Azovi-tenger augusztusban - a

Azovi-tenger a gyermekek tevékenységét. Az árak az Azovi alul, és a gyerekek is jobban, hogy bekerüljenek a víz is. Az egyetlen dolog, ami gyakran zavaros tenger, de ez annak köszönhető, hogy az alsó, de ez a Azovi-tenger. Egy hely, ahol lehet választani attól függően, hogy mire van szüksége. Ha a város volt a Rendelőintézet, a Yeisk, ha egy kicsit több vad, de poprivlekatelnee hely, Dolzhanskaya Spit, akkor működik jól, ha autóval utazik.

Voltunk Yeisk, vannak kedves emberek, senki sem kívánja, hogy a szalag akkor ragacsos, udvarias vezetők és rengeteg strandok, és senki sem ül egymás fejét, minden megvan a maga helye.

Hogyan alakult ki nagy itt ezért kapok nélkül három évig a tengerben, röv agya hagyja (((
És ez tényleg mindenhol (elvékonyodása az ukrán Fekete-tenger és az Azovi-tenger partján, pontosan) Hogy a déli akar, kivéve a déli part Krím és az Azovi és a Fekete-tenger azonos álláspontot képvisel az utolsó egy fotón post)), beteg szürkeség „szélén örökzöld paradicsom” ... Nos 40t.r. Az ár elég ésszerű krasoten általában))

Ja, és én minden rovarok Félek)) Egyszer én a kocsiba pók éjszaka. Aztán Moszkvában élt), mióta kiköltözött a tapasztalatok az autópálya, hogy ubit_) beteg))
hűvös ünnep) Tudom orosz nyaralás a déli) és olcsón) sooooo)) 3-szor olcsóbb, mint az egy nekem kerülni Ciprus

Wow, hogyan)))) Szintén a jövő évben szeretnénk levenni a tengerbe. Azt akartam, hogy fekete. De most az ötlet közvetlen nem hagyja el a kagyló az Azovi.
Apropó sáska: az első alkalom az életemben, ebben az évben az országban észrevette ezt a szörnyű dolog ... A francba ez tényleg inspirálja valami ... szörnyű ... Mint egy másik bolygóról hüllő

Mi vagyunk a Azovi-tenger nem megy, élünk a parton (látható az ablak)

Swim megyünk a Fekete-tenger, van nagyon piszkos. Szinte minden nyári városi strand miatt zárva kolera.

A Bergyanszk biztosan tisztább, de az árak szinte ugyanaz, mint a Krímben, amely véleményem nem indokolt.

Köpni szabad Kirrilovke, úgy dönt, hogy lezárja nem volt éjszakai Kulub Texas, nem fog aludni, az biztos, tavaly voltak, amelyek egy étkezés van feszültség, van egy jó delfin, vízi park, de ebben az évben fogunk menni Bergyanszk közelebb, hogy ott

Taganrog! Ez valójában egy nagyon szép város.

Annak ellenére, hogy mit hajt. Ha a természetben, távol a város, ez jobb Golubitskaya. Mi szerelmeseinek szórakozás, séta a bevásárlóközpontok. Van TC Marmalade egyszerűen fantasztikus! Ugyanazon az emeleten, mint 2 szórakoztató mazes a gyermekek számára. És egyikük még egy mászófal)) én még soha nem láttam ilyet)) egy igazi mászófal a mennyezetre szőnyeg))
Reggel mentünk a tenger, akkor a menza / kávézó, majd bainki, majd újra a tengert, és az esti séta a plázában, vagy a játszótéren) Nagyon tetszett ott.

Theme Park, ahol a nagy.

A Golubitskaya nem volt, mint a többi általában Dolzhanke.Tam Spit, egyrészt az öböl Taganrog, másrészt, ha megy min10 Azovi more.Plyazh mindenhol egyforma, hanem a homok és a kis és fragmentált rakushek.Est sok bázisok és kicsi, túl sok ember.

Mi volt a Azovi-tenger és a gyermek 2 éves. Az úgynevezett „Azovi-Land” Sooo mi tetszett. egy külön területet, homok, a tenger tiszta és sekély, csak a kis gyermekek és a nem úszók. disco gyerekeknek, felnőtteknek akvaerobika, lövészet, net röplabda, strand játékok. 3 étkezés naponta többet a szovjet menza hasonló, de nem rossz. Voltunk egy két családi ház, kevés hely van több, kevesebb a házak malyuski. Nagyon élveztük

rotavírus-fertőzés, ez is felvette bárhol a tengervíz nyaldosta megüt a szájban, és minden, a lányommal, így volt ivóvíz neosmktin most jött ki a medence én TGYB vizet nyelt, azt azonnal megadta filtrum STI, hirtelen kapott egy fertőzés a szájban

Szintén Yeisk az elmúlt évben pihent. Nagyon tetszett. Ebben az évben a házat. Synulka izmos kis lehetetlen. A következő évben, biztos, hogy ott.

Őszintén sokat, és ha a többi Egyiptom és Törökország és Thaiföld, Krím Sochi Lazarevskoe, de Yeisk lett a kedvenc.

Éltünk meg hó 7 hónapos baba, evett a homok, vizet nyelt, én nem is zavar!

Azoknak a gyermekeknek, akik mind fertőtlenítik, a világ az otthonon kívül természetesen a baj, de ha nevelés finom, akkor semmi sem fog.

Menj vonattal kb sutok.Neznayu, mint egy gyerek fog az úton, és azt hiszem, nem lesz probléma, hogy szeret kupatsya.So vezető ment Odessza, de már 5 let.A akar menni pihenni, hamarosan kimegy dolgozni, akkor nem ismert amikor otpusk.Hoteli hagyja a baba babushkami.Obe ellen, senki sem akar nézni.

az Azovi-tenger is nagyon jó, finom homok és ott megy Feodosiában a Fekete-tenger, a homok és a kis Galechka, onnan 50 km, és akkor az Azovi tenger nagyon kényelmes, akkor sravnit.V Feo van egy homokos strand is, ahol melko.Odin mínusz Azovi ott kígyó úszik Tipo Uzhikov a tengerben, a Fekete nincs

Vagyok Yeisk pihenni minden évben. Élünk lakásában. Úszni torkolata (amíg az 5 perc séta). A víz zavaros, mert az agyag alján. Clay terápiás))) Lyman nem mély. A gyerekek leginkább. A fő strand nem megy - nincs vadászat hőt. De a víz átlátszó. Chelovechcheskoy körülbelül szennyeződés: hogy a fő strandtól szar úszik az öbölben. Mindenhol tele disznók.

pihentünk a Golubitskaya, egyesek szerint, nagynénje találta, hogy a házat bérelt, strand fürdő vad volt és fizetett! Pihenni nem fishenebelny de tetszett! és olcsó

Mentünk Yeisk Spit on. Az egyik oldalon a torkolat - sekély, meleg medence (bébi tengeri), a másik - „felnőtt” a tengeren, de nem tudott úszni - a vihar piszkos. Ház kedvező áron - ez akár a magánszektor vagy a szobában. Hotel dvushka kerül nekünk 2800 éjszaka, reggelivel. Cafe nem volt lenyűgözve, a legközelebbi bolt trapp és tapossa, klasszikus levegő, a tenger, én nem vettem észre. Általában - csalódás számomra. Fekete élvezte sokkal több.

Nem rossz. Sea tisztább, mint a fekete kevésbé sós.

Elmentünk a iszapvulkánok (Volcano Tizdar) nagyon Szovjet Kongresszus. Felejthetetlen élmény!

Bejelentkezés 500 p. Egy felnőtt. A látogatás az állatkertbe, zuhanyzó, WC, tároló helyiség szereplő tételek a jegy árát.

A legjobb hely a gyermekes családok számára a Azovi-tenger van st.Dolzhanskaya hely. Kozák Beach sos mentem 4-szer, hogy csak szuper, és a következő terv az évben, amikor a baba öregszik.

Én is nagyon szerettem volna menni, mielőtt a rendelet a tenger ... ebben az évben volt az egyiptomi májusban, de valahogy nekem nem elég)
Félt, hogy repülni, vagy annak tekintik Zatoka Odesszában. Szerint Zatoka tanácsos bérelni egy lakást a komplex „Promenade” - ezek ott, mint egy strand és egy helyet, ahol enni finom és nem drága ..
De a férjem csalival, azt mondta, hogy nem megy a tengeren Ukrajna és egy pontot. Ezért Truskavets :) séta, lélegezni a levegő, megy a Spa és megyünk a városban))

A pénzt, hogy meg kell fizetni Sach Ukrajna nyugodtan menni ugyanazon Törökországban vagy Bulgáriában és megfelelően pihenni. Megvan az elmúlt évben kapott csak pihenésre Ukrajnában, mert az orvosok megtiltották a járatot, úgyhogy készen áll, hogy Törökország számára, mert Zheeeest. Mi megtakarítás csak, hogy a gyermek voltam szinte minden nyári vakáció Zatoka és fűtött gyermekkori emlékek

Voltunk Zatoka, b / o Cheremshina. Nem ajánlom minden esetben nem Koblevo először van ott, majd átkerült a Zatoka, a Koblevo tenger irreális piszkos. Még soha nem is látott. A Zatoka mint egy széles parttól, de a tenger túl hideg, soha nem fürdött 10 napig, akkor van értelme az Azovi, a tenger melegebb. Azovi Arabat Spit.

Voltunk Temryuk majd Anapa anape.V legjobb. Homok és nincsenek hullámok bolshih.tam melko.dlya gyerekek a leginkább. Jobb ott. Mi maradt Dzhemete közelében mlrem zhile.no a teljes strand nem hodili.tam kick narodu.luchshe a buszon néhány megállóra utazni, hogy a központban Yunost Mia, szabad strand van, és akkor az emberek, valamint a szomszédos is. Sovetuyu.zapishite én Koment, hirtelen jöhet mindegy)))) Én csak ott. ) Amíg a gyermek kicsi. És a vonat tam.i töltésen krasivaya.mozhno séta chasami.ogromnaya.

Mi pihent alapján többi „Breeze” az Kirillovka, Fedotova Spit ... OOOOchen kellemes, elegáns hely, körülmények, élelmiszer, mind a gyermekek, az animátorok velük foglalkozó étkezési menük alapján a kisgyerekek, a különböző programok nekik a hírt nap ... Röviden bázis kifejezetten gyermekes családok ... ez a honlap:

Szeretem Fedotov Spit, csak gyógyszertárakban nem látott körül. de mindig eszik az autó, így arra a gyógyszertár nem jelent problémát. van jó, hogy nincs zajos diszkók, minden csendes, nyugodt, jó tengeri

Ez volt 1 alkalommal Azovi, több mint egy láb. Boring, a strandok nem a berendezés! És ami a legfontosabb, hogy találtak kígyó! Hogy megnyugtassa a helyi turisták azt mondják uzhik. A sakk egy vipera! Hanem, ha valami, akkor fog menni Temryuk vagy Taman hívtuk egy vízbe fulladt férfi, több mint 40 min.ehala!

Mi kétszer volt pihenésre Kuchugury. Kitűnő helyen, csendesebb, mint más helyeken. Ebben az évben is eszünk. :-)

Osztály. Jól van, hogy nem fél, hogy menjen el a baba! Elmentünk az első alkalommal is, amikor Artyom 7 hónap volt, majd 2 évente. Delight egy gyermek a tenger felől nem közvetíti. Gratulálok a „kis puzozhitel”.

Anna, jó napot! Belebotlottam a csodálatos üzenet. Én most aktív kereső szabadidős lehetőségek. Eye nyaralni a Azovi-tenger, de ez kétséges. Azt olvastam, hogy nyaral Szalonikiben. és a koordináták maradtak, ahol voltak? Akkor dobja a személyes? Előre is köszönöm!

Wow Nos, milyen klassz. Fotók superfood. Gratulálok a kiegészítést.

Azovi-tenger augusztusban - a

Érdekes gyermek táborok a tenger Mindazok, akik nem élnek a tengeren, általában kerek neki akar. Ez nem meglepő: a nap, a sós hullámok és rengeteg szórakozási feltöltődhet egy ...

Camps több mint gyerek))) a lányom is, most keresi a tenger táborban. Talált itt van egy érdekes lehetőség onecamp tábor, zenei és nyelvi, úgy tűnik, hogy egy érdekes ítélve a program ellenőrizze :)