Hogy emlékszem a nyáron - iskolai feladatok, esszék

Ezen a nyáron fogok emlékezni sokáig.

A fennmaradó időben a járat indulása előtt Antalya kellett tölteni a faluban a nagyanyámmal. Mikor jött meglátogatni, ő köszönt rám nagyon melegen.

Csaknem négy hét, segítettem neki a házimunkában, játszik a falusi fiúk és fürdött őket a folyóba. Este mentünk egy diszkó, és néha lovagoltak.

Airport ütött meg a legjobban az utasok száma. Voltak olyan sokan, hogy azt hittem, hogy az összes jelenlegi repülőgép nem elég. Mikor mondtam apa róla, nevetett, majd kifejtette, hogy a legtöbb ilyen ember találkozik, vagy látja el a barátai vagy rokonai.

Amikor bejelentették, hogy a leszállás a gépen, összefutottam vele először, és azonnal leült az első sorban az ablak mellett. Gondolom haragom, amikor felkértek, hogy elbocsátja. Kiderült, ültem nem helyünkre, és én is, hogy cseréljenek helyet a legvégén a repülőgép. Repülőút során elhagyta a legjobb benyomást. Nekem különösen tetszett a rázás, amikor megkaptuk a légzsákot.

Az Antalya repülőtér fő volt még, mint mi. Valamennyi említett különböző nyelveken, valahol siet, de nem volt gond. Amikor elhagyta a repülőteret, felszálltunk a kisbusz utazási iroda és száguldott át a város a szálloda.

Éjszakai Antalya meglepett nemcsak meleg, hanem a tisztaság utcákon, nagyon szép táj, a hegyek és természetesen a tenger. Ezt megelőzően a ötcsillagos szálloda, mentünk körülbelül egy óra. A szálloda egy lenyűgöző látvány. A teste tettek formájában hajók, munkások viseltek egyenruhát hasonló a tenger. Belül nagyon szép, és üdvözölt minket is ember beszél oroszul.

Száma, ahol állandó volt a földszinten, és a mi erkély volt egy nagy medence. Reggelire mentünk az ebédlőbe. Hatalmas volt, és mindenütt ott voltak a különböző finomságok. Lehet, hogy bármit, amit akar, és hogyan szeretné. Hús, hal, török ​​édesség, gyümölcs ... ettem reggelire, hogy csak egy óra lehetett menni a tengerre.

Mielőtt a régóta várt tenger kellett, hogy menjen át az ország egész területén a szálloda. Az út, mi számít hat medence, egy nagy vízi park, teniszpályák és több gyermek attrakciók.

Mindez ütött engem annyira, hogy nem tudom, hol kezdjem. A szüleim elvittek először a tenger, ahol a víz tiszta volt és meleg.

Azt naplavatsya elég, majd futott a vízi park. Kapcsolja be a hullámvasút volt, de ő mozgott elég gyorsan. Én még soha nem szórakoztató töltött időt.

A nap folyamán került sor a különböző versenyeken, lehetett enni és inni különböző italokat közvetlenül a tenger. A negyedik napon mentünk az Akvárium. Az ilyen sorok nem láttam sokáig. Akvárium én nem igazán szeretem. Lehetetlen volt rendesen megnézi cápák, rákok és más hal. Mindenki próbálta fényképezni a háttérben, annak ellenére, hogy tilos.

A második út az volt, hogy az állatkertben. Zoo Antalya érdekes, de jobb, hogy ott a délután, ahogy a nap nagyon meleg.

A tengeren töltött napok repült észrevétlenül. Friss hegyi levegő, változatos ételek, nagy szoba - amelyek mindegyike emlékezni fogok sokáig. Amikor eljött az ideje, hogy repül haza, és elkezd gyűjteni a dolgokat, vettem egy apa és anya ígéretet, hogy jöjjön ide vissza újra. Nyilvánvaló, hogy ez azt kell, hogy befejezze az új tanévben bravúrral. De sem megy kedvéért a többi osztályban.

a nyár hátralevő voltam a városban. A barátaim és mentem, mentem úszni a medencében, segítettem a ház körül szülők. Nyári elrepült nagyon gyorsan, de az emlékek is őrzi számos fénykép és a szívemben.