Fishing on az Ural folyó, horgászat

Jó napot kívánok. Ahogy talán már sejtette, mi fog összpontosítani halászat. És ma fogunk beszélni a fő folyó az Orenburg régióban - az Ural. Sokszor ott a halászat és ez a kedvenc helye, ezért szeretnék mondani, a halak élnek ott, hogy mit lehet elkapni, és több, és ez fog beszélni a fajta ragadozó halak. Nos indul
Az Urál, otthon ilyen fajta ragadozó hal, mint a domolykó, ide, domolykó, sügér, csuka és harcsa. Ragályos ragadozó halakat fonás, de azt tanácsolom, hogy rögzítse a legalább egy alsó és egy úszó rúd. És van néhány ok, amiért azt tanácsolom, hogy vegye ki őket. Először is, a hal aktív főleg reggel és este (harcsa fogott éjjel), és így abban az időben, míg a ragadozó halak megszűnik csipegessék, hogy elkapjon egy kicsit sivár (ez egy kis halat ezüst).

Legfőképpen Emlékszem az első halász harcsa, amikor vettem egy apa. Minden nap hajóztunk a hajón, és fogott bodorka, vörösszárnyú. Amikor beesteledett, apja kezdett a zherlitsy a legmegbízhatóbb hely messziről láttuk nemrég kidőlt fa, a törzse volt a víz felett, és a többit a strandon, úsztunk a fát, és apám kapott nagyon vastag damil egy meglehetősen nagy horog, ő csomagolva damil a fa körül, kötözték és ültetett Rudd úgy, hogy fele volt a víz felett, és mentünk a bankba, hogy szamár. Az éjszaka folyamán fogtunk néhány kisebb harcsa, de nem voltunk meglepve, amikor látták, hogy a fa, amely fel van szerelve a fa mögött eltűnt. Képzeld el, milyen méretűnek kell lennie harcsa, amely képes volt, hogy elvisz egy fa, amit szintén rögzített földi részének lovait. Aztán elkezdtünk keresni egy fára, és úszott el attól a helytől, ahol ez volt a sok, de nem találja a fát. Lehet, hogy valaki szerencsés, és megtalálták őt, és talán, harcsa damil tört lejött a horgot. Az egyetlen Kár, hogy én soha többé nem találkozott ilyen óriások.
Minden sikeres horgászat és biztos vagyok benne, hogy Ön biztosan fogni a halat álmaid!

Ajánlott vásárolni: vraschalok készlet (9 db)