Hogyan lehet ingyenes a Sheraton Hotel Shenzhen, Kína, a két stoppos! Két stoppos!

Hogyan lehet ingyenes a Sheraton Hotel Shenzhen, Kína!

Amikor éltünk néhány nappal Kínában, egy férfi déli részén, ami aztán megállt, és azt tanácsolta, hogy menjünk a partra úszni. Nyár volt, és az időjárás is, furcsa módon, nem volt nagyon meleg, ezért úgy döntöttünk, hogy próbálja ki. Természetesen mi is figyelmeztetett, hogy annak a ténynek köszönhető, hogy ez egy munkaszüneti nap, a tengerparton lesz egy hatalmas számos kínai, amit csak nevetni le, hogy néhány szabad méter a tenger nem lesz számunkra.

Aztán észrevette, hogy egy sunyi vigyorral házigazdánk, hogy később is meglepett. Kiderült, a parton a tenger szigorúan bekerített grid 50 50 métert, és több nem szabad úszni. Víz rendőrség ezt követi szorosan. Ez a kis fürdőhelyen teljesen tele a kínai. De nem ez volt a legnagyobb élmény. Szinte az összes kínai emberek 3 év, de legfeljebb 103 x viselt gumigyűrű. Még a fiúk és férfiak valamennyi korosztálya viselt az övén vicces színes gyermek felfújható körökben. Ez nagyon szokatlan volt megfigyelni ezt. Végtére is, a mi megértése - a tenger - ez azt jelenti, hogy úszni. Értik ez - bemegy a vizet akár a dereka (mintha egy nagyon merész és magabiztos, még a mellkas), és állni, hogy időről időre pattogó a hullámok. Között több százezer kínai emberek láttunk csak néhány valóban tudott úszni néhány méterre, majd felfegyverkezve gumigyűrű.

Azt mondják, hogy úgy tűnt, hogy az egyetlen külföldiek a parton, hogy vonzott sok figyelmet. Amikor még ment a vízbe anélkül, hogy egy közösség, majd elkezdett nyugodtan és magabiztosan úszni kínai meglepetésére nem ismert határokat. Úgy tűnik, hogy először láttam, hogy kiderül, itt lehet, és így csak megy, és még anélkül, hogy a felfújható eszközök.

Az emberek nem voltak olyan sok, hogy alakulnak számos WC-k, öltözők és zuhanyzók nagyon hosszú volt. Sokáig nem tudtunk fennmaradni ezen a helyen, ezért úgy döntöttünk, hogy séta a tengerparton. Hamarosan láttunk egy hatalmas Sheraton. Aztán beszéltünk a Hilton Hotelben, ahol egy nagy idő, amikor élt a szigeten a thaiföldi Phuket. Írtunk erről a honlapunkon.

De ez még nem minden! Amikor az időjárás kezdett az eső, mi, együtt az összes vendégnek bement az épületbe. Itt láttunk egy mutatót a medence, ami található benne. Része a fürdővendégek aki félt az eső, odamentem. Követtük őket, és végül egy szép nagy, fedett medencével. Úszni ott bőségesen, azt az öltözőszekrény, lezuhanyozott van (volt, amire szüksége lehet: szappan, törölköző, sampon, hajszárító, eldobható fésűk, stb.) Mi különösen meglepte a jelenléte a szekrény száraz szauna üvegből és tűk szagú gőz. A hőmérséklet bennük már alkalmas, így töltötte egy kicsit több időt. Úgy tűnik, hogy a kínai általában fogalmam sincs, mik ezek a szobák. Mi voltunk az egyetlen vendégek abban az időben.

Így most teljesen ingyen kipróbálni a varázsát a Sheraton. Talán egy jó ötlet, hogy letelepedni valahol sátra mellett, vagy távolítsa el a megfizethető lakhatás, és az egész napot tölteni az oldalon. Talán még soha térni erre a helyre.

Srácok, csak viselkednek megfelelően és gondosan a szállodában, mert ha a személyzet érti, hogy nem rezidens, a másik jó ember nem lesz képes kihasználni ezt a bónuszt. Talán akkor tegye a biztonság és lesz éber a jövőben. Ez sértené a hírnevét a többi utas és többé nem tud pihenni ott ingyen.

Ui Mivel a látogatás során a Sheraton nem volt egy kamera, volt, hogy egy fénykép az interneten, hogy mutassa meg, hogyan néz ki, mint egy szálloda.