Függetlenül Japánban

Továbbra is növeljék a turisták Japánba.
Így 2 napig egy éjszakát, úgy döntöttünk, hogy menjen a Hakone Nemzeti Park. Van gőz Onsen (hőforrások), egy kis friss levegőt.

Hakone területe (vagy Hakone) a Fuji-Hakone-Izu (Fuji-Hakone-Izu) Nemzeti Park. Tőle Tokió, 80 km-re található. Mivel a folyamatos vulkáni tevékenység a Hakone területén számos földalatti meleg források táplálják a vizek mérhetetlen mennyiségű „Onsen” - a forró fürdő.
Hakone csak lett híres Onsen, amely ősidők óta jöttek a szerzetesek, udvaroncok, szamuráj és közönséges utazók, fürödni a gyógyító vize a forró fürdő.
Hakone onseny nyújt mindenféle: nagy fürdôkomplexum (Yunessun), saját onseny a szállodákban, saját fürdővel.

Valójában, az álmom - megmászni a Mount Fuji, egy napon, én megcselekszem, amíg mi kószált a környéken.

Annak érdekében, hogy a Hakone, meg kell Shinjuku állomásra, hogy vesz egy menetben akár több napig - amennyire azt szeretnénk, hogy ez kedvező - nem hiszem, sehol mennyit kell fizetni, és a megtakarításokat kapunk. Shinjuku állomáson már csak sétált a jelzéseket Odakyu sor, ott, közel a beléptető kapu, kérje a személyzet, hogy szeretnénk vásárolni egy 2 napos bérlet áráért 2 számukra - 10 000 yen (mint mondtam, az utazás Japánba közúti ), kaptunk egy térképet és angol füzet menetrend valamennyi közlekedési mód, amelyekre egy utazás.
Megyünk a metróban

Függetlenül Japánban

A képen a megjelenés jelek az állomáson ..
Vannak autók Japánban a nők számára (csúcsidőben)

kinyitják a szájukat - mintha azt kérdezné - hagyja-let. De senki sem táplált - és hirtelen - mert kell büntetni, és bátran csak nézett rájuk. Aztán felmentünk a megfigyelő fedélzeten a vár - meghatározott - ahol a tenger

Függetlenül Japánban

általában - a vár - ez egy múzeum, mintegy 4 emelet (1 emelet tényleg elkezdődik igen magas - mintegy 2-3 standard emelet).
Museum elég érdekes, de nem tudja, hogy a képek ott.
Elmentünk a tenger
Figyelem - toothy hullám

és még úszni

továbbá - vissza az állomásra (ott voltunk nem a turisztikai helyek, találkoztunk néhány nagyapja - az első kérdésre - az ausztrál, amikor azt mondták - Magyar - Nagyon meglepett, és azt mondta, hogy Magyarországon még soha nem látott, mi vagyunk az első Nagypapa angol nagyon jól tudta ).
Továbbá, felszállt a vonatra Hakone-Yumoto - a területen van egy szálloda, a bejelentkezési idő előtt szükség van, így az első napon voltunk tisztán a térségben
Hallgattam megáll - a vonat volt, hogy nincs képernyőn, azt hittem, hogy a mi - kiderült - nem, várjunk 10 percet sleduyuschego- közeledett. Néhány kis állomás, kényelmes

Ez a Hakone-Yumoto

Következő -, hogy megtalálja nálunk, azt mondták, vette a fogantyút egyenesen a busz, amire szükség van, hogy a hálózat a narancssárga busz. Emberek - nemeryannom, minden busz. Ez ütött a busz, amikor tele - különleges volt. Emberek, akik figyelik, hogy hány ember fér el, a férfi telefonált valahová, és majd egy másik busz érkezett.
A férjem pánik - semmi sem az angol, mindenki beszél japánul, angolul - egy hatalmas hangsúlyt.

Általában mentünk a buszon - kérdezte a sofőr, hová megyünk - a szálloda „Okada”. Ezután személyesen jelentette be, hogy a mi megáll, és általában azt képzelni, hogy ez csak nem tudja elképzelni, itt Magyarországon - mindenki kilép a busz, a sofőr azt mondta valami hasonló köszönöm a szolgáltatásaink segítségével, és hány ember - oly sokszor és azt mondtam -, amely három - mondja 3-szor, 8-8 alkalommal.

Mi is elmentünk a hotel egy ilyen funkció - köszönhetően az összes istenek, hogy kinyomtatják az utolsó pillanatban „hogyan juthat el hozzánk.” Olvassa el - megy a hotel „Okada” mászni a 8. emeleten, menjen át az egészet, forduljon vissza, majd menj ki onnan, majd - bumm - vagyunk az utcán, és előtte 2 más szállodák, valamint a neve - a japán - Volt egy darab papír nevezett, megtaláltuk a kívánt karaktert, és elment

Függetlenül Japánban

Ma reggel kellett vennem a fiát a tanulságokat. Tartott-házig, így a CO, azt viszont, hogy menjen vissza. És akkor a nagymama az ő osztálytársa hátam mögött azt mondta: „Kötött összetartó, de nagyon gyerek elhagyott gyermekek foglalkozni kell!” Ezért van így, mert én kézimunka rovására saját szabad idő, alvás általában, hanem az időt a gyerekek.

Én vagyok az egyik kevesebb eszközzel „anya-nihilisták.” Gyermek megtanulja, és jön. Aranyérem a házban már, akasztás, porosodik egy feltűnő helyen. Az agy lányai a fej még nem fektetett, így van, hogy nem az eredeti berendezés. Minden ülésen jövök egy nyitott egy újszülött: jogos kérdéseket más felelős anyák, mint a „Hogyan döntötted №768 oldaltól 878 787 tankönyv zaslantsev-Mars” be nekem, hogy a csikorgó megállt. Én azonban nem a konfliktusok elkerüléséhez a tanár. De tudtam, hogy oldja meg a lehető legkisebb veszteséget. Hogyan? Ez fedezi a nyilvántartásában.

Talán már írtam ilyen hozzászólásokat, és figyelmen kívül hagyni, de írok megint, fegyveres eszközökkel figyelmeztetett. Tegnap otthon voltam Moszkvában és unokája fogadott lánya, unokája közérzet, mindent a megszokott módon, az unokája is egyre jobb, a lányom volt elfoglalva a házimunkát, és játszott vele unokája nevetve nagyszerű volt. Semmi sem jelezte a vihar, és elrontotta a hangulatot, amíg jött ide ezt az SMS-ka