Chiang Rai hogyan juthatunk el oda, hol élnek, milyen

A város-ben alakult régen, 1262 a király a királyság Lanna a Kok folyón. Ezután Chiang Rai tartozott Burma, és csak 1786-ban volt a thai városban.

Most Chiang Rai jön a sok turista. Chiang Rai vonzza őket, nem csak a látnivalók, hanem az a tény, hogy nagyon közel van az úgynevezett arany háromszögben, ahol a határok három ország - Thaiföld, Burma és Laosz.

Mintegy Chiang Rai gyönyörű hegyek és sok természeti látnivalók. Nagyon közel Royal Villa Doi Tung (Doi Tung Royal Villa), és egy csodálatos kerti virágok Mae Fa Luang (Mae Fah Luang). Nem messze Chiang Rai él több északi törzsek, a falu, ami nagyon érdekes látni. A parttól mintegy 60 km-re Chiang Rai a kínai falu Mae Salong tea ültetvények. Az Arany Háromszög Chiang Saen kerületi található Ópium Múzeum.

Hogyan lehet eljutni Chiang Rai (Chiang Rai)

1. síkon. Chiang Rai területén repülőtér, amely található, 8 km-re a város. Érkeznek ide Bangkok járatok tekintetében.

Jegyek végzi több légitársaság:

AirAsia (www.airasia.com saját) - 3-5 járat naponta szerint az intézkedés, hogy ezek elég gyakran, akkor jegyet 20 $. A normál jegy ára nélkül kedvezmény - 50-70 dollár.

NokAir (www.nokair.com honlap) - 5 járat egy napi jegy ára körülbelül 50 dollár.

Thai Airways (www.thaiairways.com saját) 3 járat naponta, jegyek ára körülbelül 100 $.

Jegyek lehet keresni és vásárolni itt: www.aviasales.ru

AirAsia és NokAir cégek repül a régi bangkoki repülőtér - Don Muang. Thai Airways repül a Suvarnabhumi repülőtértől. Az utazási idő 1 óra 20 perc.

Ha repül a Magyarországról Thaiföldre, akkor érkezik a Suvarnabhumi repülőteret, ezért ha azt szeretnénk, hogy azonnal repülni Chiang Rai, akkor jobb, hogy válassza ki a járatok a Thai Airways. Ellenkező esetben meg kell mozgatni az egyik repülőtérről a másikra, hogy nem fog sok időt.

Chiang Rai repülőtér és a város legjobb megközelíthető taxival (200-300 baht).

2. Chiang Rai érhető el busszal Bangkok. Buszok indulnak az északi buszpályaudvar Bangkokban Mochit (MoChit). Hajóút időtartama 8-10 óra, ára 600-1,000 baht ($ 20-30), attól függően, hogy melyik osztályba választhat busz: VIP, 1. osztály vagy 2. osztály.

3. A Chiang Rai el lehet jutni a zöld busz buszok Chiang Mai. Az utazási idő körülbelül 3 óra. Jegyek elővételben, kívánatos, hogy legalább egy nap. Hajlandóak sokat.

Meg kell jegyezni, hogy most a Chiang Rai működik két autóbusz állomások: New Bus Station vagy Terminal-2 és Old buszpályaudvarra vagy Terminal-1. Régi buszmegálló található, a város központjában, közel az éjszakai piacon. Ki szolgál, csak a külvárosi területeken. Buszok Bangkok megérkezik az új buszpályaudvar. Két autóbusz állomások gyalogos busz. BT60 Költség ($ 2).

4. A Chiang Rai érhető el a víz! Hajóval a város Tha Ton: nyilvános hajó indul Tha Ton at 12:30 áron 350 baht ($ 12). utazási idő 3,5 - 4 óra.

Pályaudvar Chiang Rai nem, így a vonat nem tud Chiang Rai.

Hol marad Chiang Rai (Chiang Rai szállás)

Akkor él a városban (a legjobb, ha talál egy hotel közelében az éjszakai piac), vagy megáll a közelben Chiang Rai, a hegyek és a természet élvezetére. A főszezonban Azt tanácsolom, hogy foglaljon szállást előre. Én mindig itt foglalásról: booking.com. ha nem talál semmit, I am looking: agoda.com.

Laktunk egy kis szálloda Baan Bua Guest House 460 baht ($ 15). Legyen benne én lefoglalt egy nagyon előre, a hotel néhány népszerű, amikor már minden szoba foglalt volt!

Zöld gyep a ház előtt, egy csomó helyen, ahol meg lehet tenni az autót.

Hotel Baan Bua Guest House Chiang Rai

Szokásos szoba, ventilátor, egy nagy ágy, egy zuhany meleg vízzel.

Reggeli azonnal, Amerikai reggeli 150 baht személyenként. A finom és tápláló!

Amit látni Chiang Rai - Chiang Rai látnivalók

Amellett, hogy sok szép helyek körül Chiang Rai, a városban, láthatjuk több templomok

• Wat Phra Kaeo (Wat Phra Kaew) - híres, hogy itt a szobor a Smaragd Buddha találtak, amely most Bangkokban Wat Phra Kaew a város központjában.
  • Black Temple és Múzeum Baan Si Dun. Tény, hogy ez nem a templomban, és a skanzen, ahol egy thai művész készített 40 házat tradicionális thai stílusban.
  • White Temple - Wat Rong Kuhn (Wat Rong Khun). ami 13 km-re Chiang Rai, abba az irányba, Chiang Mai.
    Híres White Temple - Wat Rong Khung közelében Chiang Rai

Maga a város egy gyönyörű arany óratorony (Clock Tower). Minden este 19:00 órakor tartalmazza a zene és a fények. De nem találtunk ezt az elképzelést.

Mi is mindig vonzott az éjszakai piac Chiang Rai, hogy nem lehet egy finom és olcsó étel. Van egy nagy élelmiszer bíróság. Asztalok, és a sátor körül a különböző élelmiszer.

Chiang Rai hogyan juthatunk el oda, hol élnek, milyen
Az emberek nagyon sok. Többnyire helyiek és a thai turisták számára. Nagyon kevés külföldiek. Helyi jön a thai rum, hogy élelmiszert, a Coca-Cola és a vacsora!

Mi van, csak nem! Sok tenger gyümölcsei, finom hal, rák.

Seafood: tintahal, garnéla
Chiang Rai hogyan juthatunk el oda, hol élnek, milyen
Ízletes hal és valami nem érthető :)
Kagyló és rák

És az éjszakai piac Chiang Raya nagyon népszerűek ezek a cserepek - Hot Pot, ahol lehet, hogy levest. A költség az ilyen leves 70-100 denevér (2-3 dollár) függően a hozzávalókat.

Hot Pot
Hatóanyag leves :)

Azt akartam, hogy, mivel a thai levesek nagyon szeretek, de aztán valamilyen okból úgy döntött, hal 😎

Chiang Rai hogyan juthatunk el oda, hol élnek, milyen
Vacsora sör az éjszakai piac Chiang Rai kerül nekünk 400 baht ($ 13).

Apropó Chiang Rai nem lehet nem is beszélve a masszázs szalonokban. Általában, amikor mentünk az Észak-Thaiföldön, azt képzeltem, hogy minden este, vacsora előtt, megyek egy thai masszázst, amely minden jól dicsérték Chiang Rai és Chiang Mai. De nem volt ott - mi volt annyira gazdag program, amely masszázs egyszerűen nem volt ideje.

Chiang Rai sok masszázs szalonokban, az idő vacsora előtt volt, és mentünk, hogy csinál egy üdvözlő masszázs.

Mi vezette be egy szobába, a második emeleten, itt kapnak pizsama 😎

Masszírozással kész. )

úgy gondoltuk, hogy kell lennie egy szuper masszázs. De, sajnos, masszázs Chiang Rai nem vagyunk nyűgözve. Bár a költség nem drága - 150 baht ($ 5), valamint a Samui, én masszázs 250-300 baht. Mégis, minden attól függ, a masszőr a szerencsés. És ami a legjobb masszázs az Észak-Thaiföldön, még mindig meg kell mondani.

Nézd frissítések a honlapon, és iratkozzon fel hírlevelünkre. Mert nagyon hamar elkezd írni a mi új útra, ahol mentünk!