Izrael szemével az utazó, vagy miért nem akarok lovagolni, hogy vizsgálják felül a turista tatiana3011

Kétszer voltam Izraelben. Első alkalommal - 10 évvel ezelőtt. És hosszú a látogatás után ez az ország, azt hittem, az összes borzalmait egy utat ebben a csodálatos országban. Kiderült, hogy a férje és fia elhagyta korábbi rokonok (fia, 5 éves szoruló tengeri klíma hosszú tartózkodás - beteg volt), és én meglátogattam 1,5 hónap múlva tudtam venni egy kis pihenés.

A határ (ide-oda)

Érkezéskor a határon vettem el dokumentumokat és 02:00 kihallgatták a gyanú szándékát, hogy a prostitúció. És csak azért, mert van szőke haj és egyedül utazott. Ez alapján elég gyötrelem nő.

Következtetés: Ha világos hajú, ha - egy vonzó és utazik Izraelbe egy barát, vagy egyedül, annak valószínűsége, hogy „fordított kiűzése” nagyon magas. Mert csak ezen az alapon akkor Izrael diskriminiruetes prostituáltként. Ez nem vicc. Ride Izraelbe férje, vagy a család rokonai. Eddig van egy módja, ahogy mondták a helyiek.

Következtetés: Az izraeliek közömbösek mások gyötrelem, szeretnek kínzás emberek.

Visszafelé mentünk előregisztrációs vizsgálat 3 óra (annak ellenére, hogy a sír a gyerek, ami egyszerűen kimerült felállni, és félni három órát is válaszol az alábbi kérdésekre :. „Mit csináltál Izrael 10 napja 15-00?”. eddig sem emlékszik, mi nem hiányzik ... Úgy kicsomagolva a bőröndöt, kiderült dolgok verte ajándék tányérok és vigyorogva, nem kért bocsánatot az okozott kárt, 3 óra után mi hiányzott a repülő repülés - .. bármilyen dyuti beszéd krumpli nem ment - a repülési késett 1 órát csak azért pytalis . S megtalálni a terroristákat az orosz csoport És miután ilyen megaláztatás nem más, mint a vásárlás, a fej csak egy gondolat: .. Magyarországon, Magyarország volt szórakoztató nézni, hogy milyen gyorsan és egyszerűen letette a vizsgálatot a németek (a következő járat repült Berlinbe ). nem néz semmit, és nem kérdez semmit.

Tíz évvel később, amikor a rossz emlékek homályos, és jó maradt (tehát az az út egy személy - felejtsd el a rossz dolgokat, és ne feledje, a jó dolgokat), én meg volt győződve arról, hogy ott újra. És én megállapodott abban, hogy a fejét. Férje a nagyanyja sírján - mit lehet tenni?

Mi lefoglalt autót bérelni, bérelt egy lakást, és repült Izraelbe. Mivel mi repült barátnőmmel is szőke

Rokonok megijedt indulás előtt - minden esetben, nem viselnek mellkereszt. Sok kereszttel nem léphetnek be Izrael, még a gyerekek ... kész vagyok a borzalmak a határ, és az emlékek 10 évvel ezelőtt jött az árvíz vissza hozzám ...

Furcsa módon, de a bemenet útlevél-ellenőrzés mentünk könnyedén - nincs interjú, de a késések. Bár a mi repülőgép kikapta magányos és csinos lányok elvitték valahová. Dolgozott ki, hogy mi volt a férje és fia, és barátnője, bemutatva, mint a nővére.

Kaptunk poggyász, gép - URA. Mi Izraelben! Tehát csak - Nem hiszem! De a tények tények. Volt valami megváltozott?

Nem egy kicsit belőle! Visszafelé Izrael megtérülnek.

A felkészülés a borzalmait indulás Izrael megérkeztünk a repülőtérre 5 órával az indulás előtt. Visszatérve az autó, ez elvitt minket 30 perc alatt.

4,5 óra múlva elindultunk a folyosón a határ.

Bőröndök indulás Izrael csomagolás nem lehet, nem lehet közel a várhoz. Mert, miután megkapjuk a bőröndöt a csomagtérbe, megnyitotta és keresett. A megnyitó a zár szünetek (ha zárva volt). Azonban soha nem tudni, mi lenne kijutni a bőrönd (amelyek élvezik szokások).

TIPP: Ne tegye egy bőrönd értéktárgyak - vannak szokások.

Barátom, nyugodt, tedd mellkereszt a visszaút, és azt verte kifelé. Amikor kilép, mi elkötelezettek a kihallgatás: Ki vagy te, hogy egymást, stb A nyelvem rendelkezett beszélnek angolul (tudom őket nagyon jól), hogy a barátnője - unokatestvérem. Úgy tűnik, a „unokatestvére” vámosok nem tud angolul, mert az arca, rájöttem, hogy ő volt a „lógó”, ami után a barátom volt hátrányos gyanúja kémkedés, terrorizmus és a vallási fanatizmus. Ő beillesztett egy különleges matricát az útlevél és a bőröndbe. Mentünk át a határon, de azt azonnal vissza kell vonni.

Szerencsére volt, kihallgatták és átkutatták csak 20 percig, mielőtt megjelent. Megkérdezték tőle, amelyben a vallási és társadalmi szervezetek, és ez így van. P.

Tehát, a folyosón az útlevél és vámellenőrzés, azt nekünk 2,5 óra.

Meg kell jegyezni, hogy egy ilyen hozzáállás csak a magyar és az ukránok. Külföldiek ismét a zöld, büszkén feltartotta az orrát.

„Stressz” vettünk látogató dyuti raktáron. Ekkor az időben. És elég van a gépen.

Meglepetés vár barátnője az ő érkezése haza. Minden bőröndjét volt kapcsolva, a zár elromlott, (bőrönd nagyon drága volt), az összes, hogy ő vásárolt Izraelben egy takaros összeget, eltűnt, és a tetején egy bőrönd feküdt gúnyos megjegyzés angolul: „A dolgok eltávolítása, ne aggódj, ezek biztonságos helyen ”. Girlfriend sírt, sírt a bosszúság, és mit lehet tenni?

A bőrönd volt ép.

És NOVIGATSIYA autotravel

Miután az irányítást az autó, és kiszállt, megvan a lakás, rendezett, és lélegzett: tenger, napsütés, pihenés. URA.

Három nappal később, elment Galileába - foglaltunk volt faház a bankok a Galileai-tenger.

Amikor a férjem készülődött az útra, nem tudta megtalálni semmilyen novigatsionnoy rendszer A számozás a házak. Csak a város és az utcákon. De mi nem félünk. Bár így.

Azt kell mondanom, hogy Izrael novigatsiya kiváló. Mindenütt táblák, szinkronizált angol. Nagyon nehéz eltévedni. Az utak kiválóak is, még egy hegyi szalagok. Csomópontok is világos, mind a közlekedési lámpák. Ellentétben spanyol (ahol túlnyomórészt kör csomópontokban) és Hollandiában, ahol az általában folytonos csomópont.

Az egyetlen negatív - a szinte teljes hiánya jelei a benzinkútnál. De nem mindig látható az útról.

Ennek eredményeként, mi feleslegesen írt ki a pénzt vissza a kártyát, de 2 hét után, miután visszatért Magyarországra. És van valami voltunk zavarba 2 hét.

A helyiek elmondták - nem kell utazni, hogy Izrael térképpel. Nincs hibamentesített rendszer települések bankkártyák. Hozzon magával egy köteg pénzt.

Ugyanez vonatkozik a bankkártyák az üzletekben. Sok üzlet jutalékot a tetején, és ez néha eléri a 25%. És nincs semmi, amit nem lehet bizonyítani semmit! És ha látnak egy turista, aki nem tud kiállni magukért, akkor annak a valószínűsége megnő eladni.

Következtetés - Hozd készpénz Izrael -, akkor elkerülhető az a probléma. Kiszámításakor a kártyát mindig ellenőrizze azok a jutalékot. Nem tudjuk, és kevés pénz. Az a tény, hogy utazunk leginkább civilizált országokban, és nem használják, hogy készpénzt. kártya csak.

Ami a benzin ára rajta eltérőek. És jobb tankoljanak egy nagyvárosban (olcsóbb).

Másik jellemzője: a pálya távol a nagyvárosok benzinkutak nem lehet. Ezeket nem lehet több mint 100-150 km. Nos, ha így van, akkor nincs mutató. Ezért megy az úton, különösen a szombat, nem várható, hogy tankoljanak az úton. Töltsük tele tankkal, mielőtt elhagyja.

Másik jellemzője az izraeliek - ha valamit rosszul, ahogy te sem segít. Mi a baj az úton. Még állva összekulcsolt kezét imára az úton - minden közömbösen telt el. ALL. Mi futott fel, hogy a kibuc, kiabálva: „Súgó” - minden közömbösen telt el. És az autó, utazás a kibuc, elhajtott. És ez annak ellenére, hogy mi volt a gyerek.

Végén a szerencsétlenség megállt egy arab, amellyel igyekeztünk legalább segítséget, és Magyarországon, ami segített.

Következtetés: Salvation vízbefulladás Izraelben - a kézimunka a fulladás. Csak te segíthetsz a magyar vagy az arabok.

Nagyon vicces dolog történt velünk a turné. Úgy történt, hogy nem akar menni Nazareth a gépen, és vett egy túra. Abban a csoportban, nagyon idős - vengerskogovoryaschie helyi lakosok. Amikor egyikük segítségre van szüksége, segítettem. És hallotta a háta mögött látjuk azonnal, hogy ez egy orosz Magyarországról - segített.

Általában, Izrael nevű gyönyörű ország nehéz. Alapvetően. Ez unalmas táj - homok, kövek igen. Alkalmanként hígítják mesterséges zöld karóba.