Koh Phangan telihold party - mint volt

És most, Phangan, találkozott minket a naplemente. Idő 18-20.

Ezzel véget ért az első része a történet látogató Koh Phangan és legendás party telihold party, függetlenül Phuket. De a történet folytatódik.

Ez a folytatása a történelem független utazás otrov Phangan.
Nchali itt: tól Phuket Koh Phangan magad.

A komp közeledett fokozatosan a mólón, azt várjuk, hogy egy új helyre a térképen mi utazásainak jön. Csak egy kérdés merül fel a tudatban. Úgy tűnik, hogy mindent meg lehet tanulni, hogyan kell megszervezni az utazást, de. ... Megértem, hogy senki figyelt, hogyan lehet eljutni a port a szállodába, és ez a másik végén a szigeten.

Jön le a komp, azt láttuk, hogy a korábban megjelent az utasok megy ugyanabba az irányba is rendelhetik. És az út mentén voltak barátságos helyiek, jól vagy kikötői személyzet, bár nem egyenletes rájuk nem hétköznapi ruhák thai, ami egész nap a nap alatt, és megpróbálja a lehető legnagyobb mértékben, hogy elrejtse előle.

Átadás, amely 200-300 méter, azt simán, jöttek a parkoló, amely tele volt minibuszok és helyi tuk-zsír amelyek eltérnek azoktól, Phuket. Ez pick-up, a test fel van szerelve két paddal oldala mentén és keménytető. A biztonság és az utasok, az utasok felelősek magad és korlátok.

A következő egy elismervényt a foglalás a szálloda első, ütő sofőrünk, aki átirányított minket a következő állandó kisbusz. Salon csak gyakorlatilag teljes, velünk együtt volt egy másik fiatalember, és elindultunk, 30 perc alatt elérhető. A szűk utcákon az élénk és már tele izzó Phangan lakóövezetben, valamint még kanyargós keskeny utakon a dzsungelben és hegyi hágók. És most, megtörve a másik át szemünk nyitott terület Haad Rin. Bevásárló utcák, szállodák és a nyüzsgés a rohanó arról, hogy az üzleti utazók.

Megállt nem messze a szállodától, majd a terület Haad Rin, csak akkor tudjuk mozgatni akár gyalog vagy motorkerékpár. Pick-up-át csak a kereskedelem és a szolgáltatás. Az utcák keskenyek, és hogy ez nem különösebben skuteristy overclocking.

Miután elérte a szállodában, elment a recepción, ahol dolgozott, két fiatal férfi az európai megjelenés jól beszél angolul, akkor elég gyorsan ellenőrizni, és mi töltöttük a „lakás”.

Ez egy közepes méretű ház állt a színpadon egy pár tucat ilyen azonos épült házak véletlenszerűen különböző szinteken, egy kicsit távolabb a szálloda főépületében, a medence körül. A külső nem volt olyan vonzó, mint a képeket Agoda, úgy érezték, hogy felépülése óta, még soha, sem az, ami nem kerül frissítésre. És belül közel azonos volt. De ahhoz, hogy utolérjék az alvásra, és dobja ki az extra dolgokat, és minél több Haad Rin strand volt egy 10 perces séta, ez elég. Mi minden elrendezve, és az elején és a végén a szállás.

Nagyon szerettem volna rendezni gyorsan és megy a szokásos keresési vacsora és egy séta a tengerparton, amely kerül sor a következő éjszaka, és összejövetelt. De ott volt. A belépő, azt találtuk, hogy hármunk közül csak egy franciaágy, és a recepción már semmit figyelmeztetett. Kezek és lábak a recepción. Magyarázd el, hogy meg kell várni. 20 perc múlva ott volt két fiatal Thais hoztak egy új matracot, csomag 1,2 * 2,0 m, magassága 20 cm, és egy sor új ágy egy párnával. De ez nem volt ok arra, hogy hagyja el a szálloda. A fiúk kész feküdt az ágyamban, és tudjuk, hogy a benne Conder, egy fél órát a házban egyetlen csepp friss sem, és éppen ellenkezőleg, abból folyt nagyon meleg levegőt és ez lett már nem elviselhető legyen benne. Elmagyarázza az csodálkozik, hogy mi történik az azonos srácok, belevetette magát a várakozó oldja meg a problémát. A minden mást tartott kb 40 percig. Mint kiderült, több időt töltött a valamit, ami rendezni, ahol a külső légkondicionáló egység, és hogyan éri el. Így a léggömb freon, szeretnek igazi konditsionerschiki kitölteni 5 percig, és ezt követően már nem kapcsolja ki a teljes időszak alatt élvezi életmentő cool.

Végül egy vacsora, és éhes is súlyos volt. Megy a part felé, bementünk minden kávézó is tetszett. Ha valaki egy másik intézmény, látva szaftos steak menü. Valami myaska nagyon szerette volna, és erősebb, mint amit a menet, az útból. Nem találja a menüben vagy valami erősebb, mint a sör és a koktélok, egyéb ügyekben, mint az összes korábbi iskolák, megy a bárban. Elmagyaráztam neki, hogy szeretnénk erősebb, mint a sör, a szerencse, és hirtelen, amit a menü húr. Felismerve, hogy ez a lehetőség nem opció, kérdezze meg, hogy, hogy az asztalra? A bárban Férfiak előtt állt a boltban 7Eleven, azt mondják, van buy-and-take, nincs probléma. És nem számít, hogy mi voltunk az egyetlen ügyfelek, kávézók tele voltak, hogy megjelent egy asztal, amelyen feküdt a menüben, és voltak szemüveg számunkra. Azonnal megerősítjük a menüt, és bár mindent készítünk, menj a boltba. Minden semmit, de a thai hő, erős alkohol, ami a polcokon a pénztáros, az volt, hogy mondjuk a legkevésbé meleg. És milyen volt kedves csapos, aki segített ki minket a végéig, ami nekünk teljesen ingyenes söröskorsó jéggel teli.

Minden, amit megrendelt finom volt. Vacsora öröm költözött a strand, az úton nézte a még mindig nyitott kis üzletek értékesítési ajándéktárgyak és kellékek közelgő Telihold fél egy szem holnap.

Egy pár utcák és mi van a helyén. Egy kis hangulatos strand, egy kicsit kevesebb, mint egy kilométerre hosszúságú és 30 méter széles. Végig a parton található üzletek, áll koktélokat a Thai vödör Bartschik és klubok, ahonnan jött a zene. Annak ellenére, hogy éjfél volt a parton volt elég fény és zsúfolt. Általánosságban elmondható, hogy már volt egy hangulat ünnepi és szórakoztató. És nem vagyunk észrevehető magukat csatlakozott ebben a csodálatos éjszakát, nem vette észre, hogy elrepült körülbelül három órán keresztül.

Mindegyik elkötelezett a zachikinitsya ellen a hatalmas világító jelek Telihold párt.

Sok az interneten azt mondja, hogy a telihold fél folyamatos korrupció és a kábítószer minden lépésnél. Nem tudom, hogy személyesen nem láttuk, mi ilyen. Talán azért, mert nem vagyunk itt, erre lovaglás. És a rendőrség mindig megkapja a láthatáron. Bár ez nem látszott, hogy szorosan követi a sorrendben, néha úgy tűnt, hogy tetszik az esemény attribútumot nekik FOTA összes és a különböző, és elmosolyodott mindenkinek, akivel találkozol. Általában ezek a party-járók maguk formájában rendőrség, nem táncosok.

Folyamatosan hajózni a strandtól tradicionális thai hajóval a turisták, akik lovagolni, aki nyugdíjba, és aki a Samui, pihenést, karnyújtásnyira neki, és az első komp megy csak a hajnal.

De minden, ami jó mértékkel. Öt órakor reggel kellett hagynunk a tömeg, mint a komp vissza balra reggel hét. Ez volt az egyetlen negatív a mi egész utazás. Ez volt különösen kiábrándító, amikor rájössz, hogy az emberek, mint te, így a párt nagyon kicsi, a közepén a móka. És akkor is, ha hajnalban hat órakor beültünk egy tuk-tuk Haad Rin még hallotta a zenét.

Elmerül a gőz, akkor szomorúan nézett ébredés Phangan, ez a csodálatos szigeten, hogy nem volt ideje megtanulni. Viszlát Phangan, látni fogjuk egymást.