet, és mentem Lazarevskoye a „lenyelni”, hanem egy buszmegálló a közelben. Kiderült még, hogy menjen, én sokkal kényelmesebb utazni Adler, az állomás van azonos modern és szép, közel a várakozások, mint egy VIP-lounge

10.05.12 Johan Johansson

itt megtalálni, vagy ugyanazon otzyv.ru valami hasonló „Hotel Black Sea Lazarevskoye”. Az ebédlőben, mellesleg úgy nézett ki, mint egy tiszta, de az út a közelben. gépek zajos és meleg is volt ott. a nap, ez - örökre. Általában, mosni csak a negyedik napon, amikor ott volt egy második halom.

05.04.07 Egorova Vera

hosszú mérlegelés után úgy döntött, hogy fejét a Lazarevskoye. Kukucskált saját mini-hotel (a tulajdonos. A Lazarevskoye. Valahol órák reggel 8 körül további költségeket. Fal állt egy ágy, egy szék az ágy mellett. A tulajdonosok maguk mellé csatolni 3 tégla. Mondom sok érdekes dolog a Lazarev. Általában.

28.07.10 Kovaleva Oksana

strand), közel a park, bevásárló árkád Pavlov, w / d. Ez nem működik. Továbbiak Lazarevskoye nem fogunk menni.

órán át. Ennek eredményeként, a vonaton, majd a Lazarevskoye. nem volt ideje. Mi volt a jegyet. Érkezve Lazarevskoye és séta a központban, megnéztük a Néprajzi Múzeum Lazarev. Múzeum. - Születés Szűz, amely mellett számos műemlék a védők.

Ez volt a tiszta, és mi másra van szükség. Azonnal érkezéskor Lazarevskoye mi fogott egy taxis, és mentünk Asha. a civilizációtól, nincs jobb, mint a Lazarev. Bocsáss meg törzsvendégek, és amatőrök magán. Vasúti mellett fut. Én nem zavarta. Üzletek csak Asha és a Lazarev. Tudok mondani.

Én személy igénytelen, de Lazarevskoye Resort tagadta a véleményem. hal, egyszerűen lehuppansz a fém lemez mellett „halmoztak egy csomó” szósz nélkül célzást. Utazott Abházia, ha valaki a Lazarev. Ride róla, vannak nagyon szép. leginkább. étkező (és ettünk többnyire ott, élhessenek elterjedt a Lazarev), az úgynevezett kereskedők.

Vegyünk egy térképen, hol van? Ja, hogy a déli Lazarev. de északra Loo. Megfelelő. Mit kell tenni nekünk. A ház nagyon kényelmes - ez áll a legközelebb a tenger mellett egy kis rynochek, üzletek és kávézók. megy az egész tömeg a Delfinárium a Lazarev. És a Delfinárium és prezentáció - atstoy. Rosszabb.