Amint azt feltűrt e, és azt mondtam - folytatta -, és beült a villamoson - szabad fórum -

Valentin Bogdanov javasolt Telegrmm megosztani intim, vagyis „az első tájékoztatta az ismerete a villamos” vagy durván, de szelíden: „De muszáj Tashkent villamoson?” Akkor biztosan felhalmozódnak, és a másik szerelmi történeteket egyéb tömegközlekedési Taskentben. Már sok fennmaradt és könnyen otyskivaemo azok számára történeteket, hanem a távirat. Azt valószínűleg írja ide, de később.

Korábban minden szándékosan ült Taskentben 72 buszok és 8, illetve 6 és 29, majd később a 3. és 23. villamosok. Én 3 év (1983). Éltem Lisunova 4-20 házat. Csak az ablakon volt a síneken. 4 év alatt (1984) költözött Lisunova 1, a házban 115, az egyik, hogy úgy néz ki, a bazárban repülőgép gyártók. A villamosok voltak a kapcsolatot a nagymama, és 72y - a másikon. Minden hétvégén mentem hozzájuk. KTM-5 és Ikarosz - ez az én korai gyermekkorban. És csak akkor Laz, slot, és Rafik liázt. Egyidejűleg villamos felhasznált 4, 5, majd később 17, 18, 24 trollyami. Körülbelül 9 éves (1989), elkezdtem a személyes napló, amely rögzíti információt látott engem az útvonal. Természetesen az első a listán volt az 1. busz (Tashselmash-Clear) az Icarus.

A legtávolabbi és érthetetlen számomra - volt Chilanzar és környéke. Nem volt ott rokonai, és nem döntök. Ezért minden villamosok és a trollok második depó figyelembe vettem az ellenség, de mégis, tette, és azokat a naplódba. A legelső busz útvonal Chilanzar voltam 69, már a zöld Daewoo. Találkoztam vele a Stadium of START. Miután mertem magam menni Farkhad piac és másolt mindent, ami felmerült, jelentősen növelve a magazin. Ó, mennyire nem volt ideje egy ilyen fórum, és hasonló gondolkodású embereket. De még mit össze, ez nagyon kényelmes, és segít nekem egy csomó kérdést feltenni, hogy hogyan juthatunk el oda.

Sajnos fokozatosan távolodik a múlt: már nincs a trollok hamarosan nem a villamosok, buszok, nem minden jó, és az utcák átnevezett és nem tudom, hol van. Azonban a gond OF és a közönséges utasokat, és remélem, még egyszer jön, és lovagolni a frissített város, az új és tágas PS.

Az ő korai gyermekkorban, mindenekelőtt emlékeztetni a 161 busz-útvonalon, hiszen szinte minden nap reggel és este hajtott / hozna nekem nagymamám 40 éves Victory Jarkurgan. Nagyi élt Faizabad. Azt is gyakran használják taxi száma 42, amely felváltja a 8-as busz, és amelyben az SS vörös volt Lasik, hanem egy parkban - 3 vagy 5 voltak az élet nekem nem emlékszem! Gyakran ment rokonaihoz 19 negyed Yunus Abad. Később, nem sokáig ez az útvonal a busz ismét - №142 a Lazy 5. (ez pontosan emlékszem!) Fleet.

világosan is emlékeznek Icarus 30 útvonalon, amely ment, majd a kommunista és világosan emlékszem arra a napra, amikor át Laz. Emlékszem, az erőszakos elégedetlenség a részét az utasokat.

A villamosok a területen, én is gyakran használják - 3,6,20,29.

Emlékszem olyan eset, hogy vártunk a tādi 20 villamos és lovagolt KTM 5, ültünk le, de ő azt mondta, hogy menjen át nem Tashselmash és Alai és a Start. Még mindig nagyon meglepett, mert az előre stroke Puskin felé Parkentsky eltűnt, de a vezető biztosított bennünket, hogy az út már helyreállt. Elértük Sasztri és kiabál „Voydod, Toba” balra az irányt Gorkij. Rzhachno volt, hogy őszinte legyek!

Nos, hol anélkül, villamosok - a szeretet villamosok csak most kezdődött abban az időben. Ezután különböző időpontokban annyi útvonalak Gospitalku ment - 1,5,9,10,13,24,25,26,27,28. Szuper volt! Mint írtam sokszor anélkül, hogy a villamos területen elvesztette megjelenése és soha nem lesz, mint volt, ami azt illeti, az egész Tashkent!

Az első tudatos emlékei az OT volt utazás a nagyszülők Charvak. Nagybátyám, mellesleg ott él még. Abban az időben (93-94 év) Charvak csak vonattal (a Khodjikent), és a végállomás elment a LASIK Carvaka és Khumsan. De, hogy a vonat, persze, kellett vezetni a Salar. Odamentünk a 29 villamossal a Start vagy a 6 Sasztri. Legfőképpen tetszett az utat vissza, amikor várakozás után 29 vonatok (néha ült 3). Ezután a vonal maga Puskin és villamosok nagyon szép.

Még '94 anyám adta nekem a vasárnapi iskolába a régi télikertben. Odamentünk a 48-örmény házak Uspenka, majd - gyalog. Nagyon lenyűgözött povyaivshiesya ott zöld Daewoo mert Ikarus rám tengeribeteg, és a Daewoo megjelent csúcsát kényelmet.

„Shuttle” a legközelebbi metróállomástól számunkra mindig 119 és 161 buszok Chkalov. Hogy örültem, amikor ahelyett, hogy Ikarus 161 out Daewoo

Ez volt a kár, amikor a végén a 90. megölt 48 útvonalon. Emlékszem, hogy sok panasz volna, ha ebben a kérdésben. Azt hallottam, hogy az eredetileg tervezett tegye át Dobrolyubova 148, de végül hagytuk 23, aki élt egy kicsit több, mint 48.

Általában a kocsi, én szinte nem használható, mert a ők még soha nem volt Lisunova területen. Néhányszor az öcsém és én elmentem a 6 a zsidó központ a korai 00 években. Még ha főiskolára ment, élveztem a 4. és a 18. és 17. csak korcsoláyzott amikor nem volt mit tenni. Ó, milyen szomorú, hogy az egész OT, az itt leírtak szerint ez örökre.

Én egy igazi chilanzarets, leginkább az ő gyerekkori töltött kocsi, mert élt a saját élőhelyek, villamosok csak kellett néznie sokkal ritkábban. És ha a téma hozta villamossal gyermekkori emlékek, az első dolog eszembe jutott, mint én elég érett korban, lovagolt egy pár megáll az akkor új KTM-19. És mentem, nem is annyira a szükség, mint az érdeklődési „nézd meg az új” villamossal. Mi a Tatra, akkoriban már tudtam nem hallomásból, ezért a vezetés egy pár megáll egy új KTMe, kimentem, és azt motyogta magában: „Junk néhány vásárolt.” (Fans KTMov - Tűz és kövek!)

Nos, ha ez komoly, és jön vissza a gyermekkor, mi volt számomra a villamos? Az első egy utat az EVO 17-én, a Hippodrome és vissza. Valójában, 17 perc nekem, és maradt - természetesen EVO. A második pedig, amikor elment a nagyanyja - egy utazás a villamos a „testvéri” Szamarkand a buszmegállóhoz. A szülők mindig választotta a villamos persze, de egy kis testvér mindig akar jönni csak a T-3 7-én. És nem fájdalom nélkül érzékelhető perspektivikus Shota Rustaveli, a megjelenése a kék KTM-arcok 5-24 vagy KTM-8 28. Mindkét „dinoszauruszok” már egy pár lehangoló, sőt néha megijedt a dörgés és a nyikorgó ajtók lánc.

Mi a Hippodrome gyerekkorom? Ez nem egy bazár nyüzsgés, lökdösve és piszok, mint most. Versenypálya számomra - ez EVO 17-y, LAZ 153-y, alacsonyan szálló repülőgép, a hideg csatorna, a híres „Három” és természetesen a legfinomabb eper. Mielőtt az építőipari piacon, az apja dolgozott a Hippodrome, a fejét a sportkomplexum, ezért nagy része a gyermekkori töltötte a stadion és környéke epreskert :) Ott gyakran járt a busz, mert egyenesen a házból, és vissza, gyakran a villamoson, mert meggyőző érv az volt, hogy nem volt szükség átkelni az úton, majd gyakran este, amikor hazatért, a 153. volt elég a hosszú várakozás. Voltak olyan esetek is, ahol nem várta meg, és elment a villamos. Általában érkezik, mielőtt a „Sobirki”, majd a metró. És nagyon gyakran nézi a piros jelzésen a kimenő kis kocsi, gondoltam, hogy a további utazik feltérképezetlen adni.

A kirándulás a nagyi, mindig indult a villamoson, de a visszatérés, befejezi az utazás a buszon. Megkérdeztük a buszmegálló Dombrabade és elment trolibusz gyűrűt, és ott szinte mindig vár ránk, és a 7. és a 16. Ez csak egy ilyen villamoson volt a gyerekkorom.

Az első emlékei az OT egészének társított L .. Az út a hátsó ülésen. Meleg télen és nyáron meleg lehetetlen, és még az illata a tüzelőanyag az utastérben. Mivel én Yunusobod rezidens, a buszok voltak a fő közlekedési eszköz. 83,96,129. Mivel ezek az összeomlástól, szuszogva, fakitermelés rendeztek versenyt egymással, és legyőzte az emelkedés a gárdisták. Egyszer az egyik vodyatel 83, ajtók szinte zúzott doboz törékeny gruzom.Tak ő is kiabált velünk, mondván, Th, így lassan megy! Gos.758, ha jól emlékszem! Ne feledd, a 9 útvonalat a DEU és az utazás a karácsonyfa. Hogyan Meglepett a második ajtónyitó rendszerrel.)) És akkor a flották nyereségét teljesen csodálatos állatok-Mercedes. Imádtam, hogy lovagolni a hátsó sorban. Felkeltem térd az ülésre, és hátranézett, hogy mi történik ott. Igaz, hogy bosszantott sípoló nyitás előtt dverey.No, mivel a tapasztalat azt mutatja, nem én egyedül, mert ez a funkció gyorsan otklyuchili.S kocsi találkozott, amikor ő lett az idősebb. 25,26 útvonalakat. Mindig vár egy kocsi utazás közben, hogy a szupermarket és 26 mindig hajtott a Chorsu. Emlékszem az állandó csatározások a vezetők - akik először skoltsa menni, és hogyan ugyanaz a délutáni csendben Teáztunk együtt. Fiúk futott a gyűrűt a trolibusz grafit távtartók (nem tudom, hogyan hívják őket rendesen), és játszott velük. Kár, hogy nem tartja meg magad! Villamosok ritkán használják. Csak azért, mert a távoli belőle. De voltak kivételek. 6-os villamos, mint írtam, elment az apja egy halászati ​​út a Chirchik vagy valamilyen alkatrészek Yangiabad. Ez az, amit én bevezetés OT és az elején a közúti közlekedés ventilátort. Oh, nosztalgia! ))