önálló turné

A vágy, hogy látogassa meg Thaiföldön sokáig már lejárt, és meg kell találnunk, ki részletesen, hogyan kell repülni Koh Samui. És lőn, miután hallott egy csomó jó a napsütéses országban, beleértve a nyaralás nélkül utazásközvetítő, az olcsó árak az élelmiszer és a lakhatás, az egész évben a nyári és a tiszta tenger, egy barátságos, mosolygós Thais. A downshifting és telelő Thaiföldön.

Kezdett megbecsülni költségvetést az utazást. Honlapjain utazásszervezők a kéthetes túra 3 csillagos hotel költsége mintegy 120 000r. Számunkra ez egy transzcendens szám, és úgy döntöttünk, független utazási.

Választásunk - Samui!

Hogyan lehet eljutni Koh Samui?

Hogy a Samui vagy komppal a szárazföldről vagy sík bangkoki átszállással közvetlen járatot Magyarország sajnos nem. És mivel ez még mindig egy változás az utunkba került elkerülhetetlen, úgy döntöttünk, hogy mentse a jegyet transzferek. Vegye figyelembe, hogy egy ilyen tapasztalat repülés nem volt, és hogy van egy kis aggodalmat.

Hurrá! Repülünk Thaiföld!

Miután becsült költsége a repülés az álom, úgy döntöttek, hogy menjen egyszer egy hónapban. A költségvetés mintegy 110 000 euró. A számítások szerint, mi kellett volna ahhoz, hogy bérelni egy kis házat, és az élelmiszer. Az előny a munkaidő megengedett férje olyan hosszú szünet. Azt is meg fog változni munkahelyet, és a többit nem árt. Fogadott el ilyen inspiráló megoldás, elkezdte keresni a jegyeket.

Hogyan repülni Koh Samui - választása légitársaságok

Miután tanulmányozta a javaslat módosításokat különböző napon a héten, ő volt a kiválasztott, amikor a leggazdaságosabb útvonalat a cég Etihad Airways két változás az Egyesült Arab Emírségek és Bangkok, amely kerül nekünk 56 000 dörzsölje oda-vissza. Megjegyzem, hogy check-out szerdán volt drágább 4000R. és azok, akik már Thaiföldön is ismert, hogy 4000 p. Ez költsége mintegy 8 napon élni, ezért választottuk pénteken.

De szinte közvetlen járat oda és vissza Samui keresztül Bangkok érdemes volt körülbelül 100 000r, hogy mi lehet azt mondani, hogy kiállta néhány kellemetlen, ahogy mi pihent a megtakarított összeg.

Hogyan repülni Koh Samui

Az érthetőség kedvéért a hosszú repülőút a 9150 km-es nézett ki.

Mire minden a szállítás során körülbelül 23 óra. Azt találta, hogy egészen elfogadható, sőt érdekes, mert láttunk egy csomó. Nos, ha még egy napig lesz tapasztalat izgalmas 3 felszállás és leszállás, látni fogja a gazdag kultúra különböző országokban, és ráteszi egy finom étel. Általában a benyomások híztak.

Milyen madár Etihad?

Mint kiderült, a cég székhelye az Egyesült Arab Emírségek és biztosítja tranzit járatok Moszkva Bangkok által az országot. De van egy nagy probléma a járat késése az első kiindulópontja. Bíró magadnak, ha az összekötő járatok kevesebb, mint 2 óra, és az első járat késett ebben az időben, akkor meg kell változtatni a vonatok nincs ideje, és akkor mi a teendő?

A legbosszantóbb dolog az ilyen történeteket - ez az, amit beragadt egy köztes pont egy hosszú idő, és a poggyász elveszett. A cég kínál várni holnapig, és légy másik járatot, vagy továbbra is az utazás az elkövetkező órában. A végén, nem más, mint a stressz és a terheket a várakozások szerencsétlen utasok nem kapnak, és érkezéskor a régóta várt cél az, hogy a poggyász nem érkezik meg, és találja magát anélkül, hogy a legszükségesebb dolgokat.

Ezért úgy döntöttünk, hogy tévesen, és nem veszi a bőröndöt, és nem egy pár zacskó kézipoggyászban. Még ha a járat késésének és elkésünk - minden lesz előttünk. Tanulmányozása után követelmények kézipoggyász honlapunkon már kiválasztotta 3 kis zacskó, és elkezdett csomagolni. Magától értetődik, hogy a folyadék nem tudtuk, hogy a tejszínt, és így kell megvenni. Érdekelt egy másik kérdés - borotvák lehet venni az utastérben, vagy nem? Ennek eredményeként úgy döntöttünk, hogy egy esélyt, és hogy egy 2 gépen. Ez talán együtt fogselyem vagy az egyetlen „veszélyes” dolgokat a fedélzeten.)

Különösen utazó transzferek

Mint tudja, poggyász, ha egyáltalán kell lennie az első út pont és kiadta az utóbbi, azaz a Nem kell, hogy megkapja, és vigyük el a váltási pont. Annak érdekében, hogy ne vesszen el egy ismeretlen repülőtéren csomópont ország tanulmány számok a számok a járat a beszállókártyát, és keresse meg azokat az eredményjelző táblán előtt a járat kerül meghatározásra kimenet számát, megtalálja őt, és minden rendben lesz. Ezek a számok - az asszisztense bármely országban!

Hogyan repülni Koh Samui

Abban az esetben, járat késése, és ennek következtében, hogy vége a csatlakozó járathoz, a légitársaság viszi a szárnyai alá, és biztosítja az odautazás, hogy a cél, bármikor kényelmesen neki, természetesen.

Budapest Abu Dhabi

Felfegyverkezve a megszerzett ismereteket, végül útnak! Mi levette a Domodedovo, amely könnyen megtalálható a recepción a mi Etihad járat számát és nyilvántartásba vették. A keresés alatt a dolog, én nagyon aggódik, hogy sok közülük, és ők nagy ... hogy felhasználhatók arra, hogy valamit a csomagtartóban. De mint kiderült, nem egy esetben nem volt korábban, mint mi poggyász, a lényeg, hogy ők törődnek szokások, a keresés a tiltott, valamint attól, hogy 3 zsák magánál vagy 6 két ember nem fontos, bár a szabályok bejegyzett légitársaságok számának súlya kézipoggyász korlátozások egy utas.

A dolgok nyelt szürke hasa öv és mi vitte őket nyugodtan, a másik végén a szalag. Hurrá! Minden simán ment, még borotva telt el! Szerencsénk volt, és a repülési levette időben, ami nagyon kellemes és megnyugtató ugyanakkor.
Megy a vállalati Etihadovsky gép azonnal figyelni külföldi stewardess saját díszes kalapot lóg a sapka sál, utánozva Arab burka. Szokatlan kalap szürke öltöny nézett nagyon elegáns. Útmutatók rózsás mosollyal mutatja, hová menjen.

Mi ment elöl, és útközben elhaladtunk egy tágas első osztályú kabin - ezek voltak az ülések. Több mint tojás kapszulák, álló, egymással szemben asztalok közepén, mint egy vonat. Néhány kapszulákat lefektetett egy kényelmesebb kényelmes ágy ... uh ... csak irigylem a kényelmet, a repülés ilyen ülések. Felmérése az első osztályú külföldi légitársaságok, már az általános társalgó, ahol túl sokan meglepődtek.

Az Abu Dhabi repülőtér

Mi voltunk a „szerencsés”, hogy ki a gépet a létra egyenesen az utcára, ahol mindent, amit obzhog fojtogató meleg levegő ... és ez volt 09:00 este -, hogy mi folyik a nap folyamán. Nagyon szimpatikus repülőtéri dolgozók és a lakosok, mint egy forró országban. A repülőtér maga belső formájában a nap, amelytől eltérnek a különböző irányból, mint sugarak,
folyosókon.

Hogyan repülni Koh Samui
Hogy őszinte legyek, az Abu Dhabiban repülőtéren voltunk zavaros, mint első osztályosok nem tudja, hová megy, ahol átmenetek le, hogy mit látványosságai bízni ... Az izgalom és egy kis pánik vette birtokba bennünket, mint az idő transzplantáció volt kevesebb, mint egy óra alatt velünk, és féltünk, hogy későn ... Ösztönösen bízva a teljes tömege, csatlakoztunk az áramlás hajlamos a mozgólépcső ragyogó kék jelek, mint kiderült, ez volt az irányt a kijárat, és mi volt, hogy maradjon a tranzit zónában.

Visszatérve még nagyobb veszteség, meg kell futtatni a repülőtér alkalmazottai, hogy megmutassa nekik a beszállás, hogy kaptak Moszkvában, és megkérdezi, hogy hol megyünk? Ezek összevetették a számok azokkal az asztalhoz, és rámutatott minket a kiadási számot a repülőgép. Furcsa, hogy nem vagyunk elég okos, hogy a kijelző a kimenet számát és csendesen jönnek rá, annál is inkább, hogy a kimenetek vannak jelölve jól hozzáférhető.

Ki vicces ez a visszahívás))) valószínűleg először az első osztályban, amikor szükség van a szülők meg a fogantyút venni ... felejtsük el, hogy te magad is ésszerű és felnőtt ... nevetés, és csak. Fut át ​​a folyosókon keresve módon, még mindig van ideje, hogy megcsodálják a szépség és a helyi szín, még volt ideje, hogy a képek, illetve, ha még mindig itt vagyunk, hogy nézze meg? Meg kell tenni mindent!
A küldöttség a hindu Télapó :-)

Hogyan repülni Koh Samui
És akkor végül, miután ez a zűrzavar, megtalálni a helyes utat, és ellenőrizze, 10-szer a jegyeket vettünk vizet és Sikeresen feliratkozott a repülés Bangkokba.

Megy a fedélzeten, azonnal érezni a különbséget -, hogy ő egy igazi nemzetközi járat - a gyűjtemény minden faj és minden kultúrában! Volt egy csomó indiánok, Thaisz, feketék és néhány honfitársunk, ahogy repülünk Thaiföldön. Csak melléjük, és elmentünk egy helyre. De balszerencse, ültünk a különböző sorokban, egymás mögött, ami nagyon váratlan és kellemetlen számunkra. Minden az ülések vettünk, és transzplantált valaki irreális. Ez volt a tanulság a jövőre nézve: az első pályapont regisztráció kell kérni, bármi áron, minden járat minket a következő!

Mi történt köztünk ... Peter hervadt egyszerre, arca lógott feszültséget. Írtam neki egy üzenetet, hogy ő nem aggódott. Későre járt, és amúgy is a legtöbb utat, meg kellett aludni. Én egy kicsit megismerjék a szomszédok, ők elég idős házaspár, repülő Bangkok vásárlásra. A gépen mind ugyanaz volt a képernyő egy távirányító, hogy a repülés érdekes lesz.

Itt is, mint minden volt fejhallgató, csíkos takaró, ami nagyon praktikus, mint mindenütt a hamu gödör és egy sor kozmetikumok, amivel már ismeri. By the way, a felhalmozott készletek nekünk nagy praktikus nyaralni, mint azok tartalmát, valamint maga pénztárca, nagyon kényelmes.

Hogyan repülni Koh Samui
Fly voltunk egy kicsit több mint hat órán át, már nagyon álmos, és van egy snack. Nem sokkal a felszállás után, voltunk kínált ízletes és kiadós étkezés a menüből lehet választani.
Szolgáltatás és figyelmes a személyzet, az étel minősége - ez volt egy nagyságrenddel nagyobb, mint az előző járat, ami kellemetlen volt - kiderül, hogy a magyar, különösen nem áll a szertartás. Ott voltak annyira figyelmes, hogy minden kérelmet, különösen meglepte az éjszaka, amikor felébredtem, rögtön hozott 2 pohár vizet, nagyon óvatosan és nagyon megható! Aludtam fél óra teljesítmény) nem volt kényelmes nélkül egy felfújható párnát a nyaka, akkor nem fogadta el. Alkalmanként nézett ki az ablakon.
Mintha az űrben
Hogyan repülni Koh Samui
Thaiföld, repültünk már kivirágzott, és amikor az egész földet töltöttem az ablakon, nézte a furcsa falu azonos házak piros tetők, szorosan ültetett egymáshoz, és nagy, vízzel teli, rizsföldek, amelyek mérete és túlerőben lakott területeken.
Időjárás találkozott velünk nem nagyon napos. Ha ültetés senki tapsolt valószínűleg tapsolni csak nálunk, a szív és a megkönnyebbülés, hogy készül egy darabban))).

bangkoki repülőtér

A repülőtéren Bangkokban, ellentétben Abu Dhabi voltunk nyugodt és ellazult. Idő előtt a repülés volt 4:00, az eredménytábla a szeme előtt, minden világos. Általában, mi lett az egyik transzplantációs szokás szakértői járatait transzferek!))) Gyorsan megtalálja a kivezető utat, és elment sétálni a reptér környékén.
Repülőtér tűnt számunkra nem túl kényelmes, nem hasonlítható össze az arab kompakt napciklus. Itt menni a kapun, le kellett küzdenie dlinyuschie folyosó nem volt vége. Úgy látszik, így minden átmenet dolgozó mozgólépcsők hogy a szállított utasok csak egy egyenes vonal teljes hosszában.

Hogyan repülni Koh Samui
Mindaddig, amíg megy egy ilyen „szállítás” csodálja a gazdag díszítés a falak, sok festmények, freskók és virágágyások, rengeteg színes orchideák.
Ebben az esetben mindig hívja a turisztikai rendőrség száma 1155
Vásárlás víz, mi a saját több óvatos személy, felkeltette egy elhaladó részeg magyar, aki egyértelműen késik a visszatérő járat. A vad szem, megkért minket, ha ki, és szidta magát, amiért nem menthető, és vettem egy közvetlen járat. Magyar egymás szemében tanulni bárhol. Ő vakáció vége, és mi csak elkezdte ezt a gondolatot tett minket mosoly honfitársa Evader.

Bangkok-Samui

Samui repülőtér

Csatlakozz a csapat Odyssey élet!