Hogyan tölteni az első éjszakát egy új ember

Akkor neked vagy nem volt fájdalmasan szégyellem

A legjobb barátom Aelita mindig megtanított arra, hogy egy tisztességes nő először nem. Csak a második vagy a harmadik. „Lehet, hogy megkérdezte!” De bármilyen korlátokkal, előbb-utóbb meg fog történni. Az első este egy új ember. Nem úgy értem, a temetkezési rítus lányos ártatlanság, beszélek a furcsa állat tragikomikus jogszabály, amely hirtelen szembe egy férfi és egy nő, néha idegenek egymásnak. Ahogy ez történt velem Firenze, amikor mentem a hotel, részegen a bárban. És egy idegen az utcán megkérdezte: „Mennyi az idő” Megnéztük egymást az arc, és egyszerre megértette. Én égett mivel ritkán perzselő. Nem kérdezte, csak fogta a karomat, és oda vezetett, hogy a szállodában. Hány embert tudok könnyen felismeri a sötétben, az érintésre, de nem emlékszem, nappal.

Ne várjunk sokat egyszerre

Nem csak azt kell törni a aranyszabály a barátnőm. De idővel én kidolgozta saját magatartási kódex First Night, ami boldog megosztani a nőkkel. Minden attól függ, hogy szükséges-e az ember „egy percig”, vagy nem a történet egy másik napra. Ha ez a véletlen felelőtlen szex, nem lehet szabályokat. Csinálj, amit akarsz, és megítéli az Isten. Ha egy férfi fontos neked, légy türelmes, és ne várjunk túl sokat az első éjszaka. Minél hosszabb egy férfi vár, és a jobban aggódik, annál kevésbé sikeres is az ágyban, amikor először találkoztak. Időre volt szüksége, hogy, mint mondják, „elmegy”. Tisztán állati féktelen párzás két idegen néha sokkal izgalmasabb, mint a remegő éjszaka, a férfiak és nők, akik készülnek az ülés előre és mentálisan megy át ezerszer. A valóság álom után úgy tűnik, sápadt és kijózanító.

A súlyosabb az ember hivatkozik társa, annál inkább fél dobni clanger. Túl sok szeretet ebben az esetben ugyanaz akadály, mint kicsi. Életemben súlyos üzemzavar csak kétszer. Az első alkalommal egy férfi, aki szentelt két éve velem őrült szerelem. Úgy viselkedtem vele, mint egy kutya a jászolban, és nem evett, és mások nem adnak. De amint úgy éreztem, hogy a másik nő betolakodó én önkéntes rabszolga, rögtön neki a testem. Feküdtem az ágyban, a hideg és távolságtartó, mint egy jéghegy, és azt gondolta: „Jó lenne a dohányzás!” - és ő magasodott fölém, nagy és forró, a verejték öntötte le róla, ahogy dolgozott a testemen. Egyik ilyen munkák nem igazán jött össze. Orgazmus sekély volt és nem megfelelő, egy szó, szánalmas felhajtás. A második alkalommal voltam a kudarc egy ember Grez nekem tíz (!) Év. Nem voltunk tisztában, de összegyűjtöttük a jegyzeteimet. Amikor találkoztunk véletlenül, ő úgy vélte, hogy a jele sorsát. Találkoztunk két évben, mint a barátok, és egy nap úgy döntöttem, hogy adjon neki egy királyi adományként. Azt nem volt elérhető az istennő, de mivel az istennő egyszerűen leveszi a ruhát, ez a veszteség, mint egy hegymászó számára, akik évek úgy tervezte, hogy vihar a távoli csúcsok, és hirtelen úgy találta, hogy letapossák nyomvonalat.

Az első éjszaka a szerelem kell tenni nem komolyan, egy kis vér, de ez egy komoly és véres üzlet. Ahhoz, hogy észlelje tapasztalattal szerelmi ügyek, de nem szükséges, hogy le egy új szerető az egész arzenálját szexi. Az ember és ijesztő és fárasztó, különösen akkor, ha nem túl tapasztalt. Azt el kell hagynia a run-ig a nyereséget. Minden következő éjszaka kell hozni egy új érzés, egy új kinyilatkoztatás, egy új íz. És ha minden nyílt és ismert, mi a célja a további játékokat? Ez a nő tele van szégyen és shamelessness, elrejti és megjeleníti azt vonzza és eltávolítja, elrejt és feltárja. Tudtam, hogy sok nő jobban, mint én, de egyértelműbb. Ők az első éjszaka megmutatta a méltósághoz és olyan dolgokat, hogy lehet tenni csak az ismerős szeretőjét, majd csodálkoznak, hogy csupán egyszer használatosak.

Minden ember - az első ellenséges, amit később aláírja a békeszerződést. Tapasztalatból tudom, hogy a félrevezetés támadó oldalon, és örök hajlandóságot árulás és megtanulta visszatartani szenvedélyes öröm lovakat. First Night - kombinációja a szenvedély és a gondozás. Minden profi női kell begyűjteni a csapdákat. Egész életemben használni két chip. Nem csók és nem marad az éjszakát a férfiak, én nem az úton. A kezdetektől fogva, ez nem volt település. Számomra igazi csók - sokkal bensőségesebb dolog, mint a szex. Természetesen elfogadom csók, mint elkerülhetetlen előzménye, és engedelmesen azt helyettesítheti az ajkak, de aztán megpróbálom elkerülni, és fogékony partner megérti ezt. És én mindig hagy hajnal előtt. Nem szeretem a szürke hajnal előtti köd, ami megy ki a festék. Kevesen vagyunk vonzó, ha alszik. Grim sárga, maszatos smink, de a tegnapi ragyogó ruhában úgy néz ki, a nappali elhalványult ruhával. Nap általában hiányzik a költészet.

Az évek során rájöttem, hogy mind az én chips működik hibátlanul. Sok férfi számára kiderült egy rögeszme - rávenni, hogy nyissa ki a csók, és elalszik mellette edzeni. Úgy gondolták, hogy az egyetlen módja, hogy nyit a lelkemet. Hányszor láttam erős érett férfiak, sírás lábamnál, csókolózás térdem, és könyörgött, csak egy dolog - lemondani kegyelem, hogy adjon nekik egy éjszaka, és egy puszit. És azok, akiknek adtam magának teljesen maradt a lelki rabszolgák örökre. Oskar Uayld azt mondta: „A nő nyer, hirtelen feladja.”

Néhány nappal később, elbújtam az ő német, mígnem elkapott a szállodában egy reggel, és felajánlotta, hogy együtt reggeliznek. Reggeli - biztonságos, és beleegyeztem. A reggeli Elmesélte recept gyomorhurut - néhány pohár kiváló pezsgőt éhgyomorra. Követtem a tanácsát, és pezsgő segített. Azt éljenzett. A nap forró volt, és élveztük a palack mindig könnyű fehérbor. Nem tudom, hogy mi volt az oka, alkohol vagy terrortámadás történt, nem messze tőlünk, de mi töltötte az egyik legemlékezetesebb éjszaka az életed. Álltunk az utcán, kéz a kézben, részeg bor, kiömlött vért, sikolyok horror, nyögések, és átkokat. Arcunkon könnyen olvasható egyszerű ötlet: „Miért vesztegeti az idejét? A halál után nagyon közel van. " És mentünk a nyugati parton a Jordán folyó, ahol mindannyian kijött csodálatosan. Azon az éjszakán, azt tapasztaltam, hogy én is nő, mint az univerzum. És az alkohol - a jogot az asszisztens. Azonban, felkészülés a csata, akkor nem iszik túl sokat, hogy ne veszítse el a érzés a pillanat.

Bármi is történt veled az első éjszaka, nem is beszélve. Párizsi kurtizán úgy vélik, hogy az a fontos, nem az első alkalom, amikor lefekszem, és a második. Ha majd tartsa a férfi, majd tartsa sokáig.

TEST
Hogyan állapítható meg, miután az első napon, hogy a kapcsolat tart sokáig

1. Ön megismerni

c) nem lehet ismételni - 3

4. A következő reggel úgy viselkedett,

a) Dzheyms Bond, azt mondta: "Köszönöm, baby!", és elszáguldott hajnalban - 1
b) mint a hős Mikki Rurka a „Kilenc és fél hét” - reggeli a meztelen mellkasára - 3
c) a lakatos Ghosh a „Budapest nem hisz a könnyek”, vezette akkor a konyhába főzni leves - 2

5. A következő dátum egyeztetett

a) még nem született megállapodás, mert egyszerűen nem elszakadni a folyamat - 3
b) a Föld kerek, mindig találkoznak - 1
c) kedden, pontosan 1815 - 2

5-7 pont -, hogy van egy jó ideje, nem számítanak semmi többet

8-11 pont - az idejét új attól függ, hogy a kapcsolat van semmi más, mint egy kifinomult szex

12-15 pont - az első éjszaka után akkor már gondolkodni fog az anyakönyvi hivatal, de nem túl régimódi te?