Ahogy pihent Golubitskaya

általános benyomás

Mentünk vseo család - anya, apa, lánya (6 év).

Autóval mentünk. Kellemetlen meglepetéssel Rostov közlekedési rendőrök, az a benyomás, hogy nem hagyja bárki díjmentesen.

FIGYELEM! Az autókat az adatlapon kell „a VIN nincs”. Mi volt megadva VIN - kapcsolódik. A lényeg az, hogy a VIN nem csak azoknak tsiferok-bukovok felsorolt ​​egymás mellett, hanem egyfajta önálló betű. Itt van ő Szverdlovszk közlekedési rendőrök, és nem jelzik. Rostov ezen zsákmány nyírás.

Mentünk vissza - látta, csak derekadat ellenőrök. Szemük arra irányultak, hogy a gép a régiók 66, 89, 86, 59, ehavshimi délre.

Utat Samara, Szaratov, Volgograd, Rostov, Tikhoretsk, Timashevsk, Temryuk. Jó utak a Rostov régió és a Krasznodar terület. Nagyon rossz vágás - mintegy Kamisin (Volgograd előtt).

Éjszakai kemping érdemes 180-200 rubelt. helyen. Vannak zuhanyzók, kávézók.

Utaztak három napig, lehet gyorsabb, persze, de van egy driver. Nem megy éjjel - aludt, mi előadott reggel és elment 6-7 9-10 óráig. Megálltunk enni, pofotkatsya utazott Volgograd - volt Pavlov háza és a Mamayev Hill.

Ügyeljen arra, hogy hagyja abba a Baskíria közelében szanatóriumi Yangan Tau - vannak gyönyörű vízesések Kurgazak. Ön kiválaszt doboz finom miniralnoy vizet. Mindenütt táblák, ne vesszenek el. A lényeg, hogy volt egy út atlasz vele.

A három éjszaka a módja annak, hogy az utolsó, akkor egy teljesen váratlan, már Timashevsk (Golubitskaya és körülbelül 2 óra meghajtó), de egyébként mi lett volna hajtva Golubitskaya mintegy 12 éjszaka. A késés oka, hogy a gurulás gaytsy és a másik kerék áttört - megváltozott. Ezért fennáll - 3 éjszaka, és beköltözött Golubitskaya kora reggel.

Lakhatási problémák Golubitskaya nem - sok ház lóg „szoba kiadó” jeleket. Sok Diners és kávézó, ahol lehet enni olcsón. Általában a hely hangulatos, csendes, és az ottani emberek nagyon barátságosak.

Ahogy pihent Golubitskaya
Éltünk a magánszektorban: udvar 6 szoba, közvetlenül előtte a gyermek vízi park. Megtaláltuk a szoba szinte azonnal - Nagyon tetszett a teraszon: a sok zöld, bokrok, rózsák és jázmin virágok. A tenger felől kellett 5 percig (st. Resort, 10). Közel tele kávézókkal, de a zene nem zavar minket éjjel, mert szoba volt a hátsó udvarban.

Egy helyen azt költsége 150 rubel. Zuhany van a hordó, és egy forró (a melegítő). A parkolási auto fizetnek extra pénzt nem.

Ha szüksége van egy zuhanyzó és WC a szobában, az ár a drágább kórházi ágyak - 250 rubel. (Ez a szoba egy tégla, kétszintes ház). Sokkal olcsóbb (100 rubelt.) Shelter a hegyen, de onnan megy a tengerbe mintegy 20 perc alatt, hogy a nap nem túl szép. Mivel szinte azonnal talált egy házat, az ár a bázisok és panziókban, nem tudom. IMHO, ez drágább, mint a magán-kereskedők.

Meg kell jegyezni, hogy a magán-kereskedők a kis szoba két, elsősorban a 3-4 ággyal. És magántulajdonosok ház nem távolítják el éjjel, alszanak tovább. Ezért, ha jön az este, akkor talán jobb, ha a bázis, illetve egy panzióban vagy tölteni az éjszakát, és reggel sétálni Golubitskaya és lát egy házat lassan.

Hol élünk, de nincsenek kétágyas, csak három -chetyreh. Jöhet azoknak, akik forgattunk, a gazda neve Vladimir. Férfi 45-50 éves, magát a natív Cseljabinszk. így hatja át nekünk érzéseit, és megkérdezte: „Nos, hogy az Ural?” Hi át, ha erre.

Ügyeljen arra, hogy nézd csak a windows nem megy kint a közelben a kávézóban. És az összes dalt Serduchka és Lolita memorizálni, ezek szerepelnek a kávézókban gyakran és hangosan.

Ettünk a kávézóban, néha otthon készült - én folyamatosan azt kérdezi búzadara. Ó, nagyon finom a tej!

És milyen finom kukoricapehely a boltban eladni.

szórakozás

A lányom megtanult úszni, és el volt ragadtatva e vad - zakó dobták a távoli sarokba.

is volt egy tanulság a halász apa - üldözte halászat (sikeresen!). Utaztam autóval irányába Golubitskaya Temryuk, a híd a folyón, majd rögtön balra egy országúton akár 10-15 kilométert. Ott a folyó csatlakozik a tenger.

A lányom és én nem mentem - túl lusta felkelni hajnali 4 órakor, és a férjem azt mondja, hogy a természet döbbenten. Láttam egy hatalmas vízi teknősök és nagy zöld yascheerits. Nem fényképezett - rudak akadályozni. Halak: Taranco (mint a mi Rudd), ponty, keszeg és gőz Linkov. mi sült ponty. a többi levest főzött.

Általában, kérje a helyi, ők örömmel elmagyarázni, hogy hol horgászhelyek.

TV volt az udvaron, a verandán. De vettünk egy kis TV a szobában fogott 2 program: STS és helyi csatorna „Kedvenc”.

Van ott valami nagyon átkozott kövér és lusta, és inkább feküdni a napon. Mentünk csak Anapa dolphinarium és a Fekete-tenger Vityazevo. De még a legnagyobb Golubitskaya sok kirándulásokat kínálnak: pincészetek Taman, hogy a sár rugók, a Delfinárium, bizonyos vízesések stb

A vízi park Golubitskaya: ketten. Egy kicsi, az úgynevezett „vízi park”, van 3 diák és két medence. Az ára 50 rubel. Egy gyermek 6 éves korig, 100 rubelt. - 6 év után a fiatalok, felnőttek 200 rubelt. A jegyet kap az egész nap, akkor hagyja, gyere. A napozóágyak, egy kávézó is.

A nagy vízi park található, a helység szélén. Ticket felnőtt - 500 rubel. dityu - 300 (6 órán át 9:00-15:00 vagy 15:00-21:00). Sajnos, még nem volt, hogy egy nagy vízi park.

Mi a helyzet a kártyák és ATM-ek nem tudják - voltunk a készpénz. A Temryuk láttam Takarékpénztár ATM.

MegaFon fogások szinte az egész úton, és Golubitskaya kapcsolat kiváló. Bee-line is. Mint más szolgáltatók nem tudom.