Csendes tó az erdőben, ijesztő történeteket

A történet, amit szeretnék mondani, volt tavaly nyáron.

Ez volt péntek délután, amikor a barátom hívott, hogy Szemjon halászat. Néha elhagyja a csendes, viszonylag távoli helyen egyedül lenni a természettel, enni friss leves saját kifogott halat. Néha veszünk valaki, de aztán az egész esemény átalakul egy másik pia a természetben közel a tó, így gyakran megyünk együtt. Már ismerjük egymást, mivel az egyetemi mostantól barátok családjára mindkét nem idegenek az utazás és a túlélés a természetben, ez nem az a szakmai látogatók, de a kampányok kellett történnie.

Sam, mint régen, hogy hívja őt, olvasta a helyi fórumon egy kis tó, amely körül sűrű erdő, falvak és más települések területén nem sok kilométert. Különösen népszerű ez a hely nem élvezte annak a ténynek köszönhető, hogy nehéz volt elérni, ha elég többi hal tavak. De még nem döntött, hogy csatát, így Sam és úgy döntött, hogy ez a tökéletes választás.

Az volt a tervünk az alábbiak szerint: szombat reggel megyünk, megyünk az autópályán mintegy 40 kilométerre, majd kapcsolja egy földútra megy keresztül mintegy 5 km-re, annyira, hogy egy sor, hogy a faluban. Szükségünk van a másik irányba, mint van néhány régi pályán, de ez nem megy nagyon mélyen az erdőben, ahol elhagyjuk az autót, és menjen gyalog hátizsák a pontot. Mielőtt nekilátnánk a tó csak az esti órákban, rakjuk fel sátrakat, vacsorát, vacsorázni, az alvás és a kora reggeli elkezd halat. Zavaros csak azt kellett vennem egy napot hétfőn a visszatérő vasárnap nem volt ideje, de dacolva a harag feletteseinek, azt kérte, hogy menjen, és reggel 6-kor, szombaton elindultunk.

Megvan az a hely, szinte menetrend szerint, de már keresik a megfelelő fordulat egy földútra, majd tévedt egy kicsit az erdőben, így mentünk a tó, ahol a felület kialudt az utolsó tükrözi a naplemente sugarai. Sötétedés előtt csak sikerült sátrat, és intézkedik a dolgokat. Alkonyatkor az ég felhős késleltetett és elkezdett szitálni az eső. Ezért úgy döntöttünk, hogy ne egy tűz, hanem vacsorázni, amely nem igényel főzés, és lefekszem. Evés után egy-két szendvicset, és mosott le a házi kuvasz, másztunk be a sátorba, csomagolva hálózsákban, térfogati frakció szemerkélő eső elaludt.

Felébredtem, amit a barátom ki a hálózsák és settenkedik keresztül, hogy az ajtó a sátorban. Úgy döntöttem, hogy ő türelmetlen volt, hogy a fürdőszobában, így nem aggódni, csak morgott:

Sema biztonságosan felmászott, de elfelejtettem, hogy lezárja a bejáratnál, mivel ebben a sátorban csúszott hűvös éjszakai levegő és a nedvesség jön a tó. Túl lusta voltam, hogy ki a hálózsák, hogy lezárja a bejáratnál, ezért úgy döntöttem, hogy várjon, amíg a barátom vissza. Ott feküdtem körülbelül húsz percig. Aztán elkezdtem elveszíteni a türelmét, és kiabált valamit, mint:

- Nem a lift született! - de senki sem válaszolt.

Az utca már kezd fény, ezért úgy gondoltam, hogy Sam csak úgy döntött, hogy a tűz és elkezd főzés reggeli. Kiszálltam a sátor, hogy erősítse meg a feltételezések mellett mindig van, hogy hamarosan.

Amikor kint voltam, először nem értette, hogy mi folyik itt, Sam felállt, hogy szembenézzen az erdő, a keze meg az Ön oldalán. Ismét hívtam nevét, ő nem reagált, és elmentem hozzá, elkezdte mondani:

- Alszol itt? - de abbahagytam a mondat közepén, mert verte a barátja, és látta, hogy a szeme csukva volt.

Korábban Sam nem volt látható a alvajárás, úgyhogy meglepett egy csomó, amit látott. Megint eltelt vele, intett a szeme előtt zárva van, és nem várta meg nem volt válasz. Nem tudom, mit kell csinálni egy ilyen ember, így csak álltam ott, és mechanikusan próbál kitalálni valamit, látszott, amikor Sam nézne ki, ha a szeme nyitva volt, azaz az erdőben. És amit láttam, sokszor álmodom egy rémálom. Eleinte csak észre, hogy valami mozog a fák között, de ha közelebbről megvizsgáljuk, rájöttem, hogy van, az emberek séta a fák között. Mindnyájan akár meztelenül vagy ágyékkötők. A kezében nem volt semmi, és nekünk úgy tűnik, nem fizet a figyelmet. De minél többet néztem, annál kevésbé valóságosnak tűnt. Néhány ember megy fáról néhány rándulások, néhány elérte a fa, volt neki sokáig, aztán visszajött, és tette mindezt csendben. Az összes villódzó nem volt olyan rendszer, de aztán csináltam egy buta dolog. Óvatosan kihúzta a szike, kihúzta a pengét, és összeszorított kezében az egyetlen fegyver, vett egy pár lépést feléjük.

Szeretek át egy láthatatlan vonalat, és nem is volt ideje, hogy kiabálni valamit, a szavak és megragadt a torkom. Minden ember, aki kiment a kondi a fák között, megállt, és most nézett egyenesen rám. Mindez történt teljes csendben, ami lehet csak a nyári erdőben hajnal előtt. Az ilyen viselkedés nem tart tovább, mint egy percig, aztán rendezetlen oszlopok kiköltözött az erdőbe a mi irányba Sema. Megfordultam, készen arra, hogy fut, akkor is megragadta barátja karját húzza őt, de én szó szerint megdöbbentette, amikor láttam a parton és környékén sátrainkat pontosan ugyanazok az emberek, félig meztelen, minden egyes szennyeződést és az esetleges egyikük nem termel semmilyen hangot.

Az emberek az erdő körül minket, de nem merte megközelíteni, kétlem, hogy ez megakadályozta a késem, de megakadályozott nem végeztek. Így vagy úgy, elkezdtek járni körülöttünk, a dallam, a helyén, ismét nélkül rendszert, de ezúttal én és fogta alvó barátja a hüvely. Volt valami, amit soha nem várt, Sam hozzám fordult, nem tudtam örvendezni, de egy pillanat alatt az arcát, rájöttem, hogy még korai. A szeme még mindig zárva. Elengedtem a hüvely kabátja és egy lépést hátrált. Sema gyors pontos hatását kiütötte a kést a kezemből, és a második csapást küldött nekem egy kiütéssel. Nem is volt ideje, hogy kitaláljuk, így nem tudtam várni ilyesmi aludni alvajáró.

Felébredtem mind ugyanazon az oldalán a nap vakító szemem, és fejemet lüktetett könyörtelenül. Eszembe jutott az események a reggel, és elszörnyedve, de gyorsan körülnézett, láttam csak egy sátrat, és nem félig meztelen férfiak. Ez felvidított egy kicsit, legalábbis mi nem jutott be a karmai néhány szekta él elvonultan ezekben az erdőkben. Felkeltem, és bizonytalan léptekkel a sátor, szédül, hullámok hányinger hengerelt, azt hittem, hogy miután ezt az utat Seme kell sokáig elviselni a bárban a csapást. A gondolat lett egy kicsit több móka, különösen azért, mert jött a sátor és ott látta Sema, alvás, csomagolva a hálózsák.

Elhatároztam, hogy nem ébred rá még, és ment a folyóba, majd tett egy tűz, és elkezdte, hogy készítsen reggelit. Amikor reggeli készen volt, mentem vissza a sátorhoz, benézett, és így kiáltott vidáman: „Kelj fel, Tyson benyújtott enni!”, Én úgy döntött, hogy ezt a becenevet most szükséges, hogy megszilárdítsa a Sema, mert kiütött nagyon ügyesen. De a reakció az ő részéről nem volt, aztán felmászott a derekára egy sátorban, és elkezdte zavarni a barátom után alszik. De aztán észrevettem, hogy az alján a hálózsák mutat valamilyen sötét nedves foltok, nem értve semmit, azt óvatosan bontani, és látta, hogy a barátom a hasa kilóg a kedvenc jackknife. Bunkó, én esett ki a sátorból, és mászott tőle pár méterre. Voltam a pánik, nem tudom, mi köze a szavakkal leírni az én állam értelmetlen, és valószínűleg az ilyen szavakat nem veszi fel.

Valahogy rávette magát, hogy menjen vissza a sátorba, és úgy érzi, a pulzus, de hiábavaló volt, barátom meghalt, és már megkezdte megmerevedik.

Aztán olyan volt, mint egy idegösszeroppanást, felugrottam, és futott, futott sokáig, most már emlékszem, és megérteni, hogy mi tette pár hurkok az erdőben, de aztán nem érdekel. Futottam, esett, amikor már nem fut majd vánszorgott, majdnem eső, és nem érti, hogy miért csinálom, de a megállapítás a mi elhagyta a kocsit, estem mellé kereket, és zokogott, zokogott hosszú ideig, lehet egy óra, talán két. Több vagy kevesebb jött hozzám csak késő este.

Aztán felhívtam a rendőrséget, és mentőt, nem féltem, és valahogy nem történt volna, hogy én is gyilkossággal vádolják. Általában hogyan történt, elhívtak a kihallgatás sokat, de aztán valamilyen okból úgy döntött, hogy hidd el, azt mondtam az egész történetet, anélkül, hogy bármit is elrejtett volna. Ennek eredményeként minden hibáztatta a baleset, olyan, mint a barátom, elvágta a torkomat éjjel, egy roham somnambulismus. Azt is javasolta, hogy menjen pszichológushoz, mert nyoma sem ember, vagy a strandon, vagy az erdőben a rendőrség nem talált, de leírtam mindent, amit én elképzeltem a hajnal előtti sötétségben, de a többit én találtam vagy hallucinál.

Én nagyon nehezen megy át a dolgokat, hogy történt, sok gondolni. De még mindig nincs válasz a kérdésekre: kik voltak ezek csendes emberek, miért vannak, és nem kétlem, hogy ez megölték barátom, és én még nem érintette, hogy miért, a végén, én nem ültetett gyilkosságért , linkeket, ezek a szervek már, így számomra ez is egy rejtély.