Álom értelmezés álom a kerékpárt, amit egy álom, hogy lovagolni a kerékpár egy álom, hogy

Miért álom a kerékpározás a hídon ▼

Álmodta, hogy a biciklizés a hídon - várható változás a szexuális partner. Egy új ismerős fog hozni egy új élmény, akkor megkapja a rokonszenv és a kölcsönös érzelmek.

Mi egy álom, hogy biciklizni az úton ▼

Egy álom, amelyben biciklizni az úton. Azt mondja, hogy akkor irányítani az életed. Ön hisz a jövőben, és hogy mit kell törekedni. Menj át dudorok - ha nem veszik észre, hogy mit akar.

Mi egy álom biciklizni egy ember ▼

Álom könyv vizsgálja a kerékpározás egy férfi, mint egy jó jel. Az életed nem lesz kedvező változás. Előttük kell keményen dolgozni, de az erőfeszítés megtérül, és hozzájárulnak a siker és az elégedettség az élet.

Álmodtam kerékpározás a szennyeződés ▼

Álmodja, hogy biciklizés a sárban - legyen nagyon óvatos. Véletlenül, akkor hibáznak, hogy okozhat kellemetlen következmények az életedben.

Álom a biciklizés az esőben ▼

Biciklizni az esőben egy álom - jó jel, a kedvező esemény. Hamarosan a relatív vagy barátja lesz jelen van egy ajándék, vagy meglepetés, készüljön fel a váratlan.

Ha álmunk könyv hasznos volt az Ön számára, majd add hozzá a böngészőhöz. hogy ő mindig kéznél van.

Már használja több mint 450 ember!

A képesség, hogy értelmezni álmok - értékes ajándékot, mert néha ez egy álom tudat ad nekünk a legmélyebb és fontos nyomokat. Ahhoz, hogy megértsük a közös álom könyv nem elég, hozzá vannak szokva, hogy használ. A tanácsom, hogy akkor nyit egy csomó több tudás lehet egy igazi reveláció az Ön számára!

Ezzel együtt olvasás:

Helló Azt álmodtam, hogy a barátnőmmel ültem a kerékpár lovagolni vele. Leült elején Ülések, és én vagyok a keretben. És mielőtt elkezdené, azt kérte, hogy a változás, amit úgy érzem, hogy kényelmes és megcsináltuk. Aztán valahol siet, és mentünk gyorsan, sík úton. Azt akarom, hogy valaki, hogy utolérjék. Aztán amikor megérkeztünk, és leszálltunk, nem vettem észre, de egy barátom azt mondta, hogy a hátsó kerék deformálódik. Mi elrontotta valaki számára. Mi ez? Előre is köszönöm

Én kerékpárral az utakon ismeretlen. Hogy a zug és repedések. Ezek az utak és repedések, mint az út, ahol én születtem és nevelkedtem. Valaki menekülni próbál egy bicikli, egy zverya.I -Szóval megszöktem tőle.

Szia, Tatiana. Élelmiszer egy bicikli a hídon, menj fel, és azt hiszem, ez nagyon könnyen megy, mint az autó egy pisztolyt, csak pedál hirtelen és ő kúszik fel. Aztán esett. Ne bántsd, gyorsan felkelt, és folytatta. JAC a hídról ment nem emlékszem, emlékszem, csak az úton valahol fordulni. Aztán megjelent néhány falu, ott beszélt a nő, hogy útbaigazítást kérnie. Úgy adj ételek és egy termosz és mondd, hová menjen egy erdőben .. (nem vagyok, amire szüksége van, hogy egy távoli falu). Az ég esőfelhők, és azt hiszem, hogyan fogom, mert nedves lesz. Ez minden.

Azt álmodtam, hogy az élelmiszer egy bicikli felfelé, de ez jó, én leszálltam, és gyalog mentek, aztán látta, hogy egy fehér autó tűnt, hogy ez a barátom, és én nem emlékszem

Helló Álmodott álmodott, mint étkezési ... gyerekek. én lány és két másik gyerek. Álom édes zsemlék voltak ... megettem ... félhomály és én utazik a lányommal a kerékpár. Elmentem az anyám, a régi házban. (Ahol laktunk együtt. És a mostohaapám és a bátyám, anyám és én Most anyám él teljesen más helyen. Volt egy mostohaapja.) Aztán a kerékpár az udvaron. Megkérdeztem az anyám azt mondta, hogy ő nem volt ott. Mi maradt néhány gyerek ... az álom tudtam őket. Ezek a rokonok. és én nagyon átölel. Natív nekem voltak. A fiú és lány volt. Nos minden ... Aztán van egy lánya, ugyanazon a helyen szeretik részén, ünneplés ... gyerekek jártak. lánya öltözött, és egy elfelejtett nadrágban. Aztán levette egy nadrágot hordani ezeket.

A kérdés egy másikat. Azt kezdte elfelejteni az álmaikat! Nem emlékszem semmire! És így minden alkalommal! Mi ennek az oka?
Ma reggel vrosnulas és nem emlékszem. Azért jöttem, hogy felébredjen a lánya, átölelte, és eszébe jutott, minden magától!

Azt biciklizés egy sima, egyenes úton, és látta, hogy a sok szép színes kövek a játék. Megállt, és kezdtem gyűjteni közel dorogi.Velosiped heverni, ha összegyűjtjük.

Üdvözöljük álmodtam, hogy én akartam chegoto finom kupt a boltban, és mentem kerékpárral a boltba, és ott úgy döntött, egy vkusnyashek eladó és valamilyen oknál fogva tudta, és a vételi késett, mert nem volt pokupatelnittsa ismeretlen és prodovets dühös volt, mert hiszen ő ásni neki a áruk boltjába, és ő kakimto obrozom vezette a kezét a szobába, és megfogta a lány érzéki örömöket beleegyezése nélkül, és én késő dolgozni én idő rövid volt, én kiköpött a vásárlás volt, amit én nashol és megmutatta kiabálva én Vettem a mondás, hogy célzott később belépett a kolostorba. Megvan a biciklijén, és lovagolt, hogy besha dolgozni, ahogy én is teljesül, az általános és félt, hogy nem ismer meg, ott állt a lámpánál mellém, ha világít a zöld fény, mentem az út túloldalán, de ott megy mototsyklist és Általános I lstanovil ezzel mentve és mototsyklist elestem, és azt gondoltam, hogy ez miattam volt egy baleset, és meg kell kihasználni ezt, és megy így gyorsabb, az úton megelőztem egy másik mototsyklist hajtott letenant nem működik az űrlapot, és után ment, de én fordult a területén a vállalkozás ott lenne l Ébresztő és nyitott drain, beugrottam a kerékpáros, és rohant vele az első volt a fapados majd e pretormozil lehet a nagy oldalsó szögben és lecsúszott a diszkont olyan jól, nem kaptam oplzdal. igen, és az álom a boltba mentem lefelé obezzhaya gépek syetofore emberek, és én is átugrott egy nagy csatorna.

Üdvözlünk! Én a biciklizés táskákkal, a dolgok ... megállt a boltban ment., Vettem gyermek cipő, de ránézett, és rájött, hogy a fiam, akkor nem fog működni (volt egy csomó cipő), és visszaadta. Vettem egy dinnye (bár valójában ez egy hatalmas tök). Vettem egy kerékpáros táskák és elment. Mentem a keskeny út vezet fel a hegyre. Nem volt nehéz ...

Elmentem pas kerékpár két ember, de nem tudom őket. De az álom, mint ha tudom őket sokáig. Először mentem halkan, aztán lement a hegyről, és nem tudta abbahagyni. De aztán valahogy abbamaradt. És az összes várva azokat az embereket. És mentem újra, de a helyes és tudta megállítani. Ezután közösen elhallgatott. Bemutatták, hogy a másik 3 lány egymást átölelve. De először ott volt a normális időjárás, aztán mentünk a felhő, és a végén elkezdett esni az eső. És mind együtt voltunk az eső, és mintha észre sem vette, ugyanakkor ő volt

Volt egy álmom, ahogy sétálni az iskola, és látni a különböző emberek látták a barátnője, hogy nézett ki a rossz, látta, hogy egy osztálytársa. de nem megy iskolába.

Azt biciklizés mind a földön, és fékezett élesen vízszintes úton
annyira Cales fütyült egy piszok kitaposott ösvény, ahonnan yaboyalsya henger és vkontse yadoehal a cél

Helló Biciklizni az erdőben. Ezután elgázolta törött üveg és szúrt. De az utazás folytatódott.

Azt álmodtam, hogy lelőtték a kerékpár, vagy egy motorkerékpár (nem emlékszem) barátja. Igen, ugyanaz a valószínűleg nagyon-nagyon régi ismerős, Elütött, majd vitte a szüleinek azt mondta, hogy ő nem mondott semmit, hogy az apja, majd ő keres jelölteket, aki ütni

Először is telt olcsó áruház. Ott akart vásárolni törzsű Basik. De az eladó ajánlott megvettem és elhagyta a számom esetén normális árut. Aztán valahogy kiderült, hogy anyám és én 2yurodnye testvérek kezdett lovagolni kerékpárok falujukban az utakon. Mentünk sokáig és jó szórakozást. tréfál

Álom, mint az első ment a városban, majd hirtelen egy másik városban és a város hideg volt, a jég, a hó, az egész nép öltözve, és én csak ingben és farmer

biciklizés lányával barátnő (16 éves), csak korcsolyázott, és nevetett. Barátom, hogy én még nem láttam. kerékpár - ez világos, de a barátja lányát, mi?