BE Dalar Warburton

-Nos, hogy egy sátrat az útvonalat? - kérdez társam Dennis.
-Uh ... Azt hiszem, ez szükséges.
-Azaz, ne vegye.
És mi az a pont, hogy húzza a sátor, amikor a híres könyv Pal Pavlovics Zakharov útleírás a Dalar írva, hogy „helyeken a sátor alá a falon, és ott töltjük az éjszakát csak ül vagy lóg, ahol találja az éjszaka ...”

Kezdés az események láncolatát

Az első kötél egy csokit

A csokoládét.
-. és milyen könnyű mászni cipőt a rendszer? Vagy kötél nem egy nagyon nehéz mászás?
- Igen, valahogy, hogy a kéz, így mászni. Csak nehéz csizma, a második Kár)) Van mászás nem különösebben intenzív. És véleményem szerint ez a kötél egy kicsit)))
[I] Párbeszéd Kontakte.ru [/ i]

Half-Overnight
Még a sötétben osont néhány látszatát polcokon. Kötelek elég seggét. Az „én” van egy ferde polc lemez: meg lehet ülni, de csak elaludni - ha elkezdi lecsúszott. De lehet élni. A lényeg itt az, száraz. Vagy mi volna alól ömlött a tetején a bástya a víz vagy a hőmérséklet csökkent, és a fagyasztott vízesés. Nincs víz. Minden nap nem tudtuk, hol kell menekülni belőle, tárcsázza a másik palackot nem érte el a kezét, és most már csak egy fél liter folyadékot! Nos, ez nem halálos ...
A Jumar (kapcsok emelésére a kötél - NB) alatti származott Denis Baul. De egy pillanat múlva a fényes folt zseblámpa repült elhagyta valahol a sötétségbe jött a fojtott káromkodás partner. Kiderült, hogy ahol én mászni, azt gondoltam, „egyenesen felfelé”, az inga alakult tíz méter. Igen, a mi „hat” gazdag „ferde a születéstől” területeken, ahol van egy második hipotetikus lehetősége repülni rubanut rock.
További úgy döntöttünk, hogy nem megy. De az élet megy tovább! Mi lógott holminkat, az ágy alatt a szőnyegek - az egyik szerint a szamár, a másik hátul - és forrni kezdett a fél liter, a fáklyát egyenesen a kezébe. Vacsorára tea csipkebogyó és cipők. Még egy ilyen része a hő és vált húzott az álom. Alvás nálunk, ahogy kellett volna egy két és vékony és könnyű - elleni küzdelemben túlsúly és így tovább. Nem Razuvious, tolta a lábát bele. Aludt, de aludni nem sokáig: hideg lábak, dermedt vissza. Folytatva mozgatni le a polcról a hossza kantár. Egész éjjel küzdöttek a megőrzése az egyensúly. Éjfél után talált egy ingatag, de még mindig az egyensúly. Rögtön meleg és kényelmes. De egy rossz mozdulat, és már megint kicsúszott a polcokon. Minden éber Elbrusz szereplő több. Tehát hamarosan véget ér ez a szégyen. Már láthatjuk a tükörképe fém „hordó” déli lejtőjén.
A félig ülő helyzetben, poluvisyachee nem okoz nekem belső tiltakozás; felmerült, ez volt az elképzelés, hogy a hegyekben több mint egy láb könnyen elnyomja a másik -, mert azt akarta, hogy Dalar, képzés, töltötte a pénzt, megvette gépek és jegyek végül beleegyezett, hogy mászni itt. Ez az, amit regisztráltál, a nem megfelelő alkalmazás. Végtére is, kevesebb, mint egy hét, ez ügyetlen éjszakán lesz az egyik legboldogabb emlékei az életed!

ALP
Jött egy kis fényt. Semmi inni, ezért csak szórakozás - továbbra is emelkedik. Hegymászás sziklás papucs. Rocks hideg, de elviselhető. 30 méter után van egy kiváló polc, ahol ülni egész hátul, lábak lógtak.

-Mi vesztesek! - fun megállapítottuk Denis, felmelegedés a reggeli napsütésben, megvilágítja a felső része a falon. Néhány helyek eljutni a víz. Benne oldott aszkorbinsav pezsgőtabletta - és így tovább! Ismét cserélték szerepek Dennis és kiszállt, hogy vacsorát „kés” - az úgynevezett meredek jeges gerinc ékesítő tetején a bástya. Climb könnyebb lett, de nem ételt a fejét felmászott rossz gondolatok: miért a harmadik alkalom, hogy megy a tetejére, miután a fal tartott.
Vacsora után, a fej törli: balra a „kés” túl sok dolgot, és felmászott a tetején a megszokott módon a fény. A lényeg halad a torony tetején az úgynevezett „mentális fal”. Úgy hangzik, ijesztő, de valójában ez az egyik legélvezetesebb része az egész hegy. Itt találkozik a fele dalarskih „ötös” és a „hatos”. Meglepő módon számos bypass ezt a csodálatos helyet a déli a polcokon, az ereszkedést utat. És hiába! Az emberek megölik magukat 40 méter kellemes mászás szép monolit födém. Mi annyira elégedett ezzel a falon, másztunk kétszer - először tíz nappal korábban, amikor mentünk Dalar Porokhnya a északkelet-Face.
Mi jön ki győztesen. Ó, a vertex fordulóban nem találtak semmit, kivéve a megjegyzés - és valójában néha hegymászók hagyott egy megjegyzést egy csokit, vagy valami ehető követői. Ez az, amit! Ez a tetején egy nagy hegy Tégla képes felismerni ezeket a téglákat ...: valaki vette a fáradságot, hogy húzza őket a hegy tetejére, az azonos nevű, és most velük szívesen fényképezett hegymászók. A Dalar hoztam egy könyvet Pal Pavlovics Zakharov Az útvonal leírása a hegyre. Ezzel a könyv én fényképezett a tetején! Hol volt ez a könyv a mi házunk - senki sem emlékszik, hanem azért, mert azt tanultam, hogy létezik, és Dalara Uzunkol. Ezért az egész ötlet a könyv úgy tűnt, nagyon szimbolikus.

18 leereszkedik
Gondolatok, eközben visszatért leszáll ... leszáll az ételt. Élelmiszer egyre inkább megszállottság. Nem akartuk, hogy menjen le a jeget a bal dolgok fényében lámpák, így a felső nem marad sokáig, és már este visszatért arra a helyre, a második éjszakát, ami ebben az időben, egészen civilizált - megfagyhat hazudik, nem kihajlás a köteleket, de még a víz közel volt. Rendezett vacsora oldható burgonya és tészta. Főétel - ízesített kekszet kaviár! Ismét egész éjjel fagyasztás néző Elbrusz.
Le éjjel nem akar - Glacier 18 gyanták meredek lejtőn. Volt esély arra, hogy kezd elaludni a rappelling (rappelling - lefelé lógó kötéllel - NB). Tapasztalja meg este volt az ereszkedést. Miután elhaladtak útvonalon Porokhnya, még mindig könnyű kezdett rappel le a falon Dalara. Minden úgy ment, mint rendesen, a gleccser egyre közelebb, és a gyülekező sötétség nem zavar minket. De az idill véget ért rappels №13. Kötél ragadt szilárdan; mindketten lógott a végén húzza le, de a kötél nem megy. Kellett felmászni, és kiszabadítani. És éjfél után peremahnuv bergshrund keresztül, mi még mindig a gleccseren, ahol egy órát somnabulicheskom állam kérte őt sátorban.
Minden - még a legjobb része a mászás - a visszatérés. Tudod, hogy egy darabig nem kell menni, nem kell menteni a víz és az élelmiszer, nem kell aludni együtt, egy hálózsák. Ezt a testet beleesik egy boldog állapot. Micsoda öröm, hogy szétszórja a sátor körül berendezés, nem fél, hogy hagyja le semmit!
Még valami kell változtatni. Jövőre szeretnék változtatni a hagyomány az elmúlt öt évben, és inkább keresse fel a Kaukázus Közép-Ázsia. Tudni kell „kezdeni az események láncolatát” ...

Egy hihetetlen késztetés, hogy megy a gyerekeknek, ölelés, és gratulálok. (Történetesen az alpesi táborban). Kösz a cikket. őszinte mosoly és mintha minden együtt élt gyermekek hegymászó.
Mi Nikita találkozott tavaly Archa. És csak ott, a Ratseka mindannyian egymást annyira szórakoztató, és őszintén gratulált a „hegy”. Emlékszem, amikor mentünk a Boxing (2a voltunk akkor ikonok), és folytatta a túlfeszültség (4a csoport, amelyben volt Nikita). De Nikita nem megy, mert nem érzi jól magát, úgy döntött, hogy felfüggeszti a rádióban. Csak viccel minden reggel, hogy ő is csatlakozik. Segített nekünk, hogy készítsen reggelit, elvitt minket, és azt kívánta szerencsét. Mint később megtudtuk, ez volt ezen a napon -30 fok. Ezt tudtuk már az útvonalat, és mert a gerincen voltunk, szinte fújva. Amikor jöttünk. nem volt erő. nem érzelem. Csak a csendet és nyugalmat a nyugalom. Minden jól ment, megölelte. aztán jött és azt mondta Nikita. „Alina, te egy hős))” - csak a férfiak az útvonalakon hagyott aznap. És ez annyira szép. A mosoly és az öröm. a meleg találkozón. Úgy értem, Nikita, hogy jól sikerült! És azt hiszem, hogy megmondja neki, hogy ez személyesen, ahogy vagyok benne, hogy hall minket. és örülök, hogy mindannyian emlékezni róla. És bár nincs. de egy könnycsepp, de. Azt hiszem, ez jó lett volna látni minket vidám és boldog. Köszönjük!

Alinochka biztosan hallani. Nem lehet kétséges. Ha volt bármilyen
Fotók tavaly Kitychem Archie dobni. kérjük őket, hogy nekem [email protected]/
Elmondta, hogy sokat Archa. jó volt veled. Köszönöm.