Hoppá, én meg újra! Pihenés a hajó és annak következményei

A múlt héten a férjem és én volt egy hajó, saját hajókázás a sziget a Nagy-korallzátony. Ez már a harmadik utazás ezen a csodálatos szigetvilág, ami benne van a könyvben a világ legérdekesebb Világörökség listájára.

Yacht egy hétre, vagy egy szép élet minden

Mivel mind a férjem és én is ellenőrizzék a hajót, veszünk egy csónakot, hogy charter. Ez az első alkalom 4 évvel ezelőtt vettünk egy vitorlás a következő évre vitorlás katamarán. Ebben az időben, hiszen már csak két, vett egy motoros jacht vitorlák nélkül, így könnyebb kezelni.

Az ára a szabadság egy saját jacht hasonló az ára az utazás egy nagy tengerjáró hajó. Ez azt jelenti, hogy nem túl pazarló. A korallzátony néhány cég kínál Charter. Ez volt a második út a cég pünkösdi Escape. Útközben láttunk két hajó, hogy vettünk a charter az előző alkalommal. Sok család és együtt utazó csoportok 2-3 csónak.

Hoppá, én meg újra! Pihenés a hajó és annak következményei

Az irodában a charter cég pünkösdi menekülés.

Élet! Ez a mi víz ház egy hétig, motoros jacht Integrity.

vízjogi

Ahhoz, hogy egy működési engedéllyel egy gépjármű vizet vesz 6 óra, beleértve vizsga. Kaptam egy „vízjogi”, hogy ellenőrizzék a hajót és a vízi orosz barátnője: hallgattuk a 2 órás tanfolyam, írásbeli választ, hogy teszteljék kérdésekre, és azután a gyakorlati vizsgát a víz. Vizsga a víz csak a motoros vízi sporteszközök, hogy jachtok és csónakok, hogy válaszoljon a kérdésre, hogy a szabályokat az ellenőrzés a víz. Ez nagyon egyszerű.

Persze, az én tapasztalatom vezetés nagy víz: az a legkisebb - a tenger könnyű kormányozni, de elfér egy parkolóhelyet egy kikötés a port - egy másik kérdés. Így, persze, többnyire taxik férj: csak akkor, ha az úton akart halak, kellett kelni a kerék nekem (én inkább feküdjön a felső fedélzet és a napozás). És az én felelősségem volt, hogy horgonyt, vagy elkapni egy kikötés kötelet.

Hoppá, én meg újra! Pihenés a hajó és annak következményei

Steer az óceán kiterjedésű könnyű. A lényeg nem az, hogy zátonyra futott!

Pihenj egy jachton

Általában vesszük a gyerekek és a szülők és a barátok - de ezúttal úgy döntött, hogy menjen nyaralni csak mi ketten, így került egy kisebb hajó.

Pihenj egy jachton, különösen egy utas nélkül kötelezettségeit, ha nem kap, így - természetesen, hűvös. A lehetőséget, hogy látogassa meg a kísérő és más turisták legelveszettebb Isles egyedül, anélkül, hogy a tömegek - ez nagyon megnyugtató. A leginkább félreeső helyeken snorkeling állnak - dobni a horgonyt és a merülés. Időjárás kedvelt minket, és miután az első pár felhős napon süt a nap meleg, és elállt a szél - búvárkodáshoz ez azért fontos, mert anélkül, hogy a nap nem olyan jó víz alatti látótávolság, nem olyan szép úszni a szél, a hullám kezdődik.

Hoppá, én meg újra! Pihenés a hajó és annak következményei

Híres korallok - hívják fel a turisták millióit a Nagy-korallzátony.

A Black Island (fekete sziget), akkor is légzőcső a hajóról, bár a strandon.

Privát körutazás elkerülhetjük az állandó jelenléte a tömegben.

Hoppá, én meg újra! Pihenés a hajó és annak következményei

Whitehaven Beach évről évre veszi №1 a listán az ausztrál legjobb strandokat. Ez a híres fehér homok, innen a név. Nincsenek épületek itt csak akkor lehet a víz vagy a levegő a gépen.

Víz bár a központban a Hamilton-sziget - Központ frissesség egy forró napon. A bár a színpadon művészek és csoportok élőzenével, jó hangulat. Mi töltött 1 éjszaka a szigeten, érkezik a délután. Az egyik kedvenc helyek Ausztráliában.

A felső fedélzeten. És az élet jó, és jól élni!

Hoppá! Megcsináltam újra

Azzal, amit kis fizettünk ki - az üzletek száma. Vettünk túl sok étel, és ami a legfontosabb - nem túl hasznos élelmiszer, mint a sajt, keksz, chips és a csokoládé. Volt egy lista a héten, de ha vásárol a szupermarketben kellékek egy hétig tengerjáró vettünk fel egy roham esetleges „kár”.

Persze, ez nagyszerű - merülés után gyorsan, hogy egy tányér előételeket és támaszkodj camembert és brie dupla aszalt paradicsommal és ínyenc keksz, szalámi és sonka. De anélkül, hogy a szokásos 45 perces séta és edzések ilyen étrend nagyon gyorsan adja az eredményt a derekát.

Érkezéskor haza, álltam a mérlegre és - hoppá! 4 kg fölött én ideális súly (53,5 kg).

Hoppá, én meg újra! Pihenés a hajó és annak következményei

Pack számos kellékek a hűtőben.

Ezek a veszélyek és hozzáadunk 4 kg hetente!

A folyékony diéta működik!

Most a második nap volt, a „folyékony étrend”: növényi turmixokat és fehérje turmixok, csak az esti órákban egy kis darab sült lazac és a brokkoli. Beszéltem erről a diéta előtt (lásd. Fogyni öröm).

De az a tény, hogy már sikerült összegyűjteni 4 kg hetente, megütött. Ugyanakkor, kivéve, kekszek és sajt, ettünk az elv az egészséges táplálkozás - hal, rák, csirke, fasírt salátával, tojással reggelire. Még a kenyeret nem eszik - csak nem vásárolnak. Ezért a halakat kellett etetni őket keksz ... ez nem túl kellemes, de még így is evett.

Fish úgynevezett „ördöghal” (Vitorláshal) fonással a jachtok és podprashivayut kenyér, mint háziállat. Ők is esznek a kezét. Ez az egyik legélvezetesebb örömöket, etetni a halakat, az angyalok és úszni velük. Néha vegye le az ujját finoman át a kenyeret, és harapni - ezek apró fogak a szájban. Is repült hozzánk papagájok és koldusok egyik parkolók - egy spriccel még ugrott férje karját.

Etetés a halat a kezében angyalok - az egyik legemlékezetesebb pillanatait a tenger pihennek a szigetek a Nagy-korallzátony.

Pimasz papagáj férje ugrott egyenesen a kezét! Evés napraforgómag egy tenyér, és teljesen vad papagájok. Csak tanulni, hogy koldusok.

De elkalandoztam. Az a tény, hogy csak 1 porta „szennyező anyag” naponta együtt a típusú pezsgőt inni száraz bor, és adott egy ilyen eredmény csak egy hét! Emellett természetesen feküdt a hullámok nehéz összehasonlítani, még séta az intenzitása kalóriák elégetése, nem is beszélve az aktív képzést.

Ez az út ismét nagyon világosan megmutatta, hogy milyen fontos, hogy tiszteletben tartja az egyensúlyt, az élelmiszerek és a testmozgás formában maradni.

Mi - mit eszünk! És mit csinálunk.

Minden közelgő ünnepek - Szilveszter és Boldog Karácsonyt!

Gratulálunk a karácsonyi és újévi egy fa Airlie Beach.

Karácsonyfa a tenger Airlie Beach. Boldog Új Évet!