Autók Thaiföldön - miért és hogyan béreljen autót

Ez a történet arról szól, hogy mi volt a kocsi, míg a nyaralás Thaiföldön. Kezdetben a terv nincs a számot, és kiderült, valami spontán. Elméletileg persze autóbérlés Thaiföld látták, mint egy módja az utazásnak a látnivalók közötti, de megijedt meghajtó a bal, illetve a „rossz” számunkra járművek vezetésére az autóban. Ennek ellenére a helyzet alakult ki, oly módon, hogy egy autó volt, hogy, és mit kell mondani.

Miért Thaiföld autója

Személy szerint úgy vélem, hogy elvileg nem szükséges. Legalábbis nekem. Minden utak valahogy sikerült ezt a szolgáltatást a tömegközlekedés és a jármű bérleti korlátozódik a robogó, amely már írtam. Itt van, amit a kétkerekű jármű, és az optimális közlekedési mozogni egy üdülő hely.

Autók Thaiföldön - miért és hogyan béreljen autót

Autóbérlés Thaiföld releváns lehet, ha azt tervezi, hogy látogasson el néhány látnivalók a megyében, ezek listája érdekes helyeken, és a pálya mozgás nem azonos közöttük a szokásos kínál számos utazási irodák, akik dolgoztak már ki útvonalukon, a listák látnivalók.

A mi utolsó útja, mi tekinthető a lehetőséget, hogy autót bérelni, ha az összeállított egy listát a helyek, hogy szeretnék eljutni oda, míg a Chiang Rai. Tied ezek tereptárgyak a térképen, kifejlesztettünk egy útvonalat a mozgás. Abbahagyta csak furcsa a bal oldali közlekedés és az a tény, hogy a legtöbb ilyen helyeken is lehetett látogatni, béreltünk egy sor egy taxi vagy vásárol egy túra mikrobusszal.

Földutak balos

Talán érdemes még szorosabban fontolja meg a lehetőség a bérleti díjak egy autó Thaiföldön ebben az esetben, azaz a. A. a látványosság, még mindig nem járt. Nos, de van egy ok, hogy ott újra.

Mivel még mindig van egy autó kiadó

Arra a következtetésre jut szakaszában mi itt ebben az országban áldotta meg a Buddha-án került sor Lanta Island. Én ezeken a helyeken már járt, és Irina ott. Között látnivalók vannak kiemeli a Emerald Lake (Emerald Pool) és tó közelében található Blue (kék) várja.

Autók Thaiföldön - miért és hogyan béreljen autót

Ez volt a második helyen, ahol akartam látogatni. Nem található néhány kilométerre a tavak a meleg források.

Mint mondtam, Lanta - ez egy sziget, vagy inkább két sziget Lanta Noi és Lanta Yai. A kontinensen van egy komp. Korábban meg kellett használni a két kompok. Először érkezik Koh Lanta Yai, melyet alig lakott, kereszt, és a második komp van eljutni Lanta Noi, hol vannak a szállodák, strandok és minden mást. Nemrégiben két sziget épített híd, ami nagyban megkönnyíti és egyszerűsíti a mozgás, így az egyik kompok.

Új híd Ko Lanta

Szóval, alapvetően, akkor mindig taxival, állapodjanak meg egy árat, és akkor kell venni, várjon, vegye vissza. Mi soha nem tervezte, hogy nem. Sajnos, amikor arra kértük a szálloda, hogy megtudja, mi kerülne egy ilyen út, hívtuk az összeg 4000 baht, és azonnal azt mondta, hogy olcsóbb lenne utazni bérlése egy autó. Sőt, rögtön megmutatta ár, ahol az ár per nap kezdődött 1200 baht. Kivéve benzin, természetesen.

Úgy döntöttünk, hogy egy kis időt „gondolkodni”. 4000, persze, egy kicsit túl sok, de a másik viszont, érdekes látnivalót is kívánatos lenne. A végén, a kalandvágy nyert kétéltű, és miután visszatért a strand, a recepción a szálloda, megbeszéltük, hogy mi a kocsit. Azért választottuk a legolcsóbb, olyasmi, mint egy Nissan Micra vagy hasonló kaliberű. Megígérték, hogy az autó fogja vezetni a következő reggel. Nos, már tervezik.

Photo károsíthatja a bérautót

Regisztráció bérleti

Nincs olyan hely lehet összekeverni, a sziget egyik út elérte az új híd ugyanazon összeomlás különösen sehol. Az egyetlen csavarral - a mólótól, ahonnan kompok láp, de nehéz észrevenni.

Autók Thaiföldön - miért és hogyan béreljen autót

Ezután az egészet túl könnyű. Kapunk fel a sorban fizetni szállítás lehetséges, anélkül, hogy elhagyná az autó, akkor megjelenik, hogy hol a komp - és minden ment ... Nos, ebben az esetben lebegett. 20 perc -, és meg kell mozgatni le a komp. Most megyünk az első helyen akartuk - az Emerald-tó.

Ferry a szoros túloldalán

Nos, ahogy van, a jobb oldali kerék?

És igen. Úgy értem, ne aggódj. Persze, ez egy egyéni kérdés, de meg kell szokni, hogy a szokatlan helyen az autó képest a közúti és a vezető vonatkozásában az autó nem néhány percen belül. Valószínűleg nem mernék menni ide, majd sehova Bangkokban, az őrült forgalom, de olyan csendes helyen - a legjobb, hogy megszokja a bal oldali közlekedés.

Autók Thaiföldön - miért és hogyan béreljen autót

Mozgás csendes, kevés autó, főleg a helyi utakon. A komp van egy út 4206, amely megjeleníti a pályán №4. Ez több autó, de megy minden csendes, és nincs gond. Aztán jön a jobb (nekünk, balra) fordulni a lámpánál az úton 4021, is, de már van egy navigátor megmondja, hogyan kell vezetni az Emerald-tó. És a jelek, az úton, az angol. A meleg források közelében, 9 km-re, hajtás könnyen.

A végén mindketten kormányozni. Meglepő, hogy megszokja, hogy jobb a kormánykerék fordult könnyen. Bár újra, minden tisztán külön-külön. Talán bizonyos mértékben könnyebb volt, mert az elmúlt néhány nap telt el robogó és már prilovchilis és arra a tényre, hogy meg kell tartani, hogy a bal oldalán az út, és hogy a jobb kanyar - ez olyan, mint mi maradt.

Mindenesetre, ha még mindig tervezi, hogy autót bérelni Thaiföldön, azt először meg kell tanítani bármilyen csendes utakon. Természetesen van egy másik út, és akkor „a brazil rendszer” egyszer Bangkok, hogy egy autó, hogy úgy mondjam, közvetlenül a harc, a harc, de ez nem az én szintű kaland.

Következtetés. Bérlése egy autó Thaiföldön - nem szörnyű, de nagyon vonzó

Mi a lényeg? Egy költsége:

• 1200 bát - napi bérleti díj. Vettünk egy nap, még kevésbé. Rendeltük a kocsi a legolcsóbb, ezért kicsi, mindaddig, amíg a gép és a klíma volt. Elhoztuk a Ford Focus, ami elméletileg kell többe, de úgy tűnik, a másik nem volt elérhető, és elveszti az ügyfél - nem comme il faut.
  • 450 baht (kb) - vásárlása 15 liter benzin. A pontos ár nem fog mondani valamit 28-valamit baht literenként. Táplálta, persze, nem kell a Lanta ami drágább, de a pályán, vannak olcsóbb.
  • 240 baht - gőz- mindkét irányban.
  • 20 bát - parkoló Emerald-tó.
  • 30 bát - parkolás a meleg források.
  • Megjelenítések, fényképek, nap, fürdés féle öröm - megfizethetetlen.

Komp jegyeket. 100 THB gép 20 - 2 személy

Parkolás a nemzeti parkban. 20 baht

By the way, a visszaúton megálltunk az út szélén, hogy vesz egy ananász, de nem nagy, és vannak kicsik. Úgy feküdt csomó, és a költségek 2, 3, 5 bat darabra, vagy 20. halom és egy halom három dolgot. By the way, vettünk nekik.

Autók Thaiföldön - miért és hogyan béreljen autót

Ananász az út mentén piac

Ebben a jelentésben a bérleti díjak egy robogó, megemlítettem, hogy bérbe a szálloda helyett számos gördülő irodában, amely megtalálható szinte minden sarkon. Saját tapasztalat, hogy a hotel ilyen kérdések megoldódnak sokkal könnyebb. Nem szerződések és útlevél biztosítékként.

Szóval, azt hiszem, meg kell, hogy egy nemzetközi jogot, mert egy autó bérlése Thaiföldön - ez nem ijesztő, nem nehéz, de szórakoztató.

Minden IMHO, természetesen.

Te jó utazások és élénk megjelenítést!

• Közzétételét követően Performance „Jubilee ékszerész” - itt nem hiszem, olyan kegyetlen!