Anekdoták az óceán

Balladája vizes kezelések, vagy született feltérképezni nem tud repülni.

Tartozom az emberek, akik könnyű, hogy új szórakozási formák és sporttevékenységek. Üdvözöljük a semmit versenyzés a sport számára egy új jóga helyzetben formájában egy béna garnélarák. De van egy dolog. csak akkor, ha ez nem szórakozás a víz.

Tehát, a történelem, az első: korcsolyázás a fedélzeten.
Hawaii Uaho sziget (Oahu), északi partján. A napot töltöttünk a golfpályán hat órát. Férj - egy mohó és képzett golfozó, a szív namahalsya annak klub. Úgy viselkedtem, mint stonatelya, voprosozadavatelya és nervomotatelya. Mondanom sem kell, hogy közelebb van a tizennyolcadik lyuk házasságunk kezdett, hogy repedések. Tehát, amikor hazatért, a férjem nem volt hajlandó menni bárhol máshol megy, és bármi mást csinálni (ma velem), és tüntetően nyitott egy doboz sört. Annak érdekében, hogy ne zavarják a nirvána, mentem tanulni lovagolni egy fórumon.

Mi a lepedéket? Képzeljünk el egy ladik. Mert kap egy lapát. Ezen először is meg kell mászni egy ladik-ellátás, térdelj le, majd talpra, miközben egyensúlyt, majd húzza a lapátot egyenletesen a jobb-bal. Rowers gyalog visel karkötő egy pánt, amely kapcsolódik a fórumon. Ha esett az óceán közepén, part, ellátás mindig ott „láb alatt”. Helyi Hawaii a következő táblák állnak mozdulatlanul, és ezzel akrobatika csodák. De akkor, ezek a helyi.

A csoportba hét ember és az oktató. Ő mutatta meg, hogyan kell csinálni a dolgokat, gyakoroltuk a parton, ahol az utolsó napi hawaii volt az övezetben kerülhet az oktató. Természetesen mindannyian kell esnie a tábláról, valamivel több, mint egyszer. A gyakorlás után, oktató által vezetett minket távol a parttól, hogy a következő csoport indulhat gyakorlatban.

Most egy rövid kitérő a Hawaii parton. Mivel a Hawaii-szigetek vulkanikus partján vannak többnyire nagyon meredek, vagyis nem azt a Azovi-tenger, ahol sétálhatunk kilométernél, és minden rendben lesz a térd. A valahol parti zátonyok képeznek természetes medence, mint a híres strand Waikiki (Waikiki). Azt is tanítják, nem messze a mólón a hajók számára, ez nem zátony nem volt ott.

Az oktató hozott minket a parton háromszáz méter, már volt egy hullám a magasabb és mélyebb alsó, nagyon mély. Eveztem az utolsó csoportban. Én csak a mérleg, de még mindig kényelmes érződnek.

Hirtelen egy sötétzöld víz könnyebb lett alattam. Eleinte azt hittem, hogy úszik a zátony. Ez volt az első gondolatom, hogy naiv. A második gondolatom az volt, sokkal józanabb, kijött a mélyben nehily méretű cápa. Ő készített egy sima kört az én fedélzeten, és elment valahová az oldalra, megmutatta a szépség a csíkos vissza és éles függőleges vezérsík. Ez volt a tigris cápa.

Félek természetesen elzsibbadt. Szíve valahol a gyomorban. Ez esni. Gyomor esett meglehetősen alacsony. Lélegzete. Torka. „Badass cica - a szar már nem lesz” - végre eljött hozzám a harmadik végül a józan gondolat, csak egy cica a pillanatban voltam. A félelemtől, azt abbahagyta az evezést. Azt megfagyott hajlított lábakkal, nézegette a szemét egy csíkos vissza. Ő még nem tért vissza.

Ekkorra a csoportom megfordult, és eltemették a partra. Az oktató fogott velem, hogy kérje, ha rendben volt. Ráztam a fejem. „Most láttam egy tigriscápa” - feleltem. Válaszul arra mutatott csendben a partra, és elkezdte beállítani a zenekart. Később kiderült, hogy senki sem a csoportomban nem látta a cápa. De a hazugság, senki sem vádolni - sápadt arcát, és kezet voltak a legjobb bizonyíték az én ártatlanságát. És én majd egy hosszú és aljas hányingere.

Este, amikor azt mondtam a férjemnek a történet színes, zihálva, egy kézzel tördelve és gördülési a szemét, halkan azt mondta: „Drágám, te annyira hiú attól félt, a cápák nem esznek ügyvédek szakmai etika nem engedi.” Ahhoz, hogy az ő boldogsága jegyzetek sajnálom a hangjában, nem vettem észre.

Második történet: kajakozás.
Yellowstone (Yellowstone) Nemzeti Park. Ugyanebben áramlások az azonos nevű (a park) hegyi folyó. Ez a folyó számos formája van, és fejleszti a különböző sebesség függvényében a terep; lehet széles, nyugodt, és talán sziklák roll.

A családom úgy határoztuk, hogy menjünk le a kajak zuhatag a folyó. De csak azt, hogy ezeket a küszöbértékeket - így nem Ural folyó, sokszor a kisebb és egyszerűbb, így a tej denyuzhku naiv városi lakosok, de a nyaka is lehetséges. Alatt a családi nyomás, és majdnem megkínoztak, hogy aláírja a papírt, ha törött a nyakam a vállalat nem felelős. Kaptunk sisak, mentőmellény, és. kitaláltad, egy lapát.

A berber oktató emlékeztetett pólus nem csak a növekedés, hanem a jelenléte izomtömeg. Ezen kívül ő volt olyan hosszú nyaka, hogy a lányom és szó nélkül átadta neki a nevét csirke.

Most egy kicsit a mi hajlam a kajak. Ez a vörös óvszer benőtt volt három sor „pad”. Az első sorban az oktató, hogy egy fiatal pár (ő és ő). A második sorban, az egyensúly, akkor tegye meg a férfiak. Mindketten alatt két méter magas, a férj fociztak, fiam - jégkorongozó. És végül az utolsó sorban ült a lányom. Nem, nem fogom azt mondani, hogy mi volt a két csináltam Thumbelina - van egy nagy és egy sport család, de még mindig messze vagyunk, jóval kevesebb, mint a férfiak. Nevettünk, hogy meg kell dolgozni motorok és tolja a labdarúgás és a jégkorong ballaszt közepén helyezkedik el a kajak. Mi ballaszt tanácsolta nekünk, hogy tankoljon a benzin és kuss.

Egy rövid biztonsági oktatás kezdőknek gályarabok. A kezében a lapát. Ez szent! Feet kell tolni az első gumi válaszfallal ( „pad”), szamár présel ökölbe szorította, és ezek a bütykök, hogy tartsa be a kajak. Az oktató csapat kellett sor-sor-sor vagy jobbra vagy balra, és a többi csapat -, hogy szüntesse meg az evezőket ki a vízből.

Az oktató azt megesküdött, hogy három éven keresztül működött ebben a szegmensben a folyó, és senkinek sem volt soha a kajak esett és nem halt meg. DE! Ha véletlenül esik a vízbe (bár ez soha-nem-soha nem történik), (1) semmilyen esetben sem sor a strand, és (2) minden esetben, ne veszítse el a lapát mint a leltár és audit senki lemondtam.

Nyomni. Lebegett. Gyakorolt ​​evezés / evezés sem. Közeledünk az első küszöböt. Sebessége növekszik. Gyorsabb. Még gyorsabb. Minél közelebb van a küszöb, annál szamár préseljük ököllel, de valami nem ragaszkodnak a helyet kajak, szokatlan, hogy talán. Rúgás. A következő történik a egy-kettő-három.

Time! És a lábam a feje fölé, I - űrhajós Leonov a nyílt űrben. Földre a kerek, a föld a rajzot. Két! I - Putyin elnök lesüllyed a tengerfenékre a tengeralattjárót. Látom amforák. Három! A francba, a víz hideg! Itt vagyok a folyó közepén, egy sisakot, a mentőmellény és paddle kezében vannak olvasztva a saját seggét. És további I tutajoztak, annál tisztábban tudom, hogy tettem a sisakot a rossz testrészt. Ezen kívül, meg vagyok győződve, hogy az oktató teljesen igaza volt, amikor azt mondja, hogy az első vágy, a lehullott a kajak - ez partra úszni. És a második kívánságát -, hogy dobja a fasz ez most felesleges lapát.

Leírtam a megjelenés oktató fenti nem azért, mert azt akartam, hogy szórakoztató a fickó, hanem azért, mert ez a fiú volt, hogy húzza vissza a kajak. Úgy nézett ki, mint a csirke, kihúzott egy ló a strandon. Egy döglött ló. És mi van a magasztalt labdarúgó-játékosok? - Azt kérdezed. És őszintén válaszolni, hogy ha a férjem rájött, hogy a nyaka magam még nem tört el, és ő még mindig házasok hisztéria. Ő röhögött és gúnyolódik velem, amíg kaptam egy lapátot a fejét.

History of Three: búvárkodás.
Mexikóban. Cancun (Cancun). Van egy leánybúcsú lányával - ő és én Jegy vásárolt lányát egy ajándék anya. Így aztán, amikor azt javasolta, ússzon maszkok és bámulom az óceán lakói, beleborzongok befelé megállapodtak, hogy ne sértse a kedvenc gyermeke. Előérzetek nem megcsalt!

Azok, akik úszni a maszkok voltak mintegy húsz embert különböző korú, méretű, nem és bőrszín. Mi felszállt egy nagy katamarán-jacht vitorlát, és rohant egy fényes zöld hullámok a Mexikói-öbölben. Kaptunk maszkok és snorkels, elmondta, hogyan kell fektetni a maszkot, így ő tartotta az orrát, hogy lélegezni, és csak a száját egy csövön keresztül. Biztos vagyok benne, sokan meg tudja csinálni a gyermekkor vagy jól képzett, mint egy felnőtt, de nekem mindez zavart volt az első alkalom. Minden eligazítás volt kevesebb, mint 15 perc alatt.

Mint már írtam az első történet, annál távolabb a parttól, annál sötétebb a víz az óceánban. Amennyiben zátonyok közelebb a víz felszínén, a víz smaragdzöld fény. Ott mentünk. Katamarán horgonyzott, közel a zátony. Azt hogy az uszonyok és a mentőmellények sötét kék és elindult lefelé a vízbe. Voltunk két csoportra oszthatók, az egyes csoportok egy-egy oktató. parancsot kapott, hogy egy maszkot, és megy az oktató. A lányom és én ugyanabban a csoportban, de a víz még mindig elveszett egymást.

Meg kell jegyezni, hogy a víz a Mexikói-öböl nem csak sós - ez olyan, mint a folyékony só. Én égett a torok és az orr, köhögtem, letépte az átkozott maszk és légzőcső, légzés nehéz volt, még nehezebb ebben az esetben lebegnek. Igen, egy koporsó, láttam ezeket a halakat! - Végül vettem az egyetlen helyes döntés. Elkezdtem nézni szemével a lányát. De a jelenlegi generáció már tudja, és képes volt elég messze tőlem, és megmutattam neki a jelek, hogy térjen vissza a katamarán, és nem kell aggódnia miattam. Az oktató is jeleit mutatta katamarán csapat, hogy találkozott velem.

Nos, nézzük a fajta mexikói fickók, Stela GRT vörös szőnyegen, és előkészíti a virágok és a pezsgőt - Visszatérek a szülőföld. Igen nem volt ott! Mint kiderült, hajóztunk el a katamarán, de nekem úgy tűnt, hogy nem vitorlázik akkor különösen sehol, és meg kell közvetlenül mögötte.

Mentőmellény béna mozgás a jobb kezében a maszk egy cső (emlékszik leltár és a könyvvizsgálat nem törölték), a lábukon békaláb szokatlan hosszabb gátolt, mint segített. A úszás az emberek között, az óceán nem tűnik olyan nagy, de amint egyedül maradt az óceán, rögtön megmutatta a hatalom és az erő, és emlékeztetett arra, hogy ez nem az én élőhely és „ül ugye, kedvesem, a szárazföldön. „De már túl késő volt, hogy inni Borjomi - a máj esett le!

Bármennyire is eveztek a kezüket, képzett röplabda, jóga és súlyok közötti távolság én nyomorult hasított és katamarán gyorsan emelkedett. Ebben az esetben a katamarán tolódott inkább a jobb oldalon, és előttem a látóhatár szórakoztató vigyorgó óceán.

A láthatáron lehetett látni hadihajó ismeretlen országban. Ez volt az utolsó reményünk az üdvösségre, de féltem, hogy a harcosok fog nekem egy árva ditenysha ámbráscet (emlékszik sötétkék mentőmellény?) Nos, élni fogunk és látni.

Ezen a ponton, végül kimerült, és megadta magát az akarat az óceán.
Érdekes módon, és hogy a harcosok vacsorára? De a gasztronómiai gondolatai durván megszakított repült a semmiből élni. A katamarán még fogott velem.

Nevelkedtem egy katamarán remegő lábakkal. I öntjük a friss vizet és otpoili sört. A sör nagyon hasznos, mert a tartalma só a szervezetben, én majdnem csótány. Ott várt rám két darab hír: Megvan ami alatt telt a katamarán mellett találtam körülbelül nyolc utas ül csendben a fedélzeten, kortyolgatva sört vagy margaréta. Kiderült, hogy ezek az emberek vásároltak túra csak eltölteni egy napot a tengeren, nem kém a halat. És ez így volt lehetséges?