Fogása ponty és busa burgonya

Szeretném elmondani neked egy nagyon egyszerű fúvóka, amely lehet fogni egy másik fehér hal, beleértve a nagy, mint a ponty és ponty, és még fehér cupids. Erről a fúvóka tanultam, mint a gyermek a nagybátyjától.

Vissza a hetvenes évek elején a múlt század, a szülőfalum, egy kis patak folyik a traktusban, építettek egy gátat, és hamarosan kialakult egy jó és egy elég mély tó. Az összes többi halat, és sivár, bodorka, sügér és csuka, önmagában elvált több éve, de a ponty vásárolt, és elindított egy tóba farm. Néhány évvel a halászok nem szabad halászni, majd elkezdett halászat kiterjedését.

bácsi gyakran elvitt minket az unokatestvérével egy halászati ​​út. Ő volt egy mohó ponty horgászok és a fogást csak a halat. Mi, fiúk, elkapni a kis csótány a Okushko és boldogok voltak.

Tehát miután kiszállt a hátizsák egy fél literes üvegben, és benne feküdt. közönséges burgonya, csak nagyon kicsi. Nyilvánvaló volt, hogy ez egy főtt krumplit.

Fogása ponty és busa burgonya

Kérdéseim bácsi azt mondta, hogy sok halász használja burgonyát egy fúvóka. Ha gyakran használja a halászat, és még rávegyék őt hal, a ponty nem adja fel ezt a mellékletet.

- És hogyan főzzük - kezdtem kérdezni. Azt válaszolta, hogy nem kifejezetten készíteni. Amikor a burgonya főtt állat-, akkor ki kell választani a még nem kellően hőkezelt burgonya nagyon finom, korábban valami átszúrta vele. Ez a szabad szobák ellenőrzésére. A burgonya nem esik szét, amikor egy defekt, de nem maradhat nyers. Meg kell találni a középutat.

Aztán meghallgattam az egészet, ahogy mondani szokás, „beburkolóztak a fejüket,” még megpróbálta elkapni egy-két alkalommal, de a gyerekek nyugtalanság nem hozta meg a kísérlet végén, és elfelejtettem a burgonya sok éven át.

Emlékeztem rá, már élő Kazahsztánban, amikor elkezdett fogni ponty. Az első kísérletek sikertelenek voltak. Próbáltam elkapni a Szir-Darja. Fish harapás meg mindent: a kéreg fekete kenyeret,

Fogása ponty és busa burgonya
A fekete-fehér morzsa kenyér, konzerv kukorica, de a burgonya nem vették figyelembe. Csak később jöttem rá, ezt a hibát: Azt halászó különböző helyeken, és ő nem volt ideje, hogy megszokja az új fúvókát.

Ismét én megunta, hogy több éven keresztül. Csak amikor felfedeztem a folyó Kuan-darja, én tényleg megnyílt a burgonyát egy fúvóka. Ott volt, hogy ő játszotta a fő szerepet.

Ez történt az alábbiak szerint. Mentünk a barátaival, hogy a folyó minden héten, gyakran mindkét kimeneten. Szóval, egy pár utak egy sorban, vettem egy burgonya, főtt a tűz és rávegyék egy és ugyanazon a helyen, nem is próbál a halakat. És akkor jött a próbát fogás.

Érkezés a reggel, én rendszeresen csalik helyet, és este ismét csalik, horgászbotok már szerezte burgonyával. 20 perccel később a tetején a rúd egy donok megrándult, és rögtön csalit. Load tekercs kuplung, dobott egy horgászzsinór. Először sazanchik kicsi volt, körülbelül 2 kg, de ez volt az első halat fogott a burgonya. Addig, amíg besötétedett, fogtam egy pontyot, kevesebb, mint az első, és két harapás nem realizált. Mielőtt elhagyja ismét jó volt zakormka, jó termék olcsó. Reggel indul a teljesítményt. Nem vártam ezt. Fish megragadta a burgonya, mintha a sorban állás. Bites gyakran megtörtént, bár voltak rendezvények. A délelőtt folyamán fogtam több mint egy tucat ponty, és még egy amur.

Fogása ponty és busa burgonya

Ezután az incidens után, kezdtem gyakori használata burgonya, mint egy fúvóka. És elkapni nem csak a fent említett halat. Miután az ősz a burgonya ment ponty. Abban az időben, egy vicces történetet.

Ebédeltünk mellett én horgászbot, mint a tér lehetővé teszi. Amikor megpuszilta egy ponty, és elkezdtem ragaszkodni a burgonya, az egyik barátom, nagyon meglepett elme fúvóka ebéd közben.

- Hogyan jutottak ilyen roundels? - kérdezte. Abban második, barátom azonnal válaszolt: „Igen, ez az egy húsdarálón itt ilyen lyukak csavarják” - és megmutatta a levelet az ujjaival, a „körülbelül”. Minden nevetett.

De minden nagyon egyszerű. Mivel alapvetően vásárolni burgonya, étel, rendszerint nagyobb. A tippeket vágtam gumó 12-15 milliméteres rétegeket. Kaphat nyírni 5-20 ml-es fecskendő (attól függően, hogy a halfogás megy: ponty és busa és amur nagyobb kisebb ponty) és a henger rezhu őket, nyerhető takaros. További podsolonovatoy szakács egy kevés vizet, ha a víz felforr, 5 perc után indul fogpiszkáló check fúvókát. Attól függően, hogy a minőség a burgonyát főzzük 7-12 percig. Sokkal jobb, hogy válasszon, hogy ne veszítsék burgonya úgynevezett kemény típusú. Ha úgy érzi, mint egy fogpiszkáló könnyen áthatol a burgonyát, és csak a közepén, ahol nem Dowar, meg kell állnia, itt az ideje, hogy kapcsolja ki a tűz, engedje le a felesleges vizet, és hagyjuk kihűlni, és szárítsuk meg egy tésztaszűrő.

Fogása ponty és busa burgonya

Akkor kell távolítani, például egy korsó és ízt. Én általában adjunk hozzá egy pár gerezd fokhagymát peremyatogo a pépes. Mindez dob az üvegbe, zárja le a fedőt, és rázzuk össze. Reggelre a szag megszűnik. By the way, én már kísérletezett különböző illatok: fahéj, csillagánizs, szerecsendió, kardamom, menta és sok más fűszerek, megtalálni őket egy dobozban a konyhában a felesége.

Karas a fokhagymás szag közömbös. Továbbá, hogy nem megy tovább a fahéj.

Carp több fényt szagokat, mint a borsmenta, vagy ánizs.

Sok horgász használja kivonatok vagy tinktúra formájában, vagy illóolajok különböző illatanyagok. Ahhoz, hogy a hal pontozott, nem csöpög a csalit vagy csali sok kivonatok és olajok. Sokan nem jelent is. A szúrós szaga hal mehet, de ha hozzáadjuk a természetes illata szárított levelek vagy magok, akkor nem kell félni, a szag mérsékelt lesz.

Fogása ponty és busa burgonya
Egy másik recept szeretnék megosztani veletek. Elkészített henger elhagyható forró finomított napraforgóolaj, és főzzük ugyanúgy, mint abban az esetben vízzel. Átsütött burgonyát hagyjuk kihűlni egy tésztaszűrő, míg megszabadulni a felesleges olajat. Ez a recept a különösen jó, ha készítünk egy fúvóka előestéjén halászat, hanem az esti órákban. Mivel az idő múlásával az olaj kezd gorknut, és a halak már nem reagál rá, éppen ellenkezőleg, megpróbálja ereszcsatorna ezt a helyet. Minél hosszabb a burgonya levegővel érintkezik, így még rosszabb, és még inkább nem használja ezt a tip egy nap.

Amint azt már említettük, ez a fúvóka más nagy fehér halak, kisméretű, nem a száját. Amellett, hogy ezek a fajok, rábukkantam és Rudd és a nagy Aral bodorka, ide még egyszer fogott csukát. Úgy tűnik, sok éhes volt. De ez hihetetlen esetekben, bár én már az esetekben, amikor a kenyér tészta kukorica egész csuka. Ez a hal kiszámíthatatlan. De ez egy másik történet fúvókákat.