Istenem, milyen jó vagy!

Tavaly nyáron, velem volt egy csodálatos történet. Ez volt a Anapa. Én éppen fürdött, és elment egy vadonatúj olasz vízpart, boldog nap helyett nedves vállát. Azt pihent a második hétre kiváló, amint azt egy egészséges bőrért és sima arany tan. Tengeri gyümölcsök, új élmények és ami a legfontosabb, nincs zaj és a moszkvai közlekedési dugók. A teljes boldogság nem elég egy ...

- Tehát azt szeretnénk, hogy a szent helyen - sóhajtottam. És a képzelet felhívta egy régi kolostor a hegyek, a csillogó kupolák, és minden bizonnyal egy szent forrás, ahol lehet úszni. Pletyka még úgy tűnt fogott szerzetesi énekel. De kíméletlenül megfulladt megszökött a dinamikáját pop hit. I snikla. Hol találtad ezt a kolostort, amikor naperechet körül is templomokat? Alkalmas kirándulások én nem találkoztam.

Közben elmentem egy kis kis templom. El akartam menni, de az ajtó én fogadta a hatalmas kastély. A fém tábla olvasható: Temple Theodosius kaukázusi. védnöke a kaukázusi föld és az összes Krasznodar terület. Hirtelen elszégyellte jött ide, és nem is zavarta, hogy érdeklődjön a helyi szentek.

- Én annyira szerettem volna, hogy találkoztunk, tiszteletes Theodosius - nem is volt a fellebbezést a szent, hanem egy szomorú tényállás. Végtére is, fogalmam sem volt, hogyan kell csinálni.

A hangulat esett. Azt folyamodott a hívek ilyen esetekben azt jelenti: ő kezdte, hogy meggyőzze magát.

- A végén, akkor jött ide pihenni, - fordult a valóság az én racionális Ya

- Ez nem hangzik meggyőzően - nem értett egyet lelkiismeretes.

Az utolsó érv járt kritikusan. Lelkiismeretes megnyugodtam és megemészteni ...

- Hagyjuk az ötlet. Minden ugyanaz, mielőtt a nap az ő távozása nem regisztrál.

Bólintottam. És másnap reggel ő rohant a kirándulás asztalra.

- Szerencséd van, - a férfi szélesen elmosolyodott. - A mai napig marad csak egy helyen.

Két órakor délután, a fegyveres üres palackok, boldog és elégedett, ültem a buszon. A túra nem úgy néz ki, mint egy zarándoklat. Igen, és a „zarándokok”, akiknek nincs feszület, és aki nem alámerítetlen. Azonban a legtöbb hozzáértő utazás előtt kereszt nyerték. Legalábbis átmenetileg.

Először szerint az útvonalat, megálltunk egy helyi méhészet. Aztán megállt a forrás a Szent Miklós és Szent János. Gyűjtse kis vizet, és úszni. Az útmutató figyelmeztetett: alámerítetlen jeges vízben nem mászik! De a férfi nem lehet, hogy kívánatos lenne különös erővel. Nézd, egy kis ember felmászott a betűtípust. Perc áll a jeges vizet, a másik ... remeg. Nem dip vagy nem tud kijutni. Lemegyek utána. És ő egy kétségbeesett jogalap a szemében, amelyben nekem, mint az utolsó remény:

- Mit csináljak, amit akar?

- Kereszt és a merülés! - paranccsal.

Paraszt sebzett keze engedelmesen keresztet vetett háromszor eltűnt a víz alatt, és kiszállt a bánat a felére. Még 40 fokos meleg, aztán sokáig nem tudott meleg.

Istenem, milyen jó vagy!

Az utolsó megálló - Pustynka apa Theodosius. 27 km-re a jelenlegi falu Gorny. Ez gorge Monk imádkozott hét napig egy nagy kő: kérjük Istent, hogy mutassa meg neki a helyet az egyház számára. Idős Szűzanya megjelent, és rámutatott, hogy a lejtőn a két hegyi dombok, csupa télizöld. Kék virágok hívják az Istenanya füvet. A nő csak a kolostor. Hamarosan az ima apja Theodosius ki a földből, és szerzett egy szent tavasz. Most egy kis vizet a gyógyulás mutnenkoy remeteség utazni az egész ország.

Mentem a boltív alatt a szent kolostor, s csak aztán rájöttem: az első kívánságom -, hogy menjen a hegyi kolostorba. De a fő csoda várt rám a templomon kívül. Az útmutató megállt, és bejelentette:

- Ma egy különleges nap - ünnepelt emlékét Szent Theodosius kaukázusi.

Így kinyitottam a szemem. Kiderült,? A tiszteletes nemcsak a megbeszélt találkozónk, így is az ünnepre, mint egy kedves vendég meghívott! A templomban, bejöttem egy különleges tisztelettel. Az ikonok az én öreg bámult.

- Jó napot, kedves Atyám Theodosius! - meghajolt előtte könnyes a szeme. - Köszönöm ezt a csodálatos ajándékot.

Elpirultam, és úgy tűnt nekem, hogy a pap válaszol pajkosan elmosolyodott.

Egészen vissza határozottan lebeg a föld felett. Úgy tűnt, mintha nem csak én, de a busz nőtt hatalmas fényes szárnya. Azon a napon az Úr világossá tette számomra, hogy mennyi gondot és figyelmet hallgat minden gyermeke. Egyszerű vágy, a semmire sem jó tőlük neki elég egy csoda. A pici néha még mindig nem értem, és vállat von:

És az Úr türelmesen vár: mikor romlott végül jön hozzá, és azt mondják:

- Ó, milyen jó, hogy én neked!

Ujjongás, lelkesedés monogo. Aztán örömére itt véletlen. Mivel a kommunikáció. Ignatius (kaukázusi, mellesleg) Bryanchaninov írja, a lelki élet jellemzi a józanságot, bizalmatlanság az érzelmeiket. Ha az alapja az élet bűnbánat szükséges, akkor az egész élete egyszerű és világos. És az idegen quest kaland (még a „szellemi”). Figyelemre méltó vyskazyvaeniya hétköznapi emberek Keresztelő Jánosról: „nem hozott létre egyetlen jel, de minden, ami az említett -istinno”. És most a turisták - van egy csoda, van gyógyulás, itt - szokatlan történet.

Dicsőség Néked, a mi Istenünk, dicsőség Néked. Legutóbb, ez volt a belső érzés - nos, Te, Uram. Aztán „véletlenül” Rájöttem, ezt a cikket. Egyszerű, de nagyszerű Isten ereje működik egyszerűség és az összes csatlakozik. És hogyan kell élni, és belsőleg szorosan magukat „tiszta”. Talán ez egy személyes sokak számára vonzóak. Apa Theodosius igazán hallani. Az élet csodálatos. És ő különösen zavarta. Köszönöm, Uram. Atya Theodosius, könyörögj érettünk!

Igen, már régen tudom, hogy baleset nem byvaet.i az Úr, mint jön-it nagyon rossz volt a családban, a fájdalom a lelkemben, oly módon, hogy a lovaglás egy autó, és bevallom, azt akartam, valahol. és azt gondoltam, hallom-harangzúgás-megyek, megbocsátás vasárnap imádkoznak másnap elkezdtem tartani nagyböjt, és fokozatosan enchurched. Uram, köszönöm mindazt, amit a támogatást és szeretetet napravlyaesh.i minket ésszerűtlen.

Hasonló a helyzet az én nyolc évvel ezelőtt, amikor elkezdtem válni enchurched. Abban az időben kezdtem szervezni utazásukat a Pochaev Lavra. míg összegyűlt rá - nem volt szabad szoba. Ideges, de lemondott. és a megelőző napon a zarándoklat hívj - több megüresedett helyeire, az egyik család nem tudott menni az utolsó pillanatban. sobiralach mint a - nem emlékszem. és mi van az apátság közvetlenül a Nagyboldogasszony Gyors, és a Megváltó szentelt alma van. Ott volt megtiszteltetés vallanom, a remete, és miután megkapta tőle ajándékba akathist Arhistratigu Mihailu arkangyal megígérte, hogy ha van egy fiam, akkor azt fogja hívni őt Michael. És néhány év múlva, tényleg volt egy fia - Michael. de ez - egy másik történet :-).